امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

2 عامل مهم در زیبایی: مو و بینی


1401/07/27
کد خبر : 26246
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 20 نفر

 کاشت مو یک روش کاملا دائمی برای از بین بردن این مشکل می باشد.
علاوه بر آن، افرادی که از بینی خود به هر دلیلی راضی نیستند، روش های غیرتهاجمی نظیر لیفت بینی و یا جراحی، وجود دارد که می توانند به این افراد در دست یافتن چهره ای زیباتر کمک کند. البته به دلیل حساسیت و پیچیدگی بالایی که این کار دارد، پیدا کردن بهترین جراح بینی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

بهترین جراح بینی


همچنین به دلیل متفاوت بودن جراحی های زیبایی بینی نظیر: عمل استخوانی، گوشتی، عمل بینی ترمیمی و غیره، اهمیت این موضوع دو چندان می شود.

انواع روش های کاشت مو کدامند و چه روشی مناسب تر است؟

با توجه به روش های متفاوتی که از کاشت مو وجود دارد، اعم از: کاشت مو به روش fit، fut، sut، hrt، bht و غیره، موردی که باید با آن توجه شود، نحوه استخراج واحدهای فولیکولی می باشد. این موضوع ممکن است به صورت نواری و یا به شکل واحدی برداشت شوند.
مناسب ترین روش کاشت مو برای هر فردی متفاوت می باشد. این مقوله براساس معیارهایی نظیر: نوع و شدت عارضه پوستی در فرد، وضعیت کلی بانک موی شخص برای برداشت واحدهای فولیکولی، خواسته ها وانتظارات فرد و موارد این چنینی، مشخص می شود.

بهترین جراح بینی
 

دلیل اهمیت عمل بینی ترمیمی چیست؟

با توجه به انواع مختلفی که از جراحی بینی وجود دارد، ممکن است در هنگام عمل، بر اثر عوامل مختلف، نتایج مطلوب مورد انتظار فرد به وجود نیاید. عمل بینی ترمیمی (revision rhinoplasty)، دارای دو نوع می باشد.
•    نوع اول عمل بینی ترمیمی به این شکل می باشد که، شخصی بر اثر هر حادثه ای، بخشی از بافت بینی خود را از دست بدهد. یا اینکه اگر شخصی، از جراحی بینی خود راضی نباشد. در این شرایط نیاز دارد تا صدمات وارد شده را ترمیم کند.
•    نوع دوم ان، برای افرادی است که زیر دست پزشک حرفه ای، جراحی بینی را انجام نداده اند و فرم بینی آن ها مطلوب نمی باشد و یا به هر دلیل از وضعیت کنونی خود راضی نیستند. عمل بینی ترمیمی در این صورت، از اهمیت و حساسیت بیشتری برخوردار و سخت تر نیز است.

بهترین جراح بینی را چگونه پیدا کنیم؟

همانطور که گفته شد، یکی از دیگر دغدغه های زیبای جویان، پیدا کردن بهترین جراح بینی است. به منظور این کار، توجه کردن به یک سری موارد می تواند در تشخیص بهترین جراح بینی به افراد کمک کند. از جمله این موارد عبارت است از:

بهترین جراح بینی


 
•    میزان تخصص و تجربه پزشک در انجام انواع عمل های زیبایی.
•    داشتن گواهینامه های بین المللی.
•    میزان رضایت مراجعه کنندگان قبلی.
•    نمونه کارهای قابل ارائه.
•    میزان تجهیزات کلینیکی که پزشک در آن مشغول به کار است.
علاوه بر موارد ذکر شده، بهترین جراح بینی شخصی است که بر روی استاندارهای جراحی بینی تسلط داشته باشد. یعنی نباید بینی بیش از حد باریک  و یا سر بالا شود. همچنین باید دقت داشته باشد تا هنگام جراحی، با عصب های بویایی آسیبی نرسد.

جمع بندی

با توجه به موارد ذکر شده، برای پزشکانی که در این حوزه های نام برده شده فعالیت می کنند، دیده شدن حرف اول را می زند. همچنین با گسترش فضای اینترنت، نیاز به داشتن سایت نیز بیشتر شده است. در این راستا، شرکت سئو اینجا با داشتن سال ها تجربه تخصص، همچنین با در اختیار داشتن تیم فنی سئو، طراحی سایت و دیجیتال مارکتینگ، می تواند خدمات بسیار ارزنده ای را به متقاضیان ارائه دهد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26246
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید