امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

5 مشخصه مهم میلگرد راد همدان را در این مقاله بخوانید


1401/07/27
کد خبر : 26502
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

میلگرد راد همدان میلگردی با وزن مناسب و کیفیتی ایده‌آل

 
خوشبختانه در چند سال اخیر صنعت فولاد ایران رشد قابل‌توجهی داشته و در همین راستا تعداد تولیدکنندگان میلگرد در کشور هم زیاد شده است. به همین دلیل احتمالاً شما به‌عنوان خریدار با تعداد بسیاری برند در بازار مواجه خواهید شد که شاید انتخاب را برای شما سخت کند.
در چنین موقعیتی بهترین راه برای شما کسب اطلاعات هرچه بیشتر در مورد کارخانه‌های مختلف تولیدکننده میلگرد خواهد بود. در این مقاله قصد داریم شما را با یکی از بهترین تولیدکنندگان میلگرد در کشور یعنی کارخانه راد همدان آشنا کنیم. شما میتوانید برای مشاهده مشخصات دیگر برندهای برتر میلگرد در کشور نیز روی متن لینک شده کلیک کنید.
معرفی کارخانه راد و موقعیت مکانی آن، مشخصات محصولات، بازه وزن، استانداردها و قیمت میلگرد راد همدان ازجمله مواردی است که می‌خواهیم در این مقاله درباره آن‌ها بحث کنیم.

1. کارخانه راد همدان در کجا واقع شده است؟

کارخانه فولاد راد همدان با مساحتی بالغ بر 50 هزار مترمربع در سال 1390 در شهرک صنعتی ویان واقع در استان همدان و در شمال شرقی شهر همدان تأسیس شد. عملیات ساخت‌وساز این کارخانه حدود 6 سال به طول انجامید و سرانجام در سال 1396 بود که این مجموعه مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
باوجود مدت‌زمان کمی که از ورود میلگرد همدان در بازار می‌گذرد، در حال حاضر کارخانه راد همدان با ظرفیت تولید سالیانه 500 هزار تن میلگرد توانسته بخش زیادی از نیاز بازار میلگرد کشور را برطرف کند. از دلایل محبوبیت میلگرد راد همدان در بازار می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
1. کیفیت مطلوب
2. قیمت مناسب
میلگرد راد همدان

2. میلگرد راد همدان با چه مشخصاتی تولید می‌شود؟

در حال حاضر میلگردهای آجدار A2 و A3 تنها محصولات کارخانه راد همدان محسوب می‌شوند. این کارخانه مدعی است که آج میلگردهایش 25 درصد بیشتر از دیگر نمونه‌های موجود در بازار است. وقتی آج میلگردی بیشتر باشد، درگیری بالاتری با بتن خواهد داشت و درنهایت سازه محکم‌تری خواهیم داشت.
دقت داشته باشید که یکی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر کیفیت مقاطع فولادی، مواد اولیه مورد استفاده است که خوشبختانه میلگرد همدان مواد اولیه با مشخصات شیمیایی و مکانیکی مطلوب را به کار می‌برد؛ که همین امر سبب شده محصولات این کارخانه قابلیت رقابت با برترین برندهای ایرانی و حتی خارجی را دارند.

مشخصات مکانیکی میلگردهای راد همدان در جدول زیر مشخص شده است:
میلگرد راد همدان
جدول 1: ویژگی‌های مکانیکی میلگرد راد همدان

3. استانداردهای میلگرد همدان کدام‌اند؟

کارخانه میلگرد همدان از تکنولوژی و ماشین‌آلات وارداتی کشورهای آلمان و ایتالیا برای تجهیز خطوط تولید خود بهره گرفته است و به همین دلیل مدعی است که علاوه بر رعایت استاندارد ملی به شماره 3132، توانایی تولید میلگردهایی با استانداردهای بین‌المللی DIN 488 و BS EN 4449 را دارد.

4. وزن میلگرد راد همدان چقدر است؟

میلگرد همدان در بازار به وزن پایین خود شهرت دارد و مقادیر وزنی آن به حد پایین جدول اشتال نزدیک‌تر است. در جدول زیر وزن میلگرد راد همدان با مقادیر وزنی جدول اشتال و ذوب‌آهن اصفهان مقایسه شده‌اند:
میلگرد راد همدان

 جدول 2: مقایسه وزن میلگرد همدان با مقادیر وزنی میلگرد اصفهان و جدول اشتال

5. همه‌چیز در مورد قیمت میلگرد راد همدان

جالب است بدانید میلگردهای راد همدان علاوه بر کیفیت خوب، وزن مناسبی هم دارند. شاید در نگاه اول قیمت میلگرد راد همدان نسبت به سایر میلگردهای موجود در بازار بالاتر به نظر برسد؛ اما اگر وزن این میلگرد را در نظر بگیرید متوجه خواهید شد که خرید آن مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. نرخ میلگرد راد همدان با رعایت بالاترین سطح از کیفیت، بسیار مناسب است.
میلگرد راد همدان
اساس هر ساخت‌وسازی پایه‌ریزی ساختمان و استحکام مصالح آن است و میلگرد نقشی اساسی در این استحکام دارد. از همین رو قیمت میلگرد نیز تاثیر زیادی در هزینه های پروژه دارد. میلگرد در سازه‌های بتنی نقش تقویت‌کننده را دارد که منجر به استقامت بیشتر ساختمان‌ می‌شود.
البته با توجه به نوسانات قیمت آهن در بازار، استعلام قیمت میلگرد راد همدان را فراموش نکنید. شما می‌توانید قیمت امروز میلگرد تمامی برندها را در سایت‌های فروشگاهی مانند آسرون مشاهده کنید.

6. چگونه از اصالت محصولات راد همدان مطمئن شوید؟

روی میلگردهای راد همدان کلمه انگلیسی RAD حک می‌شود که نشانه اصالت این کالاست. اگر هم تمایل داشته باشید می‌توانید از کارخانه میلگرد راد همدان برگه آنالیز فنی و گواهی اثبات مطابقت میلگردهایش با استانداردهای مربوطه را بخواهید، این کارخانه این مدارک را به همراه بار برای شما ارسال خواهد کرد.

با توجه به موقعیت جغرافیایی، مشخصات، استانداردها و وزن میلگرد راد همدان، این محصول می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب برای پروژه‌های واقع در مرکز کشور باشد؛ بنابراین اگر پروژه‌ای را در این منطقه جغرافیایی به عهده گرفته‌اید، میلگرد راد همدان را فراموش نکنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26502
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید