امروز شنبه 14 مهر 1403

Saturday 05 October 2024

8 نشانه که به ماساژور نیاز دارید


1403/07/11
کد خبر : 2409182
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 132 نفر

اغلب افراد زمانی که به خانه برمی‌گردند آرزو دارند که شخصی پاها، شانه‌ها و کمرشان را ماساژ دهد. اما گاها ممکن است کسی نباشد یا نتواند به خوبی این کار را انجام دهد. اینجاست که ماساژور‌ها به کمک می‌آیند. در دنیایی که تکنولوژی به سرعت در حال پیشرفت است، اکثر مردم وقت خود را در محل کار سپری می‌کنند. بنابراین ماساژور بهترین گزینه برای شادابی و نشاط بدن و داشتن یک خواب خوب شبانه است. با این حال انتخاب ماساژور مناسب از اهمیت بیشتری برخوردارست.

یکی از گزینه‌ها مراجعه به مراکز ماساژ درمانی و اسپا می‌باشد. با این حال ممکن است برای همه امکان پذیر نباشد که هر هفته به این مراکز مراجعه کنند. زیرا هزینه بالایی را متحمل خواهند شد. اکنون اهمیت یک دستگاه ماساژور خوب در اینجا نمود پیدا می‌کند. حالا اگر از مزایای ماساژور‌های برقی نیز آگاه باشید، بدون شک برای خرید آنها اقدام خواهید کرد. در ادامه به 8 نشانه که به ماساژور نیاز دارید خواهیم پرداخت.

علائم نیاز به ماساژور + راه حل

استفاده از ماساژور در درمان بسیاری از بیماری‌ها موثر است. در ادامه به بررسی برخی از بیماری‌ها و اختلالات رایج می‌پردازیم که با استفاده از ماساژور می‌توان آن را درمان کرد. مشکلاتی نظیر سردرد، بی خوابی، گرفتگی عضلات، خستگی و ضعف مداوم بدن را بررسی کرده‌ایم. همچنین بسیاری از افراد به علت شغلشان مدام از دست یا پایشان استفاده می‌کنند. این افراد به احتمال زیاد دچار دست درد یا پادرد می‌شوند. اما اصلا جای نگرانی نیست. زیرا کمپانی میوتو ایتالیا که سال‌هاست در زمینه تولید ماساژورهای برقی فعالیت می‌کند. برای همه‌ی این مشکلات راه‌حل‌هایی دارد. پس با ما همراه باشید.

1. دردهای مزمن عضلانی -> صندلی ماساژور

اگر تا به حال با هر نوع درد مزمن عضلانی دست و پنجه نرم کرده‌اید، گرفتگی و دردی که می‌تواند به همراه داشته باشد را درک کرده‌اید. خوشبختانه، پیشرفت فناوری در این راه کمک زیادی به ما کرده است. یکی از بهترین انتخاب‌ها در این میان، صندلی ماساژور است. خرید یک صندلی ماساژور باکیفیت، انتخاب اقتصادی‌تری برای افرادی است که می‌خواهند چندین ماساژور برقی موضعی داشته باشند. البته اگر به ماساژ تمام بدن و بافت عمیق عادت ندارید، بهتر است که در ابتدا زمان ماساژ را کاهش دهید. صندلی‌های ماساژور عموما با استفاده از کیسه هوا، غلتک و گوی‌های ماساژ تمامی نواحی بدن را پوشش می‌دهند. دارای گرما درمانی و انواع برنامه‌های ماساژ اتوماتیک هستند.

صندلی ماساژور ماگرو پرو از برند میوتو یک گزینه مناسب برای کسانی است که علاوه بر ماساژ، به زیبایی دکوراسیون نیز اهمیت می‌دهند. گوی‌های ماساژ سیلیکونی، ویبریشن و گرمادرمانی از دیگر ویژگی‌های این صندلی جذاب می‌باشد. صندلی ماساژور M8 پیشرفته‌ترین صندلی ماساژور حال حاضر در بازار ایران است. این مدل مبل ماساژ در میان طرفداران ماساژ جزء پرفروش‌ترین‌ها محسوب می‌شود. ماساژ سه بعدی پیشرفته، پوشش دهی کامل با ایربگ‌ها، سیستم ماساژ SL-track، غلتک‌های تخصصی و مجزا برای کف و ساق پا، آنالیز سه بعدی بدن، 3 سطح ماساژ گرانش صفر، کنترل صدا هوشمند، برنامه‌های متنوع ماساژ اتوماتیک و دستی از ویژگی‌های شاخص این صندلی ماساژور می‌باشد. البته ناگفته نماند که ام 8 مجهز به پخش موسیقی بلوتوث، شارژر وایرلس موبایل و تصفیه هوا نیز است.

2. رفع خستگی بدن -> ماساژور تفنگی

به طور کلی ماساژ نوعی روش درمانی مکمل است که درد و ناراحتی را در نواحی آسیب پذیر بدن کاهش می‌دهد. اگر احساس خستگی در عضلات دارید، به شما ماساژور تفنگی یا همان گان ماساژها را پیشنهاد می‌کنیم. این ماساژورهای برقی با داشتن چندین سری متنوع قابل استفاده برای تمامی نقاط بدن هستند. به همین دلیل جزء رایج‌ترین و پرفروش‌ترین‌ها برای طرفداران ماساژ درمانی می‌باشند. اساس کار ماساژور تفنگی بر اساس ماساژ کوبشی بوده که در کاهش گرفتگی و درد عضلات بسیار موثر است. تمامی گان ماساژها دارای سری‌های قابل تعویض برای استفاده در تمامی گروه‌های عضلانی می‌باشند. اما گاها بعضی از آنها ممکن است دارای یک ویژگی متمایز نسبت به بقیه باشند. به طور مثال ماساژور تفنگی ربوتو از برند میوتو دارای یک دسته بلند کننده برای استفاده در نواحی دور از دسترس بدن می‌باشد. یکی دیگر از گان ماساژهای میوتو، ماسلو است که علاوه بر طراحی ارگونومیک، برای ورزشکاران حرفه‌ای بسیار کاربردی می‌باشد و عمق نفوذ بالایی دارد. لوانزو سومین ماساژور تفنگی میوتو می‌باشد که علاوه بر عمق نفوذ بالا، از موتور براشلس قوی و پر سرعت و ظرفیت باطری بالایی برخوردار است.

ماساژور تفنگی

3. بی خوابی -> ماساژور سر

ماساژ درمانی برای عضلات و سلامت قلب و عروق بسیار تاثیرگزار است. تحقیقات نشان می‌دهد، افرادی که مشکلات خواب دارند ممکن است در آینده بیشتر به بیماری‌هایی مانند سکته یا دیابت مبتلا شوند. ماساژ منظم با کاهش سطح اضطراب و استرس منجربه آرامش و خواب بهتر می‌گردد. ماساژور سر در این زمینه می‌تواند بسیار کاربردی باشد. ماساژور سر والنتیا از برند میوتو جزء پرطرفدارترین ماساژورهای برقی برای سر و بدن است. ماساژور سر با افزایش گردش خون و اکسیژن‌رسانی در ناحیه سر باعث کاهش سردردهای میگرنی، تقویت ریشه مو و کاهش ریزش مو، کاهش سطح اضطراب و استرس و در نهایت به بهبود کیفیت خواب کمک به‌سزایی می‌کند. البته ماساژور سر والنتیا دارای ویبریشن و قابلیت تنظیم سرعت نیز می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب آن، ضد آب بودن است که به شما امکان استفاده در حمام را می‌دهد.

ماساژور سر

4. درمان گردن درد -> ماساژور گردن

هنگامی که در گردن خود احساس درد می‌کنید، هرگز آن را نادیده نگیرید. بی توجهی به علائم بدن، باعث بدتر شدن آسیب یا حتی جراحی می‌گردد. یکی از دردهای مزمن که اکثر افراد با آن مواجه هستند، گردن درد می‌باشد. عواملی مانند خم شدن پشت سیستم، رعایت نکردن پوزیشن مناسب بدن، بد خوابیدن و غیره باعث گرفتگی عضلات گردن می‌شود. اینجاست که یک ماساژور گردن خوب به کار می‌آید. به طور کلی ماساژور گردن از آن دسته ماساژورهای برقی پرطرفدار است که همه افراد در هر گروه سنی از آن لذت می‌برند. برند میوتو دارای دو محصول عالی در این زمینه است. کالمو که دارای گوی‌های سیلیکونی متناسب با ارگونومی بدن بوده و به صورت سه بعدی شانه و گردن را در بر می‌گیرد. همچنین دارای قابلیت تنظیم سرعت ماساژ و گرمادرمانی یا همان ترموتراپی است. محصول بعدی پریمو بوده که مجهزبه سری‌های تخصصی ماساژ است. ضمن اینکه ماساژ دست انسان را به خوبی شبیه سازی می‌کند. همانند کالمو دارای قابلیت تنظیم شدت و گرمادرمانی نیز است.

5. سردردهای مزمن -> ماساژور چشم

ماساژ می‌تواند به طور قابل توجهی برای سردردهای مزمن نظیر میگرن و سایر مشکلات سلامتی مانند بی‌خوابی به دلیل گردش خون ضعیف مفید باشد. یکی از بهترین ماساژورهای برقی که به کاهش سردرد کمک چشمگیری می‌کند، ماساژور چشم می‌باشد. شاید خیلی از افراد با این ماساژور آشنایی نداشته باشند. اما بدون شک جزء لذت بخش‌ترین ماساژورها به حساب می‌آید. برای آشنایی بیشتر به معرفی ماساژور دلانا از برند میوتو می‌پردازیم. این ماساژور با کیسه‌های هوا تخصصی به طور سه بعدی اطراف چشم و شقیقه‌ها را پوشش می‌دهد. با افزایش گردش خون و اکسیژن‌رسانی، خستگی چشم و سردرد به طور چشمگیری کاهش می‌یابد. البته دلانا با ویبریشن، گرما درمانی و موسیقی درمانی بدون شک لذت ماساژ را چندین برابر می‌کند.

ماساژور چشم

6. درمان دست درد -> ماساژور دست

مچ درد ممکن است برای هر کسی رخ دهد. چه خیلی کم تحرک باشید، چه خیلی فعال. اما مواردی مانند آسیب‌های ورزشی، کار طولانی مدت با دست، سندروم تونل کارپال از دلایل رایج ایجاد مچ درد هستند. به همین دلیل استفاده از یک ماساژور دست می‌تواند تاثیر چشمگیری در کاهش درد مچ و دست داشته باشد. همچنین باعث افزایش دامنه حرکتی دست می‌گردد. ماساژور دست لامانو از برند میوتو یکی از پرفروش‌ترین ماساژورهای موجود در بازار است که مورد توجه بسیاری از فیزیوتراپ‌ها قرار گرفته است. طراحی تخصصی پین‌های کف دستگاه و کیسه هوا که از انگشتان تا مچ دست را به طور کامل پوشش می‌دهد، از ویژگی‌های مهم این ماساژور برقی می‌باشد. البته لامانو دارای گرمادرمانی نیز است. زیرا ایجاد گرمایش و حرارت لذت ماساژ و کاهش درد را برای شما دو چندان می‌کند.

7. درمان پا درد -> ماساژور پا

پاهای ما برای تحرک روزمره زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند و کل وزن بدن را تحمل می‌کنند. جای تعجب نیست که بسیاری از افراد با مشکل پادرد مواجه هستند. اینجاست که ماساژورهای پا وارد عمل می‌شوند و در کاهش درد و گرفتگی عضلات پا تاثیرگذار هستند. اما لازم است پیش از خرید و استفاده، آگاهی کافی نسبت به آنها پیدا کنیم. اغلب ماساژورهای پا دارای غلتک در ناحیه کف پا و کیسه هوا می‌باشند. اما نواحی پوشش دهی ممکن است متفاوت باشد. به طور مثال برند میوتو دارای سه مدل ماساژور پا است. مدل جیویا که تا مچ پا را در بر می‌گیرد. پوشش دهی مدل دوم به نام کالابریا تا زانو است. سومین مدل که ویولا نام دارد تا ران پا را به طور کامل پوشش می‌دهد. البته هر 3 مدل دارای گرما درمانی نیز هستند. کافی است چند دقیقه در روز از ماساژور پا استفاده کنید تا از اثرات شگفت‌انگیز آن برخوردار شوید.

ماساژور پا

8. کم تحرکی بدن -> روکش صندلی ماساژ

بدن انسان برای ساکن ماندن تکامل پیدا نکرده است. ماهیچه‌های ما مخصوصا آنهایی که بیشتر استفاده می‌شوند به حرکت و توجه بیشتری نیاز دارند. بنابراین ضروری است که با ماساژ درمانی این عضلات را فعال نگه داریم. یکی از بهترین گزینه‌ها برای افرادی که مدت زمان زیادی را پشت سیستم می‌نشینند یا دائما در سفر هستند، روکش صندلی ماساژور می‌باشد. برند میوتو ایتالیا دو مدل روکش صندلی ماساژور دارد که هر دو از طرفداران زیاد برخوردار هستند. روکش صندلی ماساژور درسو و سنسو که هر دو مجهزبه سیستم ماساژ سه بعدی و گوی‌های تخصصی ماساژ پشت می‌باشند. البته درسو دارای ایربگ نیز بوده که به لحاظ تعداد، جز کامل‌ترین روکش صندلی ماساژورها به حساب می‌آید. هر دو آنها مجهز به گرمادرمانی نیز هستند که در کاهش درد و افزایش لذت ماساژ بسیار موثر است.

 

فواید ماساژ درمانی

✔️ بهبود گردش خون و رفع خستگی

ماساژور باعث افزایش گردش خون و اکسیژن‌رسانی به عضلات می‌گردد. در نتیجه به بهبود عملکرد بدن کمک به‌سزایی خواهد کرد. بدن با سیستم گردش خون خوب توانایی مبارزه با بیماری‌های احتمالی را دارد. همچنین منجربه عملکرد بهتر عضلات و قلب می‌گردد.

✔️ کاهش گرفتگی عضلات

دستگاه‌های ماساژور با کاهش تنش عضلانی به بهبود تحرک بدن کمک می‌کنند. آنها به کاهش گرفتگی عضلاتی که از یک موقعیت خاص در مدت زمان طولانی منقبض شده‌اند، کمک می‌کنند. اگر از ماساژور به صورت روتین استفاده شود، دیگر بدنتان دچار گرفتگی و انقباض نخواهد شد.

✔️ تسکین درد

ماساژور برقی بهترین گزینه برای تسکین درد است. بیشتر درد در بدن به دلیل تنش و التهاب اتفاق می‌افتد. بنابراین ماساژ منظم در خانه به حفظ سلامت بافت‌ها و مفاصل برای مدت طولانی کمک می‌کند. در نهایت استفاده از ماساژور به تسکین درد کمک چشمگیری می‌کند.

✔️ کاهش استرس و اضطراب

بهترین مزیت تجهیزاتی مانند دستگاه ماساژور، کاهش استرس و اضطراب است. زیرا با افزایش ترشح هورمون‌های آرامش‌بخش و شادی‌آور به کاهش تنش کمک می‌کنند. استفاده‌ی مداوم از یک دستگاه ماساژور خوب در کاهش استرس نقش به‌سزایی دارد.

✔️ خواب بهتر

سعی کنید همواره قبل خواب از ماساژور استفاده کنید. زیرا با ماساژ عضلات دردناک و سفت، تنش ایجاد شده تا حد زیادی از بین می‌رود. از آن جایی که بسیاری از اختلالات خواب ناشی از استرس و اضطراب است. بنابراین وقتی قبل از خواب خود را ماساژ می‌دهید، بدن و ذهن شما آرام می‌گردد.

نتیجه گیری

حال که با مزایای ماساژ و ضرورت استفاده از ماساژورهای برقی آشنا شدیم، به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر علاقمند به ماساژ درمانی هستید از شعبات میوتو در تهران و شهرستان‌ها دیدن فرمایید. همچنین می‌توانید به صورت حضوری و آنلاین خرید خود را انجام دهید. کلیه محصولات میوتو دارای 2 سال گارانتی می‌باشد. ضمن اینکه صندلی ماساژور برند میوتو ایتالیا از شرایط لیزینگی و 10 سال خدمات پس از فروش برخوردار هستند.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2409182
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید