امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

9 نکته برای خرید کوله پشتی مدارس + معرفی تولیدی کیف مدارس و زنانه و چرم و اداری و ...


1401/07/27
کد خبر : 26127
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

9 نکته برای خرید کوله پشتی مدارس

یکی از وسایل مورد نیاز دانش آموزان کیف مدرسه است. کیفی که در تمام دوران تحصیل همراه و یاور فرزند شماست. بچه ها به کوله های مناسب، جادار و راحت نیاز دارند تا بتوانند آزادانه حرکت کنند ضمنا از آسیب دیدن گردن و کمر آنها نیز، جلوگیری کند.

یکی از بیشترین کیف هایی که برای مدرسه توسط دانش آموزان استفاده می شود، کوله پشتی است چون حمل آن بسیار راحت از کیف های دستی می باشد.

از کوله پشتی هر روز برای بردن وسایل به مدرسه استفاده می شود. بنابراین باید در برابر استفاده روزمره از جمله حمل به مدرسه، نگهداری وسایل سنگین و برخورد خشن کودکان، مقاومت کند. پس کیفیت بالای کیف نیز امری قابل توجه است.

از آنجا که کیف مدرسه وسیله ای پرکاربرد و دائمی است، لازم است که به نکات مهمی هنگام خرید آن توجه بفرمایید و با توجه به وضعیت اقتصادی پیشنهاد میکنم که از یک تولیدی کیف با قیمت مناسب خرید کنید که پیشنهاد من تولیدی کیف روبنک با آدرس robonak.ir میباشد که از قیمت های خوبی دارا هست و همچنین در آخر متن میتوانید عکس یکی از مغازه های آن ها در تهران را مشاهده کنید که قسمت کیف برای کودکان آن عکس گرفته شده. تولیدی کیف روبنک منبع خرید مغازه داران در کشور و همچنین صادرات به کشور های همسایه هستش که حیف هستش از قیمت های خوب آن ها استفاده نکنید. در ضمن یک قسمت و یک کارگاه بزرگ برای تولیدی کیف مدارس نیز دارند.

1. کیفیت در کوله پشتی ها

بیشترین خرید کوله پشتی، مخصوص زمان بازگشایی مدارس است. کیفیت و قیمت در این مدت بسیار متفاوت است. فقط یادتان باشد که هوشمندانه خرید کنید.

ممکن است وسوسه شوید یک کوله پشتی ارزان قیمت و مطابق با مد روز بخرید و تصور کنید که اگر مشکلی پیش بیاید می توانید آن را با یک کوله جدید، جایگزین کنید. مسئله این است که احتمالاً بعد از فصل فروش، نمی توانید به راحتی کوله پشتی خوبی پیدا کنید. زیرا تولید آن در تولیدی کیف های کشور کاهش پیدا میکند

کوله پشتی های ارزان قیمت و بی کیفیت معمولاً از چند هفته تا چند ماه دوام می آورند. بنابراین خیلی زود ناچار به خرید کوله جدید و پرداخت هزینه مجدد می شوید. بعلاوه مجبور می شوید یک روز دیگر را صرف خرید کوله پشتی جدید نمایید. گاهی اوقات حتی ممکن است یک کوله پشتی با قیمت مناسب خریداری کنید که دوام کمی داشته باشد، دقت کنید که از تولیدی های کیف با انصاف خرید کنید.

بنابراین قبل از خرید به نکات زیر دقت نمایید:

  • از خرید کیفی که دارای دوخت شل یا ناهموار است که به راحتی باز می شود، خودداری کنید.
  • به لوازم جانبی کیف مانند سگک ها دقت کنید، که محکم و از جنس مقاومی باشند.
  • لبه های پارچه ای خام یا فرسوده ای را که می تواند پاره شود را بررسی کنید، کوله پشتی ها را با این نقص گزینه مناسبی نیست.
  • زیپ هایی را که به طور آشکار در معرض هوا قرار می گیرند، سریعتر خراب می شوند. در عوض زیپ هایی را انتخاب کنید که روی آنها فلپ پارچه ای وجود داشته باشد، تا آب و سایر عناصر را از کوله پشتی دور نگه دارید.

2. اندازه صحیح

کوله هایی که کاملا متناسب نیستند، یا به طور نادرست استفاده می شوند، ممکن است باعث کشیدگی یا درد در کمر و شانه اشخاص شوند. هنگام خرید کوله پشتی، تناسب و راحتی را بیش از قیمت را در نظر بگیرید. کیف مدرسه ای که خیلی بزرگ باشد، آویزان خواهد شد و باعث تحمل فشار بیشتر به مفاصل و کمر فرزندتان می شود. بندهای شانه نیز باید پهن و پر باشد؛ زیرا این امر به راحتی و پشتیبانی دانش آموز کمک می کند.

عرض کوله پشتی باید نسبت به عرض شخص متناسب باشد. به عنوان مثال، یک کودک کوچک نباید کوله پشتی بزرگسالان را انتخاب کند. علاوه بر این، ارتفاع کوله پشتی باید تقریباً از دو اینچ زیر تیغه های شانه تا سطح کمر یا کمی بالاتر ازکمر باشد.

 3. بندهای پهن با بالشتک برای شانه ها

این امکانات هم راحتی بیشتری را ایجاد میکنند و هم از شانه ها در برابر فشار بیش از حد محافظت می کنند. استفاده از هر دو بند برای توزیع یکنواخت وزن کوله مهم است. فراموش نکنید که استفاده از یک بند فشار اضافی به شانه دیگر وارد می کند. بندهای قابل تنظیم، نه فقط برای ایجاد تناسب بلکه برای قرار گرفتن کیف در موقعیت مناسب مفید هستند. البته، کوله پشتی باید کمی بالاتر از کمر قرار بگیرد و هر دو بند باید آویزان بمانند(که گاهی تولیدی های کیف بخاطر صرفه جویی و قیمت پایین تر از آن میزنند).

4. کوله های دارای جیب، اسلات و تقسیم کننده

این گزینه ها، موجب می شود که وزن وسایل درون کیف را به طور مساوی بر بدن تقسیم کنید: علاوه بر استفاده از هر دو بند شانه و اطمینان از قرار گرفتن کیف در ارتفاع مناسب، کوله هایی را در نظر بگیرید که جیب، اسلات و تقسیم کننده را ارائه می دهند تا به توزیع یکنواخت اضافی وزن کمک کنند. وسایل سنگین تر باید در نزدیکی پشت فرد، درون بسته قرار گیرند. وسایل سبک تر می توانند از بدن دورتر قرار بگیرند.

5. وزن کوله پشتی

وزن کوله پشتی بسته بندی شده را 15٪ از وزن بدن فرزند خودانتخاب نمایید. مهم نیست که کوله پشتی ها سنگین شود. این امر به ویژه در هنگام خرید کوله پشتی برای کودکان صادق است. کوله پشتی و همچنین محتوای آن نباید بیش از 15٪ از وزن هر شخص باشد.

این استاندارد ها معمولا در بعضی از تولیدی های کیف رعایت نمیشود و باعث میشود که کودکان ما در بلند مدت خسارات چبران ناپذیری دریافت کنند

6. تست قبل از خرید

چند وسیله شخصی را که معمولاً در کوله پشتی حمل می کنید با خود به فروشگاه ببرید. سعی کنید آنها را درون کوله پشتی گذاشته و از توزیع وزن و راحتی حمل آن اطمینان پیدا کنید.

اجازه دهید فرزندتان آن را روی دوش خود بیندازد و چند قدمی راه برود تا از مناسب بودن کوله پشتی مطمئن شوید.

7. بندهای کمر

انتخاب کوله پشتی که دارای بندهای کمر است، گزینه مناسبی است؛ چون از کمر و گردن محافظت بیشتری می نماید و حمل کیف را ساده تر می نماید. این بندها برای کمک به توزیع وزن طراحی شده اند. اگر کوله پشتی روی بدن کودک شما به درستی ننشیند، به توزیع وزن کمکی نمی کند و حتی ممکن است منجر به ناراحتی شود.

8. قابل شستشو بودن

کوله مدرسه اتفاقات زیادی را تجربه میکنند. خاکی میشوند و یا مواد خوراکی آنها را آلوده میکند. گاهی نیز لکه های جوهر خودکار آنها را کثیف می سازد؛ بنابراین انتخاب کوله پشتی که قابل شستشو و یا نظافت باشد بسیار هوشمندانه است. چون قطعا موجب طول عمر و افزایش بهره وری از آن می گردد. حتما هنگام خرید این مورد را از تولیدی کیف یا مغازه دار بپرسید

9. توجه به سلیقه و انتخاب کودک

کودک شما هر روز کوله پشتی خود را به مدرسه میبرد و ساعتها از آن استفاده می کند. در حالی که تناسب و کیفیت خوب بزرگترین عواملی است که باید مورد توجه واقع شود، سبک و سلیقه نیز عنصری است که باید مورد توجه قرار گیرد. فرزند شما در واقع باید کوله پشتی را که در طول سال از آن استفاده خواهد کرد را دوست داشته باشد.

چون همین امر احساس اعتماد بنفس، لذت بیشتری به او می دهد و هم چنین موجب می شود مراقبت بیشتری از کوله پشتی خود نماید. در نتیجه به هر دلیلی شما را وادار به خرید یک کیف نو نمی سازد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26127
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید