امروز دوشنبه 01 مرداد 1403

Monday 22 July 2024

۴ تا از بهترین مکمل برای افزایش وزن افراد لاغر

1401/07/27
کد خبر : 28835
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 65 نفر

برای بسیاری از افراد ممکن است افزایش وزن ساده به نظر برسد. این افراد تصور می‌کنند که تنها با خوردن بیشتر و انجام تمرینات سخت‌تر می‌توان به وزن و حجم ایده‌آل رسید. با این حال اگر شما یک هارد گینر باشید حتما می‌دانید که افزایش وزن به این سادگی‌ها نیست. یکی از مواردی که می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند استفاده از بهترین مکمل برای افزایش وزن افراد لاغر اندام است.
در این مقاله ۶ مورد از بهترین مکمل بدنسازی برای افراد لاغر را معرفی می‌کنیم. به شما اطمینان می‌دهیم که با خواندن کامل این مقاله و مصرف صحیح مکمل‌های پیشنهاد شده می‌توانید در سریعترین زمان ممکن وزن خود را افزایش دهید.

بهترین مکمل برای افزایش وزن افراد لاغر اندام

افراد اکتومورف به سختی می‌توانند وزن اضافه کنند چرا که متابولیسم بدن آنها بالاست. این دسته از افراد برای افزایش وزن می‌توانند از شیوه‌های مختلفی استفاده کنند. یکی از این راه‌ها استفاده از مکمل‌های بدنسازی مناسب است. در ادامه ۶ مورد از بهترین مکمل برای افراد لاغر را معرفی می‌کنیم.

۱. مکمل پروتئین وی

یکی از راه‌های افزایش وزن در افراد لاغر ایجاد توده‌های عضلانی است. مکمل های پروتئینی از جمله مکمل کازئین و مکمل پروتئین وی برای عضله‌سازی یک انتخاب مناسب هستند. بدن شما در طول انجام فعالیت‌های ورزشی مقدار زیادی پروتئین را تجزیه و مصرف می‌کند. با مصرف مکمل های پروتئینی می‌توانید میزان پروتئین بیشتری را وارد بدن خود کرده و در نهایت با ایجاد توده‌های عضلانی وزنتان را افزایش دهید.


 مکمل پروتئین وی


پروتئین وی هضم سریع و جذب بالایی دارد و باعث می‌شود سطح انرژی شما بالا برود و با قدرت بیشتری بتوانید تمرینات را انجام دهید. استفاده از این نوع پروتئین قبل از تمرین، حین آن و یا بلافاصله بعد از آن اثرگذاری بهتری دارد.

۲. مکمل گینر

گینر، بهترین مکمل برای افزایش وزن افراد لاغر اندام است که با مصرف آن می‌توانند در کمترین زمان حجم عضلات خود را افزایش دهند.
تشکیل توده‌های عضلانی و افزایش وزن از خواص منحصر به فرد مکمل بدنسازی گینر است که موجب شده طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند. پروتئین، کربوهیدرات و چربی از جمله ترکیبات این نوع مکمل است.
گینر‌ها با میزان کالری بالایی که دارند به افزایش وزن کمک می‌کنند. بیشترین کاربرد این مکمل برای افزاد لاغر اندامی است که به سختی می‌توانند وزن اضافه کنند.
داروخانه آنلاین بتادارو مکمل گینر را با ضمانت اصالت و ارسال رایگان عرضه می‌کند.

۳. مکمل گلوتامین

گلوتامین از بهترین مکمل بدنسازی برای افراد لاغر به شمار می‌رود و در دسته آمینو اسید‌ها قرار می‌گیرد. وظیفه اصلی این مکمل در بدن، تنظیم سنتز و تجزیه پروتئین است. علاوه بر این تشکیل گلوکز، انتقال آب به داخل ماهیچه‌ها، سرعت بخشیدن به ریکاوری بدن بعد از تمرینات، کاهش خستگی و درد بدن و تأثیر قابل توجه بر متابولیسم بدن از دیگر خواص آن به حساب می‌آید.


 مکمل گلوتامین، بهترین مکمل بدنسازی برای افراد لاغر


مصرف این مکمل بدنسازی باعث افزایش قدرت و انرژی افراد می‌شود. در نتیجه بدنسازان می‌توانند تمرینات سنگین را در تعداد بالاتر انجام دهند و در پایان به نتیجه دلخواه خود یعنی افزایش توده‌های عضلانی دست پیدا کنند.

۴. مکمل BCAA

مکمل BCAA شامل آمینواسید‌های ضروری برای بدن است. سه ماده تشکیل دهنده آن یعنی لوسین، ایزولوسین و والین تأثیر به سزایی در افزایش وزن افراد لاغر دارند. هر چند مصرف مواد غذایی مانند گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، لبنیات و ماهی به تامین آمینو اسید های مورد نیاز بدن کمک می‌کند اما کافی نیست. BCAA به عنوان بهترین مکمل برای افزایش وزن افراد لاغر اندام کمک می‌کند تا اسید آمینه های لازم به بهترین شکل تامین شوند و عضلات به خوبی رشد کنند.

۵. مکمل کربوهیدارت

 مکمل کربوهیدرات


بدن انسان علاوه بر چربی‌ها و پروتئین‌ها به کربوهیدرات نیز نیاز دارد. مصرف کربوهیدرات با تامین انرژی بدنسازان کمک می‌کند تا آنها بتوانند تمرینات سخت بدنسازی را راحت‌تر انجام دهند و در نهایت حجم عضلات خود را افزایش دهند. به همین دلیل مکمل کربو جزو بهترین مکمل برای افزایش وزن افراد لاغر اندام به شمار می‌رود.

۶. مکمل بتا آلانین

افزایش عملکرد بدن همراه با کاهش خستگی و افزایش انرژی از جمله ویژگی‌های مکمل بتا آلانین است.
بتا آلانین از آمینو اسید‌های ضروری است که موجب افزایش غلظت کارنوزین عضلانی می‌شود. مقدار کمی از آن را می‌توانید با مصرف برخی از غذا‌ها به دست ‌آورید اما با استفاده از مکمل بتا آلانین مقدار بیشتری از آن را وارد بدن خود خواهید کرد. تقویت عملکرد ماهیچه‌ها از ویژگی‌های بتا آلانین است که موجب می‌شود تا بدنساز بتواند تمرینات قدرتی و سنگین را در تعداد بالاتر انجام دهد. بهترین زمان برای مصرف این مکمل قبل از تمرین است.
کلام پایانی در مورد بهترین مکمل بدنسازی برای افراد لاغر
شیوه‌های متفاوتی برای افراد اکتومورف وجود دارد که می‌توانند با کمک آنها وزن خود را افزایش دهند. این افراد با توجه به متابولیسم بالایی که دارند نمی‌توانند به راحتی به وزن دلخواه خود برسند و در نهایت ظاهر جذابی داشته باشند. استفاده از مکمل‌هایی مانند گلوتأمین، کربوهیدرات، گینر، پروتئین وی، بی سی ای ای و بتا آلانین به افراد لاغر اندام‌ کمک می‌کند تا به یک وزن ایده آل برسند. افزایش قدرت، بالا رفتن سطح انرژی، انجام تمرینات بیشتر، کاهش خستگی، تسریع ریکاوری و افزایش توده‌های عضلانی از ویژگی‌های این مکمل‌ها به شمار ‌می‌روند.
داروخانه آنلاین بتا دارو عرضه‌کننده بهترین مکمل برای افزایش وزن افراد لاغر اندام است. شما به راحتی می‌توانید با مراجعه به سایت بتا دارو و مشاهده انواع محصولات همراه با ویژگی‌ها و بررسی قیمت‌ها خرید خود را انجام دهید. ارسال رایگان برای خرید‌های بالای پانصد هزار تومان، ضمانت محصولات خریداری شده و ارسال به دو صورت تیپاکس و پست پیشتاز از جمله مزایای رقابتی بتا دارو است.
منبع: بهترین مکمل بدنسازی برای افراد لاغر اندام


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28835
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید