امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

3 نکته مهم قبل از خرید انواع لوله و اتصالات


1401/07/27
کد خبر : 28540
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 11 نفر

به طور کلی لوله­ ها و اتصالات یکی از اصلی­ترین و مهم­ترین ملزومات در صنایع مختلف هستند. لوله­ ها کاربردهای بسیار متنوعی دارند که از جمله آن­ها می­توان به آب و فاضلاب، صنعت ساختمان سازی، گاز ، نفت و پتروشیمی و ... اشاره کرد. امروزه از مواد مختلفی از جمله پلیمرها، فلزات، پلاستیک­ها، بتن و ... برای ساخت لوله­ ها استفاده می­کنند. هر کدام از این لوله ­ها با توجه به کاربردهای خود، مزایای متعددی را به دنبال دارند. اگر قصد خرید لوله و اتصلات ساختمانی را دارید، لازم است با توجه به اهمیت آن­ها پیش از خرید به یک سری فاکتورها دقت داشته باشید و خرید خود را از یک فروشگاه معتبر انجام دهید.

خرید عمده لوله و اتصالات

خرید و فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی

مهم­ترین کارایی لوله­ ها استفاده از آن­ها به منظور انتقال مایعات و سیالات در ساختمان­ها از نقطه ه­ای به نقطه­ ی دیگر است. همچنین علاوه بر این مورد، از لوله­ ها به منظور افزایش ایمنی ساختمان، محافظت از سیم برق و … نیز استفاده می­ شود. بنابراین می­ توان گفت که لوله­ ها و اتصالات ساختمانی برای اهداف خاصی در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار می­گیرند. البته لازم است در ابتدا نوع کاربری ساختمان در نظر گرفته شود و با توجه به این مورد از لوله­ ها و اتصالات لازم استفاده نمود. به طور کلی فروش لوله و اتصالات ساختمانی در دسته بندی­های زیر انجام می­شود:
  • لوله و اتصالات مانیسمان بدون درز
  • لوله و اتصالات درزدار
  • لوله و اتصالات گالوانیزه
  • لوله و اتصالات 5 لایه
  • لوله و اتصالات تک لایه
  • لوله و اتصالات پلی اتیلن
  • لوله و اتصالات پی وی سی
  • لوله و اتصالات پوش فیت
  • لوله پولیکا یا یو پی وی سی
علاوه بر این موارد می­توان به لوله ­های داربستی نیز اشاره کرد. لوله ­های داربستی به منظور دسترسی داشتن به نقاط بلند ساختمان و آسان نمودن انجام کارها در هنگام ساخت و ساز است.
لوله مانیسمان

ویژگی‌های ایده آل یک فروشگاه اینترنتی لوله و اتصالات

امروزه و با گسترش فروشگاه های اینترنتی، فروشگاه‌های مختلفی در زمینه ارائه محصولات لوله و اتصالات ساختمانی مانند لوله و اتصالات گازی، آتش نشانی ، آب و فاضلاب و ... فعالیت می‌کنند. در همین راستا مهمترین فاکتورهای یک فروشگاه های اینترنتی خوب و مطمئن برای خرید لوله و اتصالات عبارتند از:
  • تجربه مناسب و سابقه کار درخشان در حوزه تأمین و توزیع لوله و اتصالات ساختمانی
  • تنوع محصولات و ارائه اصالت کالا و تضمین کیفیت
  • ارتباط و داشتن با نمایندگی ها یا تولید کنندگان لوله و اتصالات در ایران و همچنین معتبرترین شرکت های وارد کننده لوله و اتصالات در ایران
  • ارائه قیمت محصولات به صورت واضح و شفاف و تضمین قیمت
  • ارائه مشاوره مهندسی و خدمات پس از فروش مختلف به منظور حفظ و رعایت اصول مشتری مداری
  • دارای کادر مجرب و متخصص در کنار اخذ گواهی‌ها و مستندات حقوقی و مالی معتبر
اگر قصد خرید لوله و اتصالات را دارید؛ به این نکات توجه کنید: پیش از آن که جهت خرید از فروشگاه لوله و اتصالات اقدام نمایید، لازم است از معتبر بودن محلی که قصد خرید از آن را دارید مطمئن باشید. همچنین به نکاتی که می­توانند در نهایت منجر به یک خرید خوب شوند، توجه کنید.

قدم اول؛ در نظر گرفتن نوع پروژه ساختمانی

  • نوع پروژه ساختمانی می­تواند مسکونی، صنعتی، تجاری، اداری و … باشد. برای هر پروژه­ای که در دست داشته باشید، لازم است پیش از خرید پارامترهای مهمی را مد نظر قرار دهید تا در نهایت خرید خوب و به صرفه­ای انجام دهید. به عنوان مثال، اگر در پروژه ­تان از سیستم­ های آب و فاضلاب استفاده شده است، نیاز به لوله ­هایی است که در برابر فشار بالا از خود مقاومت بالایی نشان دهند. در واقع لوله ­های پایدارتر و با مقاومت بیش­تر در این پروژه ­ها مورد استفاده قرار می­گیرند.

نکته اول؛ کاربرد لوله و اتصالات

  • لوله ­ها در ابعاد و اندازه ­های مختلفی تولید می­شوند. باید روکار بودن یا توکار بودن لوله ­ها را در نظر داشته باشید. در این باره بسیار مهم است فروشگاهی که از آن خرید می­کنید، فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی خود را در اندازه ­های استاندارد انجام دهد.

نکته دوم؛ جنس لوله­ ها

  • در گذشته معمولاً از لوله ­های فلزی استفاده می­شد، اما امروزه شاهد انواع لوله­ ها با جنس­های مختلفی در بازار هستیم. در بخش­های مختلفی از ساختمان لوله­ ها را به کار می­برند و مسلماً هر قسمت نیاز به لوله­ای با ویژگی­های خاصی خودش را دارد. فروشگاه پایپ کالا با ارائه انواع لوله ­های تولید شده با بهترین و با کیفیت ­ترین مواد اولیه، دغدغه ­ی مشتریان را در رابطه با کیفیت لوله­ها و دوام آن­ها از بین برده است.

نکته سوم؛ تخمین قیمت

  • در دنیای امروز شاهد فروشگاه لوله و اتصالات بسیار زیادی به خصوص در دنیای آنلاین هستیم که لوله ­ها و اتصالات گازی را با قیمت­های متفاوتی می­ فروشند. ناگفته نماند که در تعیین قیمت لوله و اتصالات، فاکتورهای مختلفی تأثیرگذار است. به عنوان مثال برند تولید کننده، اندازه لوله، جنس مواد اولیه و … اهمیت بسیار زیادی در تعیین قیمت دارد. به هر حال اگر از یک فروشگاه شناخته شده خرید کنید، اطمینان خواهید داشت که هزینه ی معقولی را برای خرید پرداخت می­کنید.

فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی در فروشگاه پایپ کالا

فروشگاه پایپ کالا به منظور اطلاع رسانی و ارائه بهترین لوله ­ها و اتصالات ساختمانی راه اندازی شده است. در این مجموعه شاهد قیمت ­های لوله­ ها و اتصالات و اطلاعات مربوط به آن­ها در سطح گسترد ه­ای هستیم و لازم است تأکید کنیم که تمامی اطلاعات ارائه شده در رابطه با محصولات صادقانه و به دور از هر گونه اغراق است. هدف پایپ کالا پیش از فروش عمده لوله و اتصالات ساختمانی، این است که تمامی مشتریان با دریافت اطلاعاتی صحیح و کامل، در نهایت خودشان حق انتخاب داشته باشند. در این مجموعه با واردکنندگان و تولیدکنندگان با تجربه­ای به طور مستقیم همکاری می­ شود. در حال حاضر در مناطق بازار خیام، شاد آباد و شور آباد، 4 مجموعه انبار در حال فعالیت هستند. پایپ کالا علاوه بر تأمین انواع لوله و اتصالات مانیسمان ، لوله گاز 6 متری ، شیرآلات موتورخانه، آتش نشانی، عایق و لوله و اتصالات پلیمری مانند 5 لایه، پلیکا، پوش فیت و ... همواره رضایت و اطمینان مشتری را به عنوان اصلی‌ترین سرمایه خود، سرلوحه کار قرار داده است. ارائه قیمت‌های شفاف، پیش فاکتور آنلاین و ارسال کالا به سراسر ایران، گواه خوبی بر این ادعاست. فروشگاه اینترنتی پایپ کالا به واسطه فعالیت‌های گسترده دارای نمایندگی رسمی شرکت‌های معتبر داخلی نظیر میراب، وگ ایران بی همتا، ارتعاشات صنعتی ایران و شیلان است. علاوه بر آن این فروشگاه فعالیت خود را محدود به داخل نکرده و از واردکنندگان انواع لوله و اتصالات فلزی خارجی مانند بنکن نیز به شمار می رود. این خدمات در کنار سایر خدمات ویژه، پایپ کالا را از سایر فروشگاه‌ها متمایز کرده است.
  • پایپ کالا محصولات خود را با کیفیت اورجینال و مهمتر از آن با ضمانت اصالت کالا و صدالبته تضمین کیفیت عرضه می‌نماید.
  • پایپ کالا نخستین فروشگاه اینترنتی است که امکان صدور پیش فاکتور آنلاین را ارائه کرده است.
  • این شرکت، نمایندگی رسمی معتبرترین برندهای اتصالات و تأسیسات مانند: شیرآلات صنعتی میراب، وگ ایران بی همتا و ... است. این یعنی طیف وسیع و متنوعی از محصولات خوش ساخت در اختیار شماست.
  • پایپ کالا محصولات را به صورت مستقیم از تولید کنندگان شیرآلات صنعتی در ایران تهیه می‌کند. این امر سبب شده تا به مشتریان خود تضمین قیمت و البته تخفیفات ویژه ارائه کند.
  • علاوه بر فعالیت مستمر سایت، به دلیل داشتن انبار در منطقه شورآباد و شادآباد، اگر به دنبال خرید از مرکز فروش شیرآلات صنعتی در تهران هستید، پایپ کالا از گزینه‌های معتبر و با اطمینان به شمار می‌رود.

کلام آخر

لوله ­ها و اتصالات در یک پروژه ساختمانی اهمیت بسیار زیادی دارند. فروش لوله و اتصالات ساختمانی در فروشگاه پایپ کالا، با کیفیتی استاندارد و قیمتی مناسب انجام می­شود. با توجه به دغدغه ­ی این مجموعه و ارائه کالاهای استاندارد و باکیفیت، مشتریان این فروشگاه دیگر دغدغه­ ای در رابطه با دوام و طول عمر لوله و اتصالات و همچنین قیمت آن­ها نخواهند داشت. برای سازندگان و مجریان پروژه‌های ساختمانی تهیه ملزومات مورد نیاز در زمینه لوله و اتصالات با بهترین قیمت و کیفیت از اهمیت بالایی برخوردار است. در این راستا نام‌های برتر در عرصه ارائه کالا و خدمات اینترنتی در این فیلد کاری ارزشمند بوده و می‌تواند راهگشای مجریان در خریدی موفق و مقرون به‌صرفه باشد.
برای دریافت استعلام قیمت و یا مشاوره رایگان خرید عمده لوله و اتصالات ساختمانی با کمترین قیمت میتوانید با شماره تلفن 02155696808 تماس گرفته و خدمات ویژه مجموعه پایپ کالا استفاده نمایید.

نکات لوله و اتصالات

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28540
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید