امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

برس هویج‌شویی


1401/07/27
کد خبر : 28032
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

فرچه هویج‌شویی یکی از پرکاربردترین و متداول‌ترین برس‌هایی است که توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد تولید و عرضه می‌شود. ساخت برس هویج‌شویی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است چرا که هویج یکی از محصولات کشاورزیست که به علت شرایط کشت و برداشت در زمین‌های رسی بیشتر در معرض خاک و آلودگی‌های محیط قرار می‌گیرد، از این رو شستن هویج نیازمند برسی است که بتواند به طور کامل این محصول را از تمام آلودگی‌های موجود بر پوست هویج بزداید طوری که به آن آسیبی نرساند.
پارامترهای لازم جهت انتخاب یک فرچه‌ی هویج‌شویی دوام، قدرت شستشوی بالا و عمر زیاد است که مورد توجه مشتری قرار می‌گیرد.
شرکت برس صنعت پاسارگاد با توجه به این پارامترهای مورد نظر مشتریان توانسته به خوبی این محصول را استاندارد‌سازی کند و در دو نوع فرچه سیلندری استریپ اسپیرال و فرچه سیلندری تافت تولید کند.
میتوان گفت بیش از نود درصد از دستگاه‌های هویج‌شویی در سراسر کشور از برس‌های صنعتی هویج‌شویی  کارخانه برس‌سازی صنعت پاسارگاد استفاده می‌کنند که برندی شناخته شده و نامی است‌.

لازمه‌ی استفاده از برس هویجی چیست؟

امروزه با توجه به افزایش نیاز بازارهای عرضه‌ی محصولات کشاورزی بخصوص میوه و تره بار و وجود بازار داغ رقابت بین فروشندگان، استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات که برای شستشوی محصولات به ویژه هویج مورد استفاده قرار می‌گیرد در حال افزایش است.
دستگاه هویج‌شویی نیز نوعی از این تجهیزات است که در آماده کردن، بسته‌بندی و عرضه‌ی هویج موثر واقع می‌شود. وظیفه‌ی اصلی شستشوی هویج در این دستگاه بر عهده‌ی فرچه‌ی هویج‌شویی است که در این دستگاه تعبیه شده است.
استفاده از برس صنعتی هویچ‌شویی تولید شده توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد با ابعاد استاندارد و طول عمر بالا که از بهترین و مرغوب‌ترین متریال‌ ساخته می‌شود می‌تواند باعث افزایش راندمان در پاک شدن و بهتر شسته شدن هویج و همچنین کاهش مصرف آب و کاهش مصرف انرژی و همچنین کاهش هزینه‌ها را نیز به دنبال داشته باشد.
اما این نکته را فراموش نکنید که برس هویجی باید حتما در مدت زمان مشخصی بر اساس میزان استفاده از ماشین‌آلات و دستگاه‌ها تعویض یا شارژ شود.
برس صنعتی هویج‌شویی تولید شده توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد از بهترین و مرغوب‌ترین نوع نخ (نایلون) ساخته می‌شود.

شرکت برس صنعت پاسارگاد با تولید انواع مختلف فرچه و برس‌های صنعتی از جمله فرچه سیلندری توانسته رتبه‌ی بالایی در بازارهای داخلی و همچنین بازارهای بین‌المللی کسب کند. از عمده مشتریان این کارخانه دستگاه‌سازان مجرب و نامی هستند که کیفیت را اصول کار خود قرار داده‌اند. دقت در تولید و دوام بالای برس‌های استوانه‌ای هویج‌شویی موجب تولید انبوه این نوع برس‌ها شده که در مقایسه با فرچه‌های مشابه موجود در بازار مزیت‌های فراوانی از جمله بازدهی، راندمان و کیفیت بیشتر و تلفات کمتری نیز در پی دارد.

برس هویج‌شویی

برس هویج‌شویی

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر اقدام نمایید :
09174287445
09173157800
09152787949
https://pasargadbrush.com



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28032
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید