امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

5 نکته مهم از مراحل ثبت شرکت در تبریز با مدیران ثبت


1401/07/27
کد خبر : 28695
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 11 نفر

ثبت یک شرکت همان طور که می دانید دارای سختی ها و پستی و بلندی هایی است که باید توسط موسسات حرفه ای و با تجریه انجام پذیرد. البته اگر افراد با پیچ و خم های ثبت شرکت در تبریز آشنا باشند می توانند بهتر با آن کنار بیایند و کار های خود را آسان تر پیش ببرند. ما در این مطلب می خواهیم تمام این نکات مهم را برای شما در باب ثبت یک شرکت توضیح دهیم. ساخت یک شرکت، آن هم در ایران دارای نکات و دستورالعمل هایی است که باید به آن پایبند باشید. اگر چنان چه از هر کدام از این نکات سرپیچی کنید دچار مشکل می شوید و روند ثبت شرکت شما با مشکل همراه خواهد بود.


 ثبت شرکت در تبریز


با مدیران ثبت همراه باشید، تا با این 5 نکته بسیار مهم در فرایند ثبت برند در تبریز و کلا فرایند ثبت شرکت آشنا شوید.

نکته اول | جتما برای خود شریک انتخاب نمایید

اولین نکته از نکات مهم ثبت شرکت که باید به آن توجه داشته باشید این است که به صورت تک نفره یک شرکت را ثبت نکنید و برای خود شریک انتخاب نمایید. زیرا اگر تمامی مسئولیت های ثبت یک شرکت را به تنهایی بر عهده بگیرید دچار شکست می شوید. همچنین اگر در نظر شما شرکتی با مسئولیت کم و محدود است باز هم باید یک شریک انتخاب کنید و فعالیت خود را با او در میان بگذارید. همچنین گاهی اوقات ممکن است فعالیت شما مجوز لازم داشته باشد که شما قبل از ثبت شرکت خود باید مجوز فعالیت تان را بگیرید. زیرا اگر چنان چه بدون مجوز فعالیت تان بخواهید شرکت .خود را ثبت کنید با شکست مواجه خواهید شد و درخواست شما رد می شود.

نکته دوم | انتخاب نام مناسب برای ثبت شرکت در تبریز

دومین نکته از نکات مهم ثبت شرکت که باید به آن توجه فراوان داشته باشید این است که نوع شرکت تان را انتخاب نمایید و سپس بنا بر نوع آن شرایط ثبت آن را پشت سر بگذارید. زیرا در قانون تجارت هفت شرکت معرفی شده که برای هر کدام از آن ها شرایط ثبت متفاوتی قرار داده اند. همچنین پس از این مرحله باید به اسم شرکت تان توجه کنید زیرا اسم بسیار مهم می باشد. حداقل تعداد کلمات اسم یک شرکت باید سه باشد. به فارسی انتخاب شود و اسم هایی با زبان های دیگر مقبول واقع نمی شود.

نکته سوم | کد پستی را جدی بگیرید!

سومین نکته از نکات مهم ثبت شرکت که باید مورد توجه قرار گیرد این است که یک کد پستی معتبر برای مکان شرکت خود داشته باشید. ممکن است به این موضوع در ابتدا توجه چندانی نداشته باشید اما به صورت حتمی باید به دنبال آن باشید. داشتن یک آدرس معتبر برای یک شرکت در واقع امری مهم است زیرا تمامی نامه ها و ابلاغیه هایی که مربوط به شرکت است باید به آدرس شرکت ارسال شود نه جای دیگر. همچنین اگر در ابتدا کد پستی و آدرسی متغایر وارد کنید باید با تشریفات قانونی آن ها را تغییر دهید که بسیار زمان بر است. پس چه بهتر که در همان ابتدا مکان و کدپستی اصلی را داشته باشید.


 ثبت شرکت در تبریز

نکته چهارم | سرمایه خود را آماده نمایید

چهارمین نکته و مهم ترین نکته از نکات مهم ثبت شرکت که باید به آن توجه داشته باشید؛ درباره هزینه ثبت شرکت می باشد. نگته چهارم این است که مقدار و سرمایه ای که برای شرکت خود کنار گذاشته اید چه قدر است. این سرمایه ممکن است برای یک نفر و یا برای تمام شرکا باشد. گاهی اوقات ممکن است سرمایه شما به صورت غیر نقدی باشد یعنی امالک و اوراق بهادار باشد که در این صورت باید سرمایه شما توسط کارشناس رسمی دادگستری تایید شود. در ضمن باید بگوییم اگر سرمایه ابتدایی شما برای ثبت شرکت کم باشد احتمالا در آینده باید آن را افزایش دهید. زیرا در غیر این صورت ممکن است به مشکل بر بخورید.

نکته پنجم | گرفتن عدم سوء پیشینه

نکته پنجم که در واقع نکته آخر ثبت شرکت در تبریز و دیگر شهر ها می باشد داشتن عدم سوء پیشینه است. ممکن است به این نکته چندان توجه نشود اما باید بگوییم که مدیران یک شرکت نباید سوء پیشینه داشته باشند و باید گواهی عدم سوء پیشینه را به اداره ثبت شرکت ها ارائه دهند. زیرا با داشتن سوء پیشینه روند ثبت شرکت شما کند می شود و ممکن است در آن خللی ایجاد شود. همچنین سمت مدیر عامل و بحث درباره آن نکته است که باید در این بخش به آن اشاره شود. مدیر عامل باید حتمًا شخصی حقیقی باشد البته این الزام فقط درباره مدیر عامل می باشد و در مورد دیگر مدیران صدق نمی کند.


 ثبت شرکت در تبریز

مدیران ثبت، مطمئن و متخصص در امور ثبتی

مجموعه مدیران ثبت یکی از معتبر ترین و کامل ترین مجموعه های موجود در کشور است که به خدمات ثبتی و اداری می پردازد. بنابراین اگر قصد دارید که برند خودتان را ثبت کنید، کارشناسان مجرب ما در این راه به شما کمک می کنند. این شرکت کامل ترین مجموعه در حوزه ارائه خدمات ثبتی، اداری و اعطاء گواهینامه‌های ایزو در شمال‌ غرب کشور است. همچنین به عنوان یک شرکت خدمات اداری با رویکرد و نگرشی کاملاً متفاوت، پا به صحنه فعالیت‌های خدماتی گذاشته و از همان اوایل فعالیت خود، با افتخار توانسته اعتماد اکثر مدیران منطقه را به خود جلب نماید.
شماره تماس جهت دریافت مشاوره رایگان: 04135573287


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28695
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید