امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

3 راز نهفته در زیبایی خانوم های کره ای!


1401/07/27
کد خبر : 27918
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 19 نفر

ما در این مقاله، قصد داریم این راز نهفته در زیبایی خانم های کره ای را فاش کنیم. ابتدا به چند مورد از مهم ترین کارها در روتین پوستی می پردازیم و در انتها راز شادابی پوست خانم های کره ای را فاش خواهیم کرد.

برای داشتن پوست شاداب چه باید کرد؟

امکان ندارد دختر باشی و به دنبال شادابی و زیبایی پوست خود نباشی. داشتن پوست شاداب به موارد بسیاری وابسته است؛ که در ادامه به چند مورد از آن ها می پردازیم:
1- شستشوی مداوم و درست: باید دقت کنید که پوست شما به طور مداوم نیازمند شستشو با شوینده مناسب پوست خودتان است. شستشوی صورت ازاین جهت اهمیت بالایی دارد که در دنیای پر از آلودگی امروز، انواع ذرات ریز مثل گرد و غبار و باکتری ها روی پوست را می پوشانند. این کار باعث بسته شدن منافذ باز صورت می شود و به پوست اجازه بازسازی را نمی دهد. پس در وهله اول شستشوی صورت را جدی بگیرید!


پوست شاداب


2- استفاده از کرم ضد آفتاب: استفاده از کرم ضد آفتاب، تابستان و زمستان ندارد. یک امر ضروری برای محافظت از پوست به شمار می رود که نمی گوییم بهتر است انجام شود. بلکه ضروری است انجام شود و در طول روز تجدید گردد. اشعه فرا بنفش موجود در نور خورشید باعث پیری زود رس و بالا رفتن احتمال ابتلا به سرطان می‌شود.
استفاده کردن از کرم ضد آفتاب تا حدود زیادی از این عوارض نور زیبای خورشید جلوگیری می‌کند.
3- رژیم غذایی مناسب: بهترین رژیم غذایی برای داشتن پوست شاداب چیست؟ غذایی که میل می کنید علاوه بار تاثیر بر روی سلامت بدن، تاثیرات بسیاری روی پوست دارد. مثلا آنتی اکسیدان هایی که در میوه و سبزیجات وجود دارند، باعث کاهش چین و چروک های روی پوست صورت می شود. یا اینکه چربی های سالمی که در مواد غذایی دریایی مثل ماهی وجود دارند، پوست را آبرسانی می کنند.
 بهتر است در رژیم غذایی خود از انواع میوه وسبزیجات، ماهی، روغن زیتون، آجیل، آووکادو استفاده کنید. هر ماده ای که حاوی امگا 3 هم بود از دست ندهید!
4- ورزش کردن: شاید شما هم بپرسید ورزش کردن چه ارتباطی با پوست دارد. بالا رفتن کورتیزول باعث افزایش تولید سبوم می شود که نتیجه آن ایجاد جوش و آکنه روی صورت است. حال این هورمون کورتیزول چه ارتباطی با ورزش کردن دارد؟ انجام حرکات کششی و ورزشی باعث کنترل هورمون کورتیزول می‌شود و در نتیجه آن از ایجاد جوش و آکنه و همچنین چین و چروک های روی صورت جلوگیری می کند. پس اگر تناسب اندام برایتان اولویت ندارد، برای شادابی پوست هم که شده ورزش کنید.
5- خواب کافی: خوابیدن به اندازه کافی علاوه بر تاثیری که روی سلامت بدن و مغز دارد، باعث شادابی و لطافت پوست شما می‌شود. اگر می خواهید از پیری زود رس و چین و چروک های روی پوست جلوگیری کنید، یک برنامه منظم برای خواب خود داشته باشید.
جالب است بدانید که بهترین ساعت خواب از 11 شب تا 7 صبح می‌باشد. و حتما حداقل 7 ساعت خواب شبانه را داشته باشید.

بهترین روتین مراقبت از پوست

مواردی که تا به اینجا اشاره کردیم از باید های پوست شاداب به شمار می‌آید. در ادامه به بهترین روتین مراقبت از پوست می‌پردازیم. اینکه برای شاداب نگه داشتن پوست چه کار هایی انجام دهیم. همچنین در این بخش بهترین محصولات مراقبت از پوست هم معرفی می‌شوند. راستی راز نهفته در شادابی پوست خانم های کره ای هم دقیقا در همین بخش است 😉.
برای مراقبت از پوست حتما تعریف ماسک های صورت را شنیده اید. یا حداقل یک بار هم استفاده کرده اید. ماسک های صورت انواع مختلفی دارند که تا چند سال اخیر، ماسک های خانگی محبوبیت بیشتری داشتند. اما امروزه با تولید ماسک های با کیفیت از برندهای معروف در عصاره های مختلف دیگر ماسک های خانگی محبوبیت قبلی خود را ندارند. دلیل اصلی آن هم سخت و زمان بر بودن استفاده از ماسک خانگی است.
اما با این وجود باز هم طرفداران خود را دارد و از همین جهت  ما هم در این مقاله یکی از ماسک های خانگی را آموزش می‌دهیم. سپس به راه سریع تر، یعنی معرفی ماسک های آماده که معروف ترین آن ها ماسک ورقه ای است می‌پردازیم.

طرز تهیه ماسک آب برنج برای درخشندگی پوست

شاید درخشندگی پوست همان چیزی باشد که شما دنبالش هستید. آب برنج دقیقا مناسب همین کار است. اگر به دنبال یک ماسک خانگی برای درخشندگی صورتتان هستید این ماسک را از دست ندهید. البته پیشنهاد ما استفاده از ماسک ورقه ای برنج است که در سریع ترین زمان ممکن بدون هیچ دردسری از خواص برنج برای پوست خود بهره ببرید.

مواد مورد نیاز برای تهیه ماسک برنج

•    برنج
•    شیر
•    آب
•    عسل
•    گلاب
•    کپسول ویتامین ای

نحوه درست کردن:

یک لیوان آب سرد را درون ماهی تابه ریخته و 2 الی 3 قاشق برنج به آن اضافه می کنیم. تا زمانی که برنج نرم شود روی شعله کم میگذاریم بپزد. سپس آب اضافه را درون یک ظرف ریخته و برنج را درون کاسه ای میریزم و میکوبیم تا خمیر شود.
در مرحله بعد یک قاشق غذاخوری از شیر گرم و عسل را به خمیر اضافه میکنیم. سپس روغن درون کپسول ویتامین ای را با یک سوزن خالی میکنیم. و در آخر یک قاشق مربا خوری گلاب را به آن ها اضافه میکنیم. خوب هم میزنیم تا ماسک به خوبی آماده شود.
قبل از گذاشتن ماسک روی صورت حتما صورت را شسته و تمیز کنید. سپس ماسک را روی صورت قرار داده و اجازه بدهید حدود 20 دقیقه روی صورت بماند.
بعد از 20 دقیقه ابتدا صورت را با آب برنج که کنار گذاشته بودیم شسته و در آخر با آب شستشو می دهیم.
برای دیدن نتیجه خوب از این ماسک بهتر است هفته ای یک بار استفاده شود.

ماسک ورقه ای صورت چیست؟

استفاده از ماسک های خانگی نیازمند زمان و حوصله است، که امروزه مردم به دنبال سریع ترین راه ممکن هستند. ماسک های ورقه ای به دلیل استفاده آسان و خیلی سریع به طور قابل توجهی مورد توجه عاشقان پوست و زیبایی قرارگرفته است.
شاید برای اولین بار است که نام ماسک ورقه ای را می شنوید و دوست دارید با این محصول شگرف آشنا شوید.
در ابتدای مقاله یادتان هست که قرار بود از راز نهفته در شادابی پوست خانم های کره ای پرده برداریم؟ ماسک ورقه ای دقیقا همان است. این نوع ماسک ها با نام های دیگری همچون ماسک نقابی و شیت ماسک هم شناخته می شوند.
شاید بپرسید خب این چه ارتباطی به پوست خانم های کره ای دارد! و جالب است بدانید ماسک های ورقه ای صورت برای اولین بار در کره ساخته و استفاده شده. یعنی خانم های کره ای اولین کسانی بوده اند که از ماسک های ورقه ای صورت استفاده کردند. و امروزه ماسک نقابی به یکی از محصولات جدانشدنی از روتین پوستی آن ها تبدیل شده است.
خب الان که سرچشمه ماسک ورقه ای و ارتباط آن با زیبایی پوست کره ای ها را متوجه شدیم، نوبت به معرفی این محصولات میرسد.
 ماسک نقابی از یک ورقه با جنس پنبه درست شده است که برای صورت متناسب سازی شده و این ورقه با محلولی که حاوی مواد مغذی متناسب پوست می باشد، آغشته شده است. این مواد مغذی دقیقا همان میوه ها یا ماسک های خانگی هستند که به طور طبیعی به صورت محلول در ماسک ورقه ای گنجانده شده اند.


پوست شاداب

ماسک های ورقه ای چه خواصی دارند؟

آبرسانی به پوست از مهم ترین فواید ماسک های نقابی به شمار می آیند. این ماسک ها برای انواع مختلف پوست در عصاره های مختلف موجود هستند تا هر شخص متناسب با نیاز پوست خود ماسک مناسبی را انتخاب کند. قیمت ماسک های ورقه ای در عین با کیفیت بودن و ارزشمند بودن آن انقدر ارزان است که هرکسی با هر بودجه ای می تواند آن را در روتین پوستی خود قرار دهد.

نحوه استفاده ماسک ورقه ای

طرز استفاده از ماسک ورقه ای خیلی آسان است. و نیاز به زمان و آموزش خاصی ندارد. در ابتدا حتما صورت خود را با شوینده مناسب خودتان بشویید. (ماسک ورقه ای روی صورت کثیف تاثیر خاصی ندارد) سپس ماسک را از پاکت بیرون آورده و روی صورت قرار دهید.
بگذارید ماسک حدود 15 الی 20 دقیقه روی صورت بماند. سپس برداشته و با دست یا جیدرولر صورت خود را ماساژ دهید تا مواد مغذی موجود در ماسک به خوبی جذب پوست شوند.

بهترین ماسک ورقه ای صورت

برای انتخاب بهترین ماسک ورقه ای، باید به نوع پوست و نیاز پوست خود توجه کنید. این که پوست شما خشک و حساس است یا چرب. یا پوست شما چه نوع نیازی دارد. آیا می خواهید با ماسک های ورقه ای صورتتان را روشن کنید؟ شاید هم برای جوش های صورت یک ماسک مناسب بخواهید. انتخاب ماسک ورقه ای دقیقا مناسب خودتان خیلی مهم است و می توان قبل از خرید، با مشاوران این حوزه مشورت کرد.
مشاوران تخصصی فروشگاه ماسک تو، به صورت کاملا رایگان به شما مشاوره می‌دهند؛ تا بهترین انتخاب متناسب خودتان را انجام دهید.

ماسک های ورقه ای را از کجا بخریم؟

 برای تهیه ماسک های ورقه ای سایت های مختلفی وجود دارند. اما پیشنهاد ما فروشگاه ماسک تو به آدرس (maske-to.ir) می باشد که در این وبسایت بیش از 200 مدل ماسک ورقه ای صورت از برندهای کره ای، فرانسوی، آلمانی و چینی درعصاره های مختلف وجود دارد. این یعنی با کمک مشاورین ماسک تو، بهترین انتخاب را می کنید و از طریق فروشگاه با تنوع بالا تجربه یک خرید لذت بخش را خواهید داشت.


 پوست شاداب

پیشنهاد نویسنده

سرمایه گذاری برای زیبایی خودمان یکی از مهم ترین و با ارزش ترین سرمایه گذاری ها به حساب می آید. اینکه پوستمان دیر تر دچار پیری و چین و چروک شود، نیازمند مراقبت پوستی در سنین پایین تر است. آبرسانی به پوست یکی از نیازهای اولیه آن به شماره می آید؛ و دقیقا راز شادابی پوست خانم های کره ای استفاده از بمب های آبرسان، یا همان ماسک ورقه ای است. پس اگر به دنبال ارزان ترین و سریع ترین راه ممکن برای مراقبت از پوست می گردید، ماسک های ورقه ای را فراموش نکنید.
پوستتو دوست داشته باش.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27918
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید