امروز جمعه 27 مهر 1403

Friday 18 October 2024

6 ایده مانتو پاییزه امسال شیک و خاص | پاییز چی مده؟


1403/07/25
کد خبر : 2409245
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 86 نفر

با شروع فصل زیبای پاییز، خانم‌ها به فکر خرید مانتوهای پاییزه شیک و جذاب میُفتند. همان‌طور که می‌دانید، عرصه پوشاک یک دنیای بسیار جذاب و پر زرق‌وبرق دارد و هر سال شاهد عرضه مدل‌های متنوع از لبا‌س‌های مختلف به بازار هستیم. پوشیدن لباس‌ها و مانتوهای شیک پاییزه نه تنها موجب ایجاد یک استایل بی‌نظیر و منحصربه‌فرد برای شما می‌شود، بلکه یک ست لباس خاص و راحت اعتماد‌به‌نفس شما را نیز افزایش می‌دهد. بنابراین، اگر دنبال بهترین مانتوهای پاییزه هستید و ایده‌ای ندارید که پاییز امسال چه مانتویی را بپوشید، از شما دعوت می‌کنیم در ادامه این مطلب ما را همراهی کنید تا با شناخت ۶ ایده مانتو پاییزه امسال شیک و خاص در مهمانی‌ها، خیابان و شهر، کافه‌ و رستوران و... بدرخشید.

 

۶ ایده مانتو پاییزه امسال شیک و خاص

اگر دلتان می‌خواهد که پاییز امسال مانتوهای گرم و در عین حال شیک و منحصربه‌فردی بر تن کنید و در گروه دوستان و آشنایان خود بهترین استایل را داشته باشید، باید همگام با مدل‌های جدید و شیکی که به بازار عرضه می‌شوند خرید خود را انجام دهید. البته، همگام با مد بودن همیشه هم جذاب نیست؛ بنابراین پیشنهاد ما این است که استایل پاییزه خود را با تلفیقی از مد روز و سلیقه شخصی خود ترکیب نمایید. در ادامه، ۶ ایده مانتو پاییزه امسال شیک و خاص را به شما معرفی خواهیم کرد:

۱. کت‌های پاییزه کلاسیک

کت‌های کلاسیک یکی از جذاب‌ترین و بهترین لباس‌های زنانه محسوب می‌شوند که به ایجاد یک استایل رسمی و شیک و در عین حال کلاسیک کمک خواهند کرد. اقتدار، جذابیت، اعتمادبه‌نفس و زیبایی ظاهری از جمله ویژگی‌های یک کت کلاسیک پاییزه محسوب می‌شوند؛ پس با پوشیدن کت کلاسیک با یقه‌های پرطرفداری مثل یقه انگلیسی می‌توانید پاییز امسال یک استایل خیره‌کننده داشته باشید. کت‌های پاییزه‌ای که با استفاده از پارچه با آهار بالا و چروک‌پذیری کمی تولید شده‌اند، ظاهر بسیار خاصی دارند. معمولاً برای دوخت کت‌های کلاسیک پاییزه از پارچه‌های ساده، راه‌راه و چهارخانه کشمیر و فاستونی استفاده می‌کنند.

 تصویر مانتو پاییزه مد روز

۲. وست‌های پاییزه ترند

وست یا جلیقه‌های پاییزه در مدل‌های کوتاه و بلند یکی دیگر از ایده‌های جذاب برای پاییز امسال محسوب می‌شوند. وست‌ها به ویژه در سال‌های اخیر توانسته‌اند به عنوان یکی از مدل‌های جدید و پرطرفدار مانتو در دنیای مد شناخته شوند. اگر علاقه‌مندید که پاییز امسال یک استایل جدید، گرم و ترند بپوشید، ترکیب وست با هودی و پولیور می‌تواند انتخاب بسیار جذابی باشد. این مدل از مانتوها قابل استفاده با کمربند و اکسسوری نیز هستند و به سلیقه خود می‌توانید از این جلیقه‌های محبوب در روزهای پاییزی استفاده کنید.

۳. مانتوهای جلوبسته پاییزه

امسال مدل‌های مانتو جلوبسته نیز بسیار مورد استقبال خانم‌ها قرار گرفته‌اند. مانتوهای راسته بلند در رنگبندی‌های متنوعی تولید و عرضه می‌شوند. این مدل از مانتوها برای افرادی که به استایل‌های مینیمال علاقه‌مند هستند گزینه‌ای عالی به حساب می‌آیند. پیشنهاد می‌کنیم در روزهای پاییزی امسال مانتوهای جلوبسته خود را با یک جفت کتانی زیبا تکمیل کنید. معمولاً بهترین مانتوهای جلوبسته راسته برای پاییز با استفاده از پارچه دورس و توییت دوخته می‌شوند؛ این پارچه‌ها ضخامت متوسط دارند و منافذ آن‌ها بسیار کوچک است؛ به همین دلیل با پوشیدن چنین مانتوهایی در روزهای پاییزی به خوبی گرم می‌شوید. ناگفته نماند که مانتوهای جلوبسته راسته بلند جلوه‌ای بی‌نظیر به استایل شما می‌بخشند؛ چرا که روی خوش‌اندام‌تر نشان دادن شما تأثیر زیادی دارند. همچنین، این مدل مانتوها باعث می‌شود تا قد شما بلندتر به نظر برسد.

۴. مانتوهای دو تکه و کت‌وشلوار

انواع ایده مانتو پاییزه امسال شیک و خاص و تلفیق این ایده‌ها با سلایق مختلف منجر به ایجاد یک استایل بی‌نظیر می‌شود. یکی دیگر از ایده‌هایی که به شما کمک می‌کند تا در روزهای پاییزی مهر و آبان و آذر یک استایل بی‌نظیر داشته باشید، مانتوهای دو تکه یا کت‌وشلوارهای زنانه هستند. منظور از مانتوهای دو تکه، ترکیبی از سارافون و پانچو یا کت است. این مدل از مانتوها گرمای بیشتری دارند و برای روزهایی که سردتر هستند، گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شوند. ناگفته نماند که مانتوهای دو تکه برای مهمانی‌ها نیز انتخابی عالی به شمار می‌روند. علاوه بر این، کت‌وشلوارهای ست پاییزه نیز می‌توانند انتخابی رسمی، جذاب و منحصربه‌فرد محسوب شوند. معمولاً کت‌وشلوارهای ست پاییزه در مهمانی‌ها و قرارهای مهم کاربرد دارند، البته می‌توان برخی از مدل‌های آن‌ها را که طراحی ساده‌تری دارند به صورت روزمره و برای استایل‌های کژوال نیز پوشید.

 تصویر مانتو شلوار پاییزه جدید

۵. شومیزهای پاییزه بلند

یکی دیگر از ایده‌های جذاب، راحت و جوان‌پسند برای پاییز امسال، شومیزهای گرم و بلند است. معمولاً شومیزها به عنوان مانتوهای روزمره مورد استفاده قرار می‌گیرند و باعث ایجاد یک استایل شیک و در عین حال کژوال می‌شوند؛ به ویژه اگر رنگ شومیز خنثی و مینیمال باشد. شومیزهای پاییزه در تنوع مدل و رنگ بسیار بالایی در بازار قابل خرید هستند و می‌توان آن‌ها را به راحتی با شلوار و اکسسوری‌های مختلف و کتانی‌های کژوال ست کرد.

۶. مانتوهای تدی

آخرین ایده مانتو پاییزه امسال شیک و خاص که این روزها به شدت بین جوانان و نوجوانان طرفدار پیدا کرده، مانتو تدی است. معمولاً مانتوهای تدی به صورت اورسایز و گشاد طراحی و دوخته می‌شوند و جلوه‌ای فانتزی دارند. اگر طرفدار استایل‌های اسپرت، فانتزی و کژوال هستید و می‌خواهید که پاییز امسال یک تیپ جدید و در عین حال ساده داشته باشید، مانتوهای پاییزه تدی می‌توانند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشند.

هنگام خرید مانتو پاییزه شیک به چه مواردی دقت کنیم؟‌

اگر قصد خرید یک مانتوی جذاب و شیک دارید که در روزهای سرد پاییزی گرمتان کند، در قدم اول باید به جنس پارچه توجه داشته باشید. مانتوهایی که با استفاده از پارچه‌های گرم و بافت‌دار مثل کشمیر، پشم یا مخمل دوخته شده‌اند، علاوه بر راحت بودن ظاهری لوکس نیز دارند. همچنین، توجه به رنگ مانتو نیز اهمیت دارد. ترکیب رنگ‌های ملایم و تیره برای ایجاد کنتراست، پوشیدن مانتوهایی به رنگ‌های زرد مایل به قهوه‌ای، قرمز تیره، سبز زیتونی و نارنجی سوخته ایده‌هایی جذاب و متناسب با پاییز و رنگ‌های این فصل هستند.

علاوه بر۶ ایده مانتو پاییزه امسال شیک و خاص که معرفی کردیم، توصیه می‌شود به برش و طرح مانتو، دکمه‌ها و زیپ‌ها، نقوش و الگوها، جزئیات روی مانتو مثل جیب‌های بزرگ، کمربند، گلدوزی و همچنین طول مانتو توجه داشته باشید. افزون بر تمامی موارد مذکور، خرید از یک فروشگاه معتبر که همواره جدیدترین مدل‌های مانتوهای زنانه را عرضه می‌کند، حائز اهمیت خواهد بود.

منبع: فروشگاه پوشاک زنانه و مردانه مروارید شب

https://morvaridshab.com

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2409245
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید