امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

3 نکته مهم قبل سفارش چاپ شال و روسری که باید بدانید


1401/07/27
کد خبر : 28444
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

ساینا چاپ با بررسی انجام شده قصد دارد تا برخی از مهمترین آنها را در قالب سه نکته ارزشمند به شما بازگو کند که اگر قصد انجام اینکار را دارید با چشم باز انجام دهید.

چاپ شال و روسری در چه اندازه ای انجام می شود؟

یکی از نکات بسیار مهم این روزها قبل از سفارش چاپ ، دنبال کرند ترند بازار است. بسیاری از کسانیکه قصد ورود به این بازار پر چالش را دارند از ابعاد روند و مورد نیاز بازار هیچ اطلاعاتی ندارد. به همین خاطر قصد دارید نیاز امروز بازار ایران را برای شما بازگو کنیم.



این روزها شاهد افزایش قیمت در همه جا هستیم و این امر در بازار روسری و شال کشور هم متاثر شده به همین دلیل برخی از سفارش دهندگان ترجیح می دهند از ابعاد کوچکتر برای مشتریان خود استفاده کنند. اما بهتر از ابعاد شال و روسری روند بازار را بشناسیم و بعد در خصوص پر مخاطب ترین ابعاد صحبت کنیم.

روسری قواره بزرگ 140 در 140 سانتی متر

در اصطلاح روسری قوار دار یا قواره بزرگ میگویند ، نام دیگر آن در بازار روسری 140 است. تا قبل از گرانی بازار یکی از پر مصرفترین ابعاد به حساب می آمد اما بعد از گرانی بازار کمی این ابعاد را عقب راند. اما کاربرد این ابعاد معمولاً برای روسری های از جنس نخ بسیار متداول است. یعنی اگر سری به بازار شال و روسری بزنید اکثر روسری های نخی در این ابعاد عرضه خواهند شد. یک اصطلاح دیگر که در نام گذاری این روسری بسیار پرکاربرد هست نخی 140 است. اگر قصد چاپ روسری در این ابعاد را داشتند ساینا چاپ در ازای دریافت 76 هزار تومان در هر تعداد و طرح دلخواه قادر به سرویس دهی به شما خواهد بود.

روسری قواره 120 در 120 سانتی متر

بعد از گرانی های بازار بسیاری از تولید کنندگان تلاش کردند که یک جایگزین مناسب پیدا کنند. این ابعاد هم بسیار مناسب روسری از جنس پارچه نخ است و هم اکنون در برخی از چاپخانه ها با قیمت 72500  تومان قابل مذاکره برای چاپ است.

روسری قواره 110 در 110 سانتی متر

این ابعاد بیشتر مناسب روسری های از جنس حریر است. اگر سری به بازار شال و روسری بزنید و بگویید که روسری حریر میخواهم به شما در این ابعاد روسری را نشان میدهند اما باز هم امکان چاپ آن در روی پارچه نخی نیز وجود دارد وای ابعاد روندی برای پاچه نخی نیست.

روسری قواره 100 در 100 سانتی متر

این ابعاد یکی از پر مخاطره ترین ابعاد در بین  روسری ها محسوب میشود. چراکه پرت و دور ریز زیادی دارد معمولاً ابعاد به همین دلیل بسیار از چاپ خانه برای ثبت سفارش در این ابعاد حاضر نیستند با قیمتی کمتر از روسری 140 کار کنند. اما در مجموعه ساینا چاپ به علت حجم زیاد تولید با قیمت هر عدد 64000 تومان قابل مذاکره است. اما ببنیم چه پارچه معمولا در این ابعاد چاپ میشود. بسیاری در تولید کنندگان عمده که در بازار سهم زیادی دارند این محصول را معمولا روی پارچه های ابریشم مامی چاپ میکنند.

روسری قواره 90 در 90 سانتی متر

یکی دیگر از پرمصرفترین ابعاد هنگام چاپ روسری است. البته این راهم بگوییم که چاپ در این ابعاد از ابتدای شکل گیری بازار معمولاً روی پارچه ساتن انجام شده. و افراد نسبت به این ابعاد در این پاچه روی خوش نشان دادند. بایک سرچ ساده میتوان فهمید که وقتی صحبت از روسری ساتن میشود اکثرا آنرا با این ابعاد در ذهن دارند.

روسی قواره کوچک 80 در 80

این ابعاد که اصطلاحاً به بیبی اسکارف معروف است این روزها روند بازار روسری است. اگر به عکس مدل های معروف شرکت ها دقت کنید به راحتی میتوانید این موضوع را ببینید به همین دلیل است که بازار روی خوشی به این موضوع نشان داده و اکثر افراد و حتی کسبه همواره تلاش می کنند تا هنگام سفارش چاپ از این ابعاد استفاده کنند. چاپ در این ابعاد در ساینا چاپ با قیمت 58000 تومان صورت میگیرد.

تأثیر طرح در چاپ شال و روسری چیست؟

بعد از انتخاب ابعاد نوبت به طراحی یعنی پر چالش ترین موضوعی که نسبت مستقیم با فروش دارد می رسد. اگر در ابتدای کار هستید پیشنهاد میکنم در درجه اول خودتان بصورت جامع و کامل به مبحث طراحی تسلط پیدا کنید. چراکه این مبحث یکی از مهمترین موضوعات پیش روی شما خواهد بود. و همیشه با آن سرکله خواهید زد.
به عنوان مدیر مجموعه ساینا چاپ قبل از دریافت هرگونه سفارشی تذکرات لازم را به مشتری ها در خصوص مسائل فنی میدهم.
رنگ ، نقش و هارمونی اولین چیزی است که مشریان قبل از هر چیزی به آن نگاه می کنند. پیشنهاد ما در مجموعه ساینا چاپ پیدا کردن طرح های آماده چاپ روسری و شال برای افرادی است که قصد ورود به این بازار را دارند است. و یا اینکه بجای خرید طرح های پرفروش چاپی به یادگیری طراحی بپردازندو تا ضمن دست یابی به طرح های مختلف با ترند روز بازار بیشتر آشنا شوند.

معرفی انواع پارچه شال و روسری

انتخاب پارچه و نیاز بازار همراه یکی از مشکلات تولید کنندگان شال و روسری است. چون در هر فصل برخی پارچه های ترند و از دور خارج میشوند. اگر بخواهم بدون تعارف با شما صحبت کنم به زبان ساده میتوان گفت پارچه خط قرمز هر چاپخانه است.
یعنی هر چاپخانه دوست دارد با پارچه روند خود کار کند. نه هر چیز دیگری مگر اینکه خود سفارش دهند پارچه مورد نظر خود را تهیه کند. چهار فصل ترین پارچه در بین چاپخانه ها پارچه نخی است.

پارچه حریر

این پارچه یکی از پرمصرف ترین پارچه ها در فصل تابستان است ، اما با این حال فقط چاپخانه های کمی حاضر به چاپ روی حریر میشوند. و این خودش یک مشکل برای کسانی هست که دنبال این پارچه هستند. ابعاد مورد استفاده برای چاپ حریر ابعاد 110 در 110 است.

پارچه نخی

یکی از چهار فصل ترین پارچه در بین بازار محصوب میشود. و به همین خاطر همیشه در چاپخانه ها و نیز بازار به وفور یافت میشود. همین پارچه طرح های مختلفی.

پارچه ساتن

این پارچه بخاطر براقیت خاص خود و البته تراکم بالای پارچه یکی از مجلسی ترین پارچه در صنعت چاپ شال و روسری محسوب میشود.

حرف آخر


یکی از مشکلات کسانیکه قصد چاپ شال و روسری با تعداد پایین را دارند مشکل چاپ با تعداد پایین است ، که خوشبختانه ساینا چاپ این مشکل را برطرف کرده و میتوانید با حداقل چاپ یعنی 50 عدد چاپ سفارشی خود را آغاز کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه کار به این شماره در واتس آپ پیغام بدید.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28444
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید