امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

5 نکته طلایی برای خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو


1401/07/27
کد خبر : 28218
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 26 نفر

حتماً تا حالا برای خرید لوازم یدکی به بازار مراجعه کرده‌اید و اگر دارای خودروهای غیرایرانی هستید حتی اگر در شهرهای بزرگی مثل تهران، شیراز، مشهد، اهواز و اصفهان هم که باشید برای یافتن بعضی از قطعات باید وقت زیادی را صرف کنید. تازه ممکن است نتوانید آن قطعه را باکیفیت و قیمت مناسب پیدا کنید. شما می‌توانید برای خرید قطعات یدکی با اطمینان خاطر به فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی چین یدک به آدرس chenyadak.ir مراجعه نمایید.

در چهار سال گذشته متأسفانه قیمت خودرو جهش چند برابری را تجربه کرده است و به پیرو آن قیمت قطعات و لوازم یدکی خودرو نیز همسو با این روند رشد زیادی را داشته است. هرچند در این روزها کمی از سرعت افزایش قیمت خودرو کاسته شده اما با توجه به درخواست بالای قطعات به‌خصوص در خودروهای کارکرده این روند همچنان رو به افزایش است.
همچنین از یک طرف گرانی و از طرف دیگر پشتیبانی نکردن واردکنندگان خودرو سبب شده تا فروشندگان غیرمتخصص قطعات در بازار به‌صورت قارچ‌گونه اضافه شود. یک نمونه از این برندها را می‌توان به شرکت لیفان اشاره نمود که با وجود تیراژ بسیار بالا آنها در مدل‌های لیفان ۶۲۰ و لیفان x60، اما در تأمین‌کننده قطعات اصلی بسیار ضعیف است.

 در اینجا پنج نکته مهم در خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو یادآوری می‌شود تا بتوانید یک قطعه مناسب با عمر بالا را در کوتاه‌ترین زمان ممکن در اینترنت خریداری کنید. اگر قصد خرید اینترنتی لوازم یدکی لیفان 620 با مناسب‌ترین قیمت را دارید کافی است به وب‌سایت چین یدک مراجعه کنید تا با ارسال رایگان این قطعات را دریافت کنید.

1. شناخت کامل نسبت به خودرو

اولین کار این است که یک شناخت کلی نسبت به خودرو خودمان داشته باشیم و مواردی همچون مدل دقیق و سال ساخت خودرو، نوع گیربکس، حجم موتور و ازاین‌قبیل مواردی که می‌تواند در انتخاب قطعه مؤثری باشد را بدانید. البته مشاوران چین یدک قبل از خرید شما را در این راهنمایی می‌کنند تا انتخاب اشتباه صورت نگیرد.

2. شناخت کامل نسبت به شخص فروشنده

همان‌طور که قبلاً هم گفته شد با توجه حجم بالای تقاضا در این بازار افراد سودجو نیز در این بازار ورود کرده و باعث بی‌اعتمادی شده‌اند.
حتماً قبل از ثبت سفارش، پیج اینستاگرام و وب‌سایت فروشنده را چک کنید و مطمئن شوید که فرد فروشنده از تخصص‌های لازم برخوردار است.
پس از اطمینان از تخصص فروشنده باید نسبت به تعهد او نیز اطمینان حاصل نمایید و یکی از راه‌های سریع و ساده در این زمینه بررسی نظرات مشتریان در وب‌سایت یا پیج فروشنده است. شما از این طریق می‌تواند متوجه شوید که فروشنده به تعهدات خود در قبال مشتریان عمل کرده یا خیر.


خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو

3. تضمین‌های لازم

بعد از اینکه نسبت به خودرو، مکان و شخص فروشنده اطمینان حاصل کردید، حالا نوبت این است که آیا خود قطعه هم از ضمانت‌های لازم برخوردار است یا خیر. زیرا بسیاری از قطعات یدکی از حساسیت‌های بالایی برخوردار هستند و ممکن است در حین ارسال دچار مشکل شوند یا حتی پس از کارکرد بسیار پایین نتواند بازدهی لازم را داشته باشد. پس ضمانت قطعه بعد از خرید یک امر حیاتی در زمان خرید لازم یدکی اینترنتی است که چین یدک ضمانت تعویض کالا را برای همه عزیزان فراهم نموده تا بتوانید با خیال راحت خرید خود را انجام دهید. وب‌سایت‌های فروشگاهی فراوانی برای خرید لوازم یدکی لیفان x60 وجود دارند که می‌توانید با بررسی همه‌جانبه یکی از آنها را انتخاب نمایید.

4. انتخاب نوع قطعه

همیشه در بازار لوازم یدکی، کیفیت های مختلفی وجود دارند اما این شما هستید که باید متناسب با قسمتی از خودرو که خراب شده است یک انتخاب مناسب داشته باشید. البته قبل از خرید مشاوران چین یدک شما را به طور کامل راهنمایی خواهند کرد تا بهترین انتخاب را داشته باشید.
اما بد نیست قبل از خرید با چند اصطلاح آشنا شوید. عموماً چند نوع قطعه در بازار وجود دارد: اورجینال، شرکتی یا وارداتی، فابریک، های کپی و.. که هرکدام از آنها می‌تواند کار شما را راه بیندازد اما باید متناسب با نیاز و نظر مشاور بهترین گزینه را انتخاب کنید.
به عنوان مثال قطعات اورجینال توسط شرکت سازنده خودرو ساخته شده و لوگوی شرکت هم بر روی آنها حک می‌شود. قیمت این قطعات نسبت به دیگر لوازم یدکی، گران‌تر ولی بالاترین کیفیت را هم دارند.
قطعات یدکی شرکتی به این معناست که شرکت اصلی این قطعات را تأیید کرده است. قطعات شرکتی نسبت به لوازم یدکی اورجینال قیمت و کیفیت پایین‌تری دارند. اما قابل‌قبول هستند و استفاده از آنها به‌احتمال زیاد مشکلی برای خودرو به وجود نمی‌آورد.
اما قطعات یدکی وارداتی توسط شرکت‌های ثالث تولید و طراحی شده و نسبت به دو مورد قبل از کیفیت و قیمت پایین‌تری برخوردار است. به‌اصطلاح عامیانه کار راه بنداز هستند اما نباید در قسمت های حساس خودرو به کار روند .


 خرید اینترنتی لوازم یدکی خودرو

5. هزینه جانبی بعد از خرید

خیلی از مواقع در حین خرید قیمتی که به شما اعلام می‌شود قیمت اولیه قطعه هست و زمان نهایی کردن خرید فروشنده هزینه‌های دیگری را نیز به قیمت اولیه اضافه می‌کند. این هزینه‌ها می‌تواند شامل موارد مختلفی از جمله هزینه های ارسال، مالیات و ... باشد که در ابتدا به شما اعلام نشده است.

سخن پایانی

در یک جمع بندی کلی قبل از خرید حتماً ابتدا نسبت به خودروی خودتان شناخت کامل داشته باشید. مکان و شخص فروشنده را آنالیز کنید که گفتیم برای این کار نظرات مشتریان و محتوای سایت تا حدی می‌تواند به شما کمک کند. و در آخر هم نوع قطعه را انتخاب کنید و قبل از خرید جمع کل هزینه‌ها را مطلع شوید تا در زمان نهایی شدن خرید هزینه های اضافی به شما تحمیل نشود.
اگر خودروی چینی دارید مشاوران سایت چین یدک به شما کمک می‌کنند تا بهترین انتخاب را با کمترین هزینه تهیه نمایید. شما می‌توانید پس از ثبت سفارش لوازم یدکی خودروهای چینی، قطعات موردنیاز خود را در هر کجای کشور عزیزمان ایران که باشید با ارسال رایگان دریافت کنید. این فروشگاه اینترنتی ضمانت مرجوعی کالا را نیز دارد و همچنین می توانید بدون هیچ پرداخت اضافی خرید خودتان را نهایی کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28218
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید