امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

برس‌های نواری جاروبرقی


1401/07/27
کد خبر : 28033
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر


کارخانه‌ی برس صنعت پاسارگاد برای تولید برس صنعتی نواری با توجه به موارد مصرف فرچه از الیاف طبیعی و درجه یک، الیاف نایلونی، الیاف فلزی و پلی اتیلن استفاده می‌کند.

کاربرد برس نواری جاروبرقی

فرچه جاروبرقی که توسط شرکت برس صنعت پاسارگاد در بهترین حالت ممکن و بالاترین کیفیت تولید می‌شود می‌تواند کاربرد فراوانی داشته باشد، از جمله؛
●    گردگیری تجهیزات در صنعت و در واحدهای تجاری و مسکونی
●    آب بندی
●    پاکسازی پله‌های برقی
●    نظافت گیت‌های فروشگاهی
●    نظافت آسانسور
●    پاکسازی دستگاه‌های واکس برقی
●    پالایش تجهیزات ماشین‌سازی
●    تولید سنگ و کاشی
●    جارو برقی

کاربرد برس نواری در صنعت جارو برقی

استریپ براش یا برس نواری به صورت نوارهای باریک ساخته شده که یکی از موارد مصرف آن‌ها این است که در سری جاروبرقی تعبیه می‌شود.
 از فرچه صنعتی نواری استریپ در دریچه‌ی ساکشن سری جاروبرقی استفاده می‌شود، این امر موجب سهولت و راحتی کار شده همچنین باعث تمیزتر شدن سطوح سرامیکی و سطح پارکت نیز می‌شود. نحوه‌ی کار به این شکل است که با فشار دادن پدال سری جاروبرقی فرچه‌ی نواری از سری بیرون آمده و عمل جارو کردن صورت می‌پذیرد.
تولید و فروش برس‌های صنعتی نواری همانطور که گفته شد به دانش کافی و تبحر و تجربه نیاز دارد، در این راستا شرکت برس صنعت پاسارگاد با تکیه بر دانش فنی و چندین سال تجربه توانسته فرچه‌های نواری صنعتی را به شکلی تولید کند که علاوه بر  رفع نیازهای داخلی از جمله کارخانجات لوازم خانگی و دیگر صنایع، فرچه‌های نواری و دیگر برس‌های صنعتی تولیدی را به کشورهای دیگر صادر کند، از آن گذشته شرکت برس صنعت پاسارگاد  با بیش از پنج میلیون تولید قطعه از برس نواری را در سال به بازارهای مصرف‌کننده عرضه می‌کند.
شرکت برس صنعت پاسارگاد با بیش از بیست سال سابقه‌ی تولید انواع برس‌های صنعتی از جمله برس‌ نواری جاروبرقی به کمک مواد اولیه مرغوب و باکیفیت توانسته در جایگاه نخست کشور قرار گیرد، اما توجه داشته باشید که این شرکت به جز شهرهای اصفهان، مشهد، تبریز و تهران هیچ نماینده و شعبه‌ای دیگر در سراسر کشور ندارد.
شرکت برس صنعت پاسارگاد با تولید فرچه‌های نواری جاروبرقی به صورت استاندارد و مرغوب و با قیمت‌های مناسب و مقرون به صرفه توانسته کارخانجات تولید جاروبرقی را از این محصول بی نیاز سازد.

برس‌های نواری جاروبرقی

برس‌های نواری جاروبرقی

لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق راه های زیر اقدام نمایید :
09174287445
09173157800
09152787949
https://pasargadbrush.com/



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28033
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید