امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

یخچال فریزر پلادیوم خوبه؟


1401/07/27
کد خبر : 26362
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر
متاسفانه اکثر ما ایرانی ها نسبت به تولیدات داخلی بدبین هستیم. در واقع ترجیح اول بیشتر ما خرید یک یخچال فریزر خارجی است. دلیل هم واضح است. تصور می کنیم برای صدور مجوز تولید در ایران، موانع زیادی وجود ندارد. در واقع استاندارهای سطح بالا تعریف نشده است. در نتیجه وجود برخی از تولیدات بی کیفیت در بازار ذهنیت ما را نسبت به تولیدات ایرانی خراب کرده است.
نکته جالبی که باید به آن اشاره کنیم، وجود این مشکل در سطح جهانی است. در همه جای دنیا و در پیشرفته ترین کشورها هم تمامی محصولات در رده بندی های عالی، خوب، متوسط و بد طبقه بندی می شود. نکته ای که به آن توجه نداریم، شهرت یافتن برندهای پیشتاز است که کیفیت و رعایت استانداردها را مد نظر قرار می دهند. به عنوان مثال در کشورهای چین و ژاپن هم محصولات خوب و بد وجود دارد.
در مورد برندهای خارجی آن چه به دست ما می رسد، معمولا برترین و بهترین آن است. مگر این که یک وارد کننده تولیدات این چنینی اقدام به تزریق یخچال ها از برندهای متفرقه کند. البته با توجه به این که تقاضای این محصولات کم است و کسی نام و نشان آن را به یاد نمی آورد، چنین ریسکی نمی کنند و به واردات برندهای مشهور ادامه می دهند. پس می توان نتیجه گرفت همه جای دنیا تولیدات خوب و بد وجود دارد.
مهم این است که ما آگاه باشیم و براساس نیازی که داریم، برای خرید یخچال فریزر ایرانی اقدام کنیم. وقتی که به سراغ برندهای داخلی می روید، امتیازات بسیاری در اختیار شما قرار می گیرد که شاید از هیچ یک از آن ها مطلع نباشید. به عنوان مثال همین یخچال پلادیوم را در نظر داشته باشید.


 یخچال فریزر پلادیوم

مقایسه یخچال فریزر ایرانی با یخچال فریزر خارجی

وقتی که به مضمون سوال شما دقت می کنم، این مهم قابل درک است که در رابطه با خرید یخچال پلادیوم مردد هستید. نه فقط این برند بلکه هر تولید کننده دیگر را براساس سابقه و نظارت برکیفیت تولیدات باید سنجید. چرا یک برند خارجی در بازار محبوب شده است؟ مسلما چندین سال حضور آن در بازار فروش محصولات خانگی و استقبال متقاضیان موجب شده است. نقش تبلیغات گسترده را دست کم نگیرید!
گاهی اوقات با مشاهده تبلیغات پرتکرار بدون این که خودمان با خبر شویم، از یک برند و یا یک محصول مشخص طرفداری می کنیم. شایان به ذکر است که یک تولید کننده داخلی در مقایسه با یک برند وارداتی نیاز به معرفی چندین باره ندارد. چرا که توقع می-رود در میان هم وطنان مورد استقبال قرار گیرد. در نتیجه به توزیع محصولات در بازار اکتفا می کند. این موضوع نشان از بی کیفیت بودن تولیدات نیست.
بلکه انتظار می رود از یک تولید داخلی که با قیمتی مقرون به صرفه عرضه می شود، استقبال شود. یخچال خوب ایرانی تنها تفاوتی که با یخچال استاندارد خارجی دارد، تفاوت قیمت است. آن هم تفاوتی باوردنکردنی! این اختلاف قیمت نیز به جهت حذف هزینه های گمرک و واسطه های فروش است.

کمپرسورهای اروپایی

یخچال و فریزرهای پلادیوم، با قلب تـپنده (کـمپـرسور) ایتالیایی می باشد. استفاده از کمپرسور با تکنولوژی روز Direct Path باعث حذف حرکات اضافه مبرد تا %20 می گردد و برند پلادیوم را در زمره کم صدا ترین یخچال و فریزرها قرار گرفته است.
طراحی زیبا
تمامی این یخچال ها براساس سلیقه ایرانیان طراحی و تولید شده است. نمای ظاهری آن بی نظیر است و در رنگ های متنوعی تولید شده است. از طرفی فضای داخلی آن هم کاملا جادار است و مناسب یک مطبخ ایرانی است. از قفسه ها و کشوها گرفته تا دستیگره ها و آبسردکن یخچال، همگی به زیبایی هرچه تمام طراحی و تولید شده است.
همچنین جنس بدنه از ورق های خود رنگ کره ای می باشد. این ورق ها مقاوم در برابر رطوبت، مقاوم در برابر خوردگی (بیش از 15 سال) و خاصیت ضد لک دارند می توانید به راحتی لکه ها و اثر انگشت ها را پاک کنید تا ظاهری همیشه درخشان داشته باشید.


 یخچال فریزر پلادیوم

سیستم سرمادهی پر قدرت (سیستم انجماد سریع)

در کمترین زمان ممکن محتویات یخچال سرد خواهد شد و در رابطه با سلامت ماندن محتویات آن نگرانی نخواهید داشت. تمامی محصولات غذایی چیده شده در یخچال خوش رنگ و بو خوش برای روزهای طولانی تازه می ماند.

کم مصرف

مهم تر از هر چیز دیگری کم مصرف بودن آن است. یخچال یکی از لوازم خانگی است که به صورت 24 ساعته مشغول به کار است و مهمترین نکته در زمان خرید آن، کم مصرف بودن است. البته کم مصرف بودن در عین کارایی و دوام!

گارانتی معتبر

اگر دوست دارید از خدمات پس از فروش استفاده کنید و یخچال خود را با گارانتی معتبر و 40 ماهه الکتروپشتیبان توس خریداری کنید، پلادیوم همان محصولی است که باید خریداری کنید. شایان به ذکر است که پلادیوم محصولی دیگر از گروه کارخانجات الکترواستیل است.
تنوع محصولات پلادیوم
شرکت الکترواستیل که سابقه طولانی در تولید یخچال و فریزر دارد، آشنایی کامل با این بازار در ایران داشته به همین جهت تولیدات خود را با توجه به سلیقه مصرف کنندگان معطوف کرده و در تمامی سایزها و مدلهای مختلف انجام می دهد. این مدلها شامل:
•    ساید بای ساید
•    یخچال و فریزر دو قلو
•    یخچال فریزر بالا پایین (کمبی)
•    یخچال و فریزر تک در سایز بزرگ و کوچک(هتلی)

قیمتی مقرون به صرفه

اگر به دنبال ارزانی هستید و در عین حال دوست دارید از سرمایه خود کمترین میزان ممکن را هزینه کنید، می توانید به این برند داخلی اعتماد کنید.


 یخچال فریزر پلادیوم

اعتبار الکترواستیل حامی پلادیوم (پلادیوم محصول لاکچری الکترواستیل)

شرکت الکترواستیل با سابقه بیش از 55 سال در امر تولید محصولات مختلف برودتی فعالیت دارد. این برند نام آشنا در میان تمامی ایرانیان محبوب است. در نتیجه جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

حمایت از تولیدکنندگان داخلی

با اعتماد به یک برند داخلی از تولید کننده و کارگر ایرانی حمایت کرده اید. در واقع این یک معامله دو سر سود است. شما با خرید این محصول کیفیت، کارایی، گارانتی معتبر، زیبایی را در اختیار خواهید داشت. در هزینه های خرید و هزینه های تعمیر و نگهداری صرفه جویی خواهید کرد. علاوه براین در قبوض برق پرداختی خود صرفه جویی می کنید. چه چیزی از این بهتر!

نمایندگی فروش پلادیوم

شما می توانید یخچال خود را اینترنتی از سایت پلادیوم شاپ سفارش دهید. در صورتی که تمایل به مراجعه کردن به فروشگاه های متعدد در خیابان های شلوغ و پر ترافیک را ندارید، می توانید سفارش خود را به صورت اینترنتی ثبت کنید. شما می توانید به سایت پلادیوم شاپ مراجعه کنید و هر یک از یخچال هایی که مورد پسندتان واقع شد را سفارش دهید. می توانید با پرداخت مبلغ یخچال ایرانی پلادیوم خود را درب منزل تحویل بگیرید.
پلادیوم شاپ یک فروشگاه معتبر است که یخچال های پلادیوم را به فروش می رساند. همان طور که ذکر شد، پلادیوم یخچالی تولید شده در مجموعه الکترواستیل است. در نتیجه تمامی استانداردهای کیفی با این برند برابری می کند. مطمئناً در آینده ای نه چندان دور به یکی از محصولات پرفروش داخلی و برند لاکچری الکترواستیل تبدیل خواهد شد. هرچند که در حال حاضر هم مشتریان خود را دارد.
صرفه جویی در سرمایه خرید یخچال، استفاده از محصولی استاندارد و باکیفیت، در اختیار داشتن فضای مفید و موارد دیگری که ذکر کردیم، از مزایای مهمی است که شامل حال شما می شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26362
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید