امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

چیدمان لوکس و مدرن مبلمان اداری


1401/07/27
کد خبر : 27383
دسته بندی : اجتماعی
تعداد بازدید : 21 نفر

امروزه زیبایی محیط کار از اهمیت بالایی برخوردار شده است؛ دلیل آن هم این است که دکوراسیون جذاب باعث می شود که هم کارکنان انرژی مثبتی از محیط بگیرند و هم مراجعین را جذب خود می کند. به همین دلیل در محیط های اداری، مبلمان اداری، اتاق و میز مدیریت و در مجموع دکوراسیون اداری از اهمیت بالایی برخوردار است.
در ایران نیز بسیاری از شرکت ها و ادارات به دکوراسیون اداری خود اهمیت زیادی می دهند و همواره به دنبال دکوراسیون خاص هستند تا محیط را آرامش بخش و منظم نشان دهد. ما در این مقاله قصد داریم شما را در انتخاب مبلمان اداری، میز اداری و در مجموع دکوراسیون اداری شما را راهنمایی کنیم.


مبلمان اداری

مبلمان اداری

مبلمان اداری مجموعه ای از میز و صندلی هایی است که در بخش های مختلف ادارات از جمله اتاق کنفرانس، اتاق کارکنان، اتاق مدیریت و سایر قسمت ها کاربرد دارد و می توانند به صورت انواع میز مدیریت اداری، کتابخانه، پارتیشن و همچنین انواع مبلمان راحتی و کلاسیک باشند که به اداره نظم می دهد.
تولید کنندگان انواع مبلمان اداری و ملزومات دکوراسیون اداری با هدف ارائه خدمات مطلوب در انواع زمینه های دکوراسیون اداری و مبلمان اداری برای تامین نیازها و توقعات مشتریان، تاکنون با تولید انواع مدل های مختلق مبلمان اداری، ضمن جلب رضایت خریداران و رعایت اصول مشتری مداری، خدمات شایانی در راستای همکاری با سازمان ها و ادارات ارائه نموده است.
البته گفتنی است که مبلمان اداری به عواملی مثل مساحت دفتر، نوع بیزنس و تعداد کارمندان بستگی دارد؛ البته نباید چیدمان اصولی در فضاهای کوچک را فراموش کنیم.

نکات مهم در انتخاب مبلمان اداری

در ابتدا باید بگوییم که هیچ چیز مهم‌تر از کیفیت مبلمان اداری نیست. مبلمان اداری لوکس از جمله وسایلی در دکوراسیون اداری است که باید سالیان سال با کیفیت روز اول برای مشتری کار کند. پس مبلمان اداری را انتخاب کنید که علاوه بر طراحی لوکس و مدرن، از استحکام و کیفیت ساخت بالایی برخوردار باشد.
راحتی، طراحی و لوکس بودن مبلمان اداری، دومین نکته ای است که نباید در هنگام خرید از آن غافل شد. هرچقدر مبلمان اداری شما از راحتی بیشتری برخوردار باشد، به همان میزان کارکنان هنگام انجام کار کمتر دچار خستگی می شوند. همچنین ظاهر شیک و لوکس مبلمان اداری، جلوه ویژه ای به دکوراسیون اداری خواهد داد.


 مبلمان اداری

میز مدیریتی مدرن فضاگویا

اتاق مدیریت را می توان مهم ترین قسمت یک اداره یا شرکت نام برد که نیاز به دکوراسیون اداری خاص خود را دارد. میزی که برای اتاق مدیر در نظر گرفته می شود، باید دارای  ویژگی های خاصی باشد. دلیل آن هم این است که مدیران کارهای اپراتوری زیادی انجام نمی دهند، اما ساعت ها باید پشت میز مدیریت بنشیند. سایز، رنگ و راحتی میز باید متناسب با فضا و محیط اتاق باشد تا زیبایی دکوراسیون اداری اتاق مدیریت را دو چندان کند.

ویژگی های میز مدیریت لوکس و لاکچری

همان طور که گفتیم میز مدیریت باید ویژگی های خاصی داشته باشد تا به دکوراسیون اداری جلوه زیبایی و جذابی دهد. این مجموعه ویژگی ها عبارت اند از:
•    اندازه میز مدیریتی: میز مدیریتی باید نسبت به میزهای، باید بزرگتر باشد؛ به طوری که با قرار دادن کامپیوتر، لوگوی شرکت، تقویم و کاتالوگ، باید باز هم فضای کافی برای سایر وسایل اضافه باقی بماند.
•    رنگ میز مدیریتی: اغلب از رنگ های تیره برای میز مدیریتی استفاده می شود. رنگ های تیره جذابیت بیشتری داشته و از سوی دیگر بیشتر مورد توجه ناظرین قرار می گیرد.
•    طرح و فرم میز مدیریت: طرح میز مدیریت باید با سایر میزها متفاوت باشد. از طرفی پیشنهاد می شود برای انتخاب طراحی میز از مشاورین کمک بگیرید.


 مبلمان اداری


جمع بندی
همانطور که در ابتدای مقاله گفتیم، دکوراسیون اداری از اهمیت بالایی در شرکت ها برخوردار است. اگر تناسب فضای محیط کار و انتخاب میز مدیریت و مبلمان اداری به درستی انجام گیرد، قطعا محیط شرکت شما لوکس و لاکچری خواهد بود. ما به شما پیشنهاد می کنیم که برای این کار از مشاورین پادایران کمک بگیرید.
پادایران http://www.paadiran.com طراح و تولید کننده انواع مبلمان اداری، میز مدیریت و در مجموع دکوراسیون اداری می باشد. شما می توانید جهت مشورت درباره طراحی محیط شرکت خودتان با ما تماس حاصل بفرمایید و از مشاوره رایگان پادایران در جهت طراحی دکوراسیون اداری بهرمند شوید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27383
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید