امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

مهارت زیبایی، چیزی که هر دختری باید بداند


1401/07/27
کد خبر : 28037
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 16 نفر

تسلط داشتن بر زیبایی و آرایش آسان نیست؛ با در نظر گرفتن این موضوع،مهارت های اساسی وجود دارد که هر زن بدون استثنا باید به آن مسلط شود.‌
شما همیشه فضای خالی ابرویتان را با مداد پر میکنید یکی از روش های نوین آن است که با استفاده از  میکروپیگمنتیشن راحتی را برای خود به ارمغان بیاورید و  به مدت ۶ ماه از نکشیدن مداد بر روی ابرویتان راحت شوید.
پاکسازی صورت باعث می شود از شرصورت چرب و چیلی خود رهایی پیدا کنید به طوری که پوستتان از شفافیت زیاد برق می زند.
با پدیکور از شر گوشت های اضافی اطراف ناخن نجات پیدا می کنید و ناخن هایتان خود همیشه شیک دیده می شود.
در ادامه مطلب  با بیشتر دانستن این  در رابطه با این ۳ مهارت زیبایی بهترین نتیجه را از ظاهر خود بگیرید.


 آموزش پاکسازی صورت

آموزش پاکسازی صورت چگونه است؟

پاکسازی صورت شامل مراحلی است که به سلامت و زیبایی پوست کمک می کند. به طور کلی این پاکسازی در سه مرحله صورت می گیرد. در مرحله اول ابتدا تمامی چربی ها و آلودگی های پوست با استفاده از روش های مخصوص از بین می رود و در مرحله بعدی پوست لایه برداری شده و پوست مرده از صورت شما جدا می شود. در انتها نیز پوست آبرسانی شده و خونرسانی در آن افزایش می یابد. بدین طریق شما همواره پوستی سالم و زیبا خواهید داشت.
در دوره های آموزشی پاکسازی پوست ابتدا اساتید به شما روند کلی بهبود پوست را آموزش می دهند و سپس شما را با تمامی ابزارها و لوازم مورد نیاز برای این کار آشنا می کنند. در نهایت شما می توانید ماسک ها و تقویت کننده های پوستی را ترکیب کرده و به خوبی پوست را به جهت بهبود و زیباسازی ماساژ دهید. هنرجویان در انتهای هر دوره آموزشی می توانند به اطرافیان خود در داشتن پوستی شاداب و جوان کمک کنند.

انواع روش های پاکسازی صورت

لیزر: لیزر درمانی پوست یکی از مدرن ترین روش برای پاکسازی پوست به شمار می رود. این روش غیرتهاجمی است ولی بر روی برخی از پوست ها با درد همراه است به همین دلیل پیش از انجام لیزر درمانی با استفاده از کرم های بی حسی عصب درد پوست را از کار می اندازند.
نور ال ای دی: در این روش نیز با استفاده از طول موج پوست را لایه برداری کرده و باکتری های موجود بر روی منافذ پوست را نیز از بین می برند. در این روش چندین رنگ وجود دارد که هر کدام تاثیرات خاصی را بر روی پوست شما می گذارد. به عنوان مثال رنگ قرمز کلاژن سازی پوست را تحریک می کند.
دستگاه اکسیژن صورت: این دستگاه همان طور که از نامش مشخص است اکسیژن رسانی را در پوست افزایش می دهد و از این رو شما در مدت زمان کوتاهی شاهد پوستی بسیار زسیا و درخشان خواهید بود.

پدیکور چیست؟

پدیکور روشی است که برای از بین بردن پوست های مرده مورد استفاده قرار می گیرد. با این کار شما زیبایی را برای خود به ارمغان خواهید آورد. حذف گوشت های اضافی اطراف ناخن و پا می تواند زیبایی شما را افزایش دهد و کیفیت اعتماد به نفس شما را چندین برابر کند.

پدیکور پا

در واقع این روش به منظور برداشتن پوست های اضافی اطراف ناخن و کف پا مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین با این کار گردش خون در چا افزایش می یابد و بدین صورت پوست های سفت از بین می رود و می توانید راحت تر راه بروید و در هنگام حرکت دردی را احساس نخواهید کرد.


آموزش پاکسازی صورت

پدیکور ناخن


این روش بر روی ناخت های دست و پا انجام می شود و گوشت های اضافی اطراف ناخن دست و پا را حذف می کند. امروزه این گار در آرایشگاه های مختلف و با ابزارهای مختلفی انجام می شود و ساختار آن را تغییر می دهد.

نحوه انجام پدیکور

کفسابی به روش های مختلفی انجام می شود و برای این که تاثیرگذاری این روش افزایش یابد باید تمامی مراحل به ترتیب و به صورت اصولی صورت گیرد. از جمله این مراحل می توان به مرطوب کردن پا در آب، استفاده از کوکتل و مواد گیاهی، لایه برداری پوست، تقویت آن و … اشاره کرد. نگینتاج بیوتی یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه انجام انواع روش های مانیکور و پدیکور است که شما می توانید با اطمینان کامل این فرایند را به این مرکز بسپارید.


 آموزش پاکسازی صورت

میکروپیگمنتیشن چیست؟

میکروپیگمنتیشنن آرایشی نیمه دائم است که جذابیت خاصی را به چهره شما می بخشد. این آرابش نه تنها در ابروها، بلکه در تمامی چهره تعادل ایجاد می کند. در این روش آرایشی نواقص ابروهای شما از بین رفته و ابروها پرپشت و زیبا می شود. در این روش با استفاده از دستگاه های مخصوص و سوزن های موجود بر روی این دستگاه ها رنگدانه ها بر روی لایه های سطحی پوست نفوذ کرده و بدین صورت ابروهای شما را پرپشت تر نشان می دهد. برای این که کیفیت این روش هاشور ابرو افزایش یابد بهتر است که توسط افراد متخصص و باتجربه انجام شود.

۱۰ مرکز تخصصی میکروپیگمنتیشن در تهران

در صورتی که بخواهیم ۱۰ مرکز تخصصی و معتبر تاتو ابرو در تهران را نام ببریم، قطعا نگینتاج بیوتی در صدر این لیست قرار دارد. نیروهای موجود در این مرکز آموزش دیده هستند و از بهترین و جدیدترین متد آرایشی برای زیباسازی شما استفاده می کنند. دقت و ظرافت در حالت دهی ابروها دو فاکتوری است که این مرکز بر روی آن تاکید دارد و در این راستا بسیار موفق عمل کرده است.

انواع روش های میکروپیگمنتیشن

این روش آرایشی با استفاده از دستگاه های مخصوص انجام می شود و از مواد و رنگ های مختلفی انجام می شود. برای این که کیفیت و جذابیت ابروها افزایش یابد باید بدانید که از چه موادی استفاده کنید.

سالن زیبایی نگین تاج

سالن زيبايى نگين تاج در سال١٣٨٥ با مديريت خانم الله فر واقع در خيابان درروس افتتاح گرديد.در حال حاضر سالن ما در محیطی آرامبخش ،‌ میزبان شما مشتریان عزیز حتى در ايام تعطيل (جمعه) با ارائه ى كليه ى خدمات مورد نیاز بانوان نظیر رنگ و مش، اکستنشن، کوتاهی، مانیکور و پدیکور، طراحی ناخن، میکاپ، شینینون، براشینگ، کاشت مژه، با بهترین کیفیت و جدیدترین متد مهیا مى باشد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28037
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید