امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

6 مدل از جدیدترین کفشهای اسنیکرز و اسپرت


1401/07/27
کد خبر : 27360
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 26 نفر

نگاهی به جدیدترین کفش های اسنیکر

انتخاب و خرید یک پاپوش اسنیکرز و اسپرت مناسب از فروشندگان خرید عمده کتونی ، دغدغه خیلی از افراد است. این روزها اگر سری به بازار فروش کفش عمده اسپرت خارجی بزنید، می توانید هر نوع پاپوشی را که دلتان می خواهد در هر طرح ‎و هر رنگی، با جنس ‌های مختلفی خریداری کنید. از پا افزار های رسمی و مجلسی گرفته تا پاپوش های ورزشی و روزمره، تنوع محصولات بسیار بالا رفته است. با این حال، تنوع زیاد ممکن است برخی افراد را به هنگام خرید، سرگردان و دو دل کند. پیدا کردن یک جفت کتانی زیبا و با کیفیت از میان آن همه مدل مختلف و گوناگون، شاید مقداری سخت باشد. به همین منظور نیاز به تهیه فهرستی است که بتواند ضمن معرفی جدیدترین کفش ها، مشخصات فنی و ظاهری آنها را نیز مشخص و بیان کند. این مطلب همین کار را برایتان انجام می دهد.

با 10 مدل از جدیدترین کفش های اسنیکر آشنا شوید

آیا می خواهید در خرید خود از فروشگاه کتونی عمده،تزارمارکت به آدرس https://tezarmarket.com/ دچار اشتباه نشوید؟. برای این کار باید به چندین نکته مهم توجه کنید زیرا یک انتخاب موفق، به عوامل زیادی بستگی دارد. جنس کفش چیست؟. برند سازنده آن کیست؟. طراحی آن مربوط به چه سالی است؟. و چندین سوال دیگر که بایستی در زمان خرید حتماً آنها را در نظر داشته باشید. ما در ادامه این مطلب، 10 مدل از جدیدترین پاافزار های کتانی را با ذکر مشخصات و اطلاعات آنها برایتان جمع آوری کرده ایم. بنابراین اگر قصد خرید کفش اسنیکرز و اسپرت خارجی را دارید، این پا افزار ها می تواند گزینه ای خوب برای شما باشد.


 کفشهای اسنیکرز و اسپرت
EG0748

کفش رانینگ آدیداس مدل EG0748

کفش رانینگ آدیداس مدل EG0748، از جمله پاپوش های جدید بازار می باشد. آدیداس یکی از تولیدکنندگان برتر کتونی عمده در جهان است که همواره محصولات آن، مورد تحسین و تمجید خریداران قرار می گیرد. مدل EG0748، یک نمونه از جدیدترین پاافزار های طراحی شده توسط این برند آلمانی است. این مدل مطابق با آخرین استاندارد های روز دنیا تولید شده و در برابر سایش مقاوم می باشد. جنس زیره این پاپوش از لاستیک است.

برای خرید هر کدام از محصولات می توانید به کانال عمده کفش کتونی تزارمارکت به آدرس https://t.me/tezarmarket

و پیج اینستا عمده کتونی و کفش صندل دمپایی عمده به آدرس https://www.instagram.com/tezarmarket مراجعه نمایید تا از تخفیفات ویژه برخوردار شوید.


 کفشهای اسنیکرز و اسپرت
QUEST 2

کفش رانینگ نایک مدل QUEST 2

کفش رانینگ نایک مدل QUEST 2 با زیره ‌ ترمو پلاستیک، یک پاپوش با کیفیت برای پیاده روی و دویدن است. نایک مهمترین و بهترین تولید کننده کفش اسنیکر و اسپرت در جهان شناخته می شود. محصولات این شرکت، از کیفیت قابل توجه ای برخوردار هستند. مدل QUEST 2 پاافزار جدید این کمپانی می باشد که از جنس مش تولید شده است. این پاپوش در برابر سایش و فشار های وارده مقاوم بود و به آرامش و ثابت پا در کفش می افزاید.


 کفشهای اسنیکرز و اسپرت
TERREX AX2R

کفش رانینگ آدیداس مدل TERREX AX2R

مدل TERREX AX2R یک مدل بندی با رویه پارچه ای ضدآب و زیره آج دار ارتجاعی است. این کفش ‌ها به خاطر زیره‌ مقاوم در برابر سایش با قابلیت گردش هوا، تجربه فوق العاده ای از پیاده روی و دویدن را برای شما به ارمغان می آورد. لایه میانی این پاافزار از جنس اتیلن وینیل استات بوده و پاشنه و سر پنجه آن با کمک فناوری اختصاصی آدیداس یعنی ادیپرن پلاس، به صورت ضربه‌ گیر با خاصیت کشسانی طراحی شده است. این طراحی فشار های وارده به پا را کاهش داده و از آسیب پیشگیری می ‌کند.


 کفشهای اسنیکرز و اسپرت
AIR MAX 180 HIGH

کفش راحتی نایک مدل AIR MAX 180 HIGH

کفش راحتی مدل AIR MAX 180 HIGH، یک طراحی زیبا و با کیفیت از کمپانی نایک است. این پاپوش چشم نواز، سطح عالی از کیفیت و طراحی را در اختیار خریداران قرار می دهد. AIR MAX 180 HIGH از چرم مصنوعی و پارچه ساخته شده است. این مدل در زمره پاافزار های ساق دار قرار می گیرد و می توان آن را یک نیم بوت راحتی به شمار آورد. نکته قابل توجه دیگر این مدل، زیپی بودن آن است.


 کفشهای اسنیکرز و اسپرت
Nano X1 Pursuit

کفش تمرینی ریبوک مدل Nano X1 Pursuit

کفش کتونی ریبوک مدل Nano X1 Pursuit، محصولی جدید از این برند آمریکایی است. ریبوک یکی از تولیدکنندگان بزرگ تجهیزات ورزشی  به شمار می رود. رویه پارچه ای و توری شکل مدل Nano X1 Pursuit، دارای طرح گرافیکی سه بعدی است. همچنین زیره آن از جنس پلی اتیلن EVA می باشد. ریبوک پاشنه و سرپنجه این کفش را به گونه ای طراحی کرده در مقابل سایش و ضربه مقاومت بالایی دارد. قابلیت ارتجاعی و گردش هوا در این پاپوش به دلیل ساختار سلولی آن، لذت دویدن را دوچندان می کند.


 کفشهای اسنیکرز و اسپرت
Jordan mars

کفش بسکتبال نایک مدل Jordan mars

کفش ‌های بسکتبال نایک از سری مدل های جردن، به طور تخصصی طراحی و تولید می شوند. مدل jordan mars حاصل همکاری مایکل جردن، ستاره بسکتبال آمریکا با کمپانی نایک است که در خط تولید پاپوش های Air Jordan فرآوری می گردد. اگرچه این کفش یک پا افزار بسکتبالی است اما خیلی از افرادی که حتی در این رشته ورزشی فعالیت نمی کنند نیز، به دنبال خرید آن هستند. جنس زیره مدل jordan mars، پلیمر ترموپلاستیک بوده و با قابلیت انعطاف پذیری بالا، از ساق و پاشنه پا به هنگام گردش های سریع، به خوبی محافظت می کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27360
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید