امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

ایرونید بزرگ ترین مصالح فروشی انلاین در تهران و کشور


1401/07/27
کد خبر : 28228
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر

نگران کیفیت نباشید چرا که ما محصولات خود را با تضمین کیفیت و گارانتی سلامت فیزیکی عرضه میکنیم. قیمت فروش ان ها نیز بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد. با یک بار خرید مشتری دائمی ما خواهید شد. این فرصت را از دست ندهید.

ناودانی و کاربرد های ان در ساختمان سازی

خرید اینترنتی ناودانی با سایزهای مختلف در آیرونید. محصولات مقاطع فولادی بسیار گسترده است و ناودانی یکی از ان ها می باشد که در دسته بندی پروفیل های باز جای گرفته است. ناودانی ها از دو جز جان و بال تشکیل شده است. جان آن یک ورق افقی با طول های مختلف است و بالا نیز سطح های کوچک و عمودی است که در دو سمت ان قرار گرفته است. برای ساخت ناودانی از متریال مختلفی استفاده می شود که پر استفاده ترین ان ها از جنس های گالوانیزه، استیل و آلومینیوم می باشد. در بین این سه جنس مدل الومینیومی به دلیل وزن سبکی که دارد از قابلیت شکل پذیری بالایی برخوردار است. می توانید از ناودانی ها برای ساخت پهارچوب پنجره ها، در ها، شاسی تریلر ها، اسکلت سازه ها، تولید تشکیلات دریایی، ساخت خرپا، ماشین آلات و ... استفاده نمایید. از مهم ترین ویژکگی های این محصول می توان به موارد زیر اشاره کرد:
در برابر ضربه و فشار ایمن است.
فضای کمی را اشغال می کند.
تحمل فشار بالایی دارد.
باعث کاهش وزن اسکلت فلزی می شود.
نصب ساده و راحتی دارد که در کم ترین زمان انجام می شود.
کارایی بالایی در طولانی مدت دارد.

انواع ناودانی ها کدامند؟

شکل ظاهری ناودانی ها ممکن است بر حسب کارایی که برای ساخت ساختمان دارند متفاوت باشد. اما رایج ترین آن به شکل حرف U انگلیسی می باشد. اما انواع دیگری هم دارد که عبارتند از:
ناودانی مشبک: این نمونه از ورق های گالوانیزه تشکیل شده است و در سطح آن سوراخ هایی وجود دارد که امکان بستن پیچ و مهره و سایر اتصالات را فراهم می کند. بیشترین کاربرد ان در ساخت قفسه های فلزی می باشد.
ناودانی ساده: این نمونه در اندازه هایی با طول های 8 الی 16 متر ساخته می شود و می توانید علاوه بر ساختمان سازی در صنعت هم از ان بهره مند شوید.
ناودانی سنگین: این ناودانی ها مطابق با استاندارد جدول اشتا تولید می شود. نمی توان تغییری در ابعاد و وزن و .... آن ایجاد کرد.
ناودانی سبک: برعکس مدل سنگین این ناودانی را می توان در ابعاد و وزن های کمتری از استاندارد هم تولید کرد. به همین خاطر به این نام شناخته شده است.
انواع ناودانی تنها به این چهار دسته تقسیم نمی شود. چرا که ناودانی ها از نظر نحوه ساخت نیز به سه دسته نورد گرم، پرسی و فابریک تقسیم می شود.

میلگرد و دلیل استفاده از ان در ساختمان سازی

از دیگر محصولاتی که می توانید از ایرونید خریداری نمایید خرید میلگرد میباشد. در مقاومت بتن ها هیچ شکی وجود دارد. اما این مقاومت تنها از نوع فشاری بوده که برا یاز بین بردن و یا خرد کردن ان به نیروی بسیار زیادی نیاز است. اما از نظر مقاومت خمشی و یا کششی عملکردی بسیار ضعیف دارد. به همین خاطر در ساخت ان از میلگرد ها استفاده می شود که موجب استحکام بالای ان از نظر کشش و خمش می شود. از انجایی که بتن پایه و اساس هر سازه ای است میلگرد نیز به همراه ان جز اساس ساختمان سازی می باشد و وجود آن جز الزامات است.

انواع میلگرد ها کدامند؟

پیش از ان که دست به خرید بزنید، باید اطلاعات کافی داشته باشید. یکی از مهم ترین چیزهایی که در خصوص میلگردها باید بدانید انواع آن است تا بتوانید انتخاب مناسبی داشته باشید. انواع میلگردها عبارتند از:
میلگرد خاموت: این نوع از میلگرد ها به منظور آرماتور های طولی و پیشگیری از بیرون زدگی آن ها بر اثر نیرو های زیاد استفاده می شود که به لطف آن در بتن ترک ایجاد نمی شود.
میلگرد راستا: این نوع از میلگرد ها مقاومت کششی بتن را تا حد چشمگیری افزایش می دهد.
سنجاقی: این نوع میلگرد ها جهت اتصال نمونه طولی و خاموت به یکدیگر کارایی دارد.
رکابی: به مظنور امتداد دادنارماتور های طولی به صورت عمودی کارایی دارد.
خرک: در فوندانسیون و بتن ریزی های کف بیشتری کاربرد را دارد.
ادکا: به مظنور تحمل نیرو های برشی در تکیه گاه تیرها به کار گرفته می شود.
با خرید یک میلگرد با کیفیت می توانید ساختمان خود را تقویت کنید و از استحکام ان مطمئن شوید.
پروفیل ها و استفاده بسیار ان ها در پروژه های ساختمان. جهت خرید پروفیل با قیمت ارزان وارد سایت آیرونید شوید.
از پر استفاده ترین مصالح فلزی در ساخت و ساز پروفیل ها هستند که می توانید در بخش های مختلفی از یک سازه از ان استفاده کرد. اگر از نظر لغوی بخواهیم ان را بررسی کنیم به معنی ثابت بودن مقطعی در یک طول معین است. اما در زبان لاتین به معنی تجهیزاتی است که جهت تولید لوله های نمای ساختمان، درب و پنجره و ... از ان استفاده می شود. پروفیل ها در ابعاد و ضخامت های گوناگونی ساخته می شوند. جنس ان ها نیز بسیار متنوع است. برا یمثال: نوع الومینیومی آن بهترین گزینه برای پنجره ها محسوب می شود.

انواع پروفیل ها کدامند؟

همانند دیگر مصالح ساختمانی که انواع گوناگونی دارندف پروفیل ها نیز متنوع هستند و انواع ان عبارتند از:
پروفیل کامپوزیتی: اگر ساختمان شما در شرایط اب و هوایی مرطوبی قرار دارد این گزینه بسیار برایتان ایده ال خواهد بود. چرا که مقاومت بالایی داشته و دچار خوردگی و زنگ زدگی و ... نمی شود.
پروفیل ساختمانی: این پروفیل خود در سه نوع نورد گرم، نورد سرد  و مرکب تولید شده است. شکلی شبیه به قوطی داشته و از جنس فولاد است.
پروفیل گالوانیزه: برای مقاوم سازی بیشتر کارایی دارد و باعث هرز شدگی پیچ و مهره های متصل شده به آن نمی شود.
پروفیل ها در ابعاد و ضخامت های مختلفی موجود هستند که انتخاب ان به نوع مصرفی کاربران بستگی دارد و می توانید به راحتی از ایرونید تهیه نمایید.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28228
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید