امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

گوشواره مگنتی چیست؟ (گوشواره بدون سوراخ مردانه/ زنانه)


1401/07/27
کد خبر : 26733
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر
گوشواره هایی که احتیاج به سوراخ کردن دارند از هزاران سال پیش رواج داشتند با این حال این مدل گوش واره های خاص اخیرا رواج یافتند و اولین بار حدود 2 قرن پیش ظاهر شدند.
در این دوره سوراخ کردن گوش به دلیل دردی که داشت گزینه مناسبی نبود. از آنجا که هیچ دستگاهی نیز برای سوراخ کردن گوش وجود نداشت، با سوزن انجام می شد و همچنین به دلیل رعایت نکردن بهداشت، بیماری ها و نبود آنتی بیوتیک های معتبر، بسیاری از زنان از سوراخ کردن گوش واهمه داشتند.
با این اوصاف در این دوره ایده گل گوش آهن ربایی ارائه شد و چون توزیع فشار یکنواخت تری بر گوش داشتند اجازه استفاده از سنگ ها و جواهرات سنگین تری را روی گوش می داد.
با آغاز قرن 21 آهن ربا ها باداوام تر شدند و بدون توجه به اندازه می توانستند مدت طولانی به گوش بچسبند علاوه بر این، توانایی حمل سنگ های قیمتی و کریستال های بزرگ تری را بدون آسیب رساندن داشتند. مقرون به صرفه تر از گذشته شده بودند و برای همه قابل دسترس بودند.


فروشگاه گوشواره آرتینا

این گوشواره ها از دو آهن ربا تشکیل شده اند و از طریق جذب میدان مغناطیسی در دو طرفِ لبه گوش قرار می گیرند، و نیازی به سوراخ کردن گوش ندارند.
اندازه های گوشواره آهن ربایی متفاوت است اما توصیه می شود از آهن رباهای بزرگتر استفاده شود. این گوش واره ها فشار را به طور یکسان تقسیم می کنند بنابراین بسیار راحت هستند.
نکته قابل توجه این است که گوشواره های مغناطیسی زنانه و مردانه ندارند و جزء گوشواره های اسپرت محسوب می شوند.
گل گوش های مگنتی از فلزات مختلف ساخته می شوند اما محبوب ترین آن جنس سرامیک است چون فشار بسیار کمی روی گوش وارد می کند.
این نوع گوشواره های اسپرت بهترین انتخاب برای افرادی است که گوششان سوراخ نیست یا  با گوشواره های معمولی احساس راحتی نمی کنند.
معمولا بچه ها در سوراخ کردن گوش مشکل دارند و یا بعضی والدین تمایلی به سوراخ کاری گوش کودک و نوزاد خود ندارند، در این موارد می توان از گوشواره های بدون سوارخ آهن ربایی با طرح های فانتزی و جذاب برای کودکان استفاده کرد.


خرید گوشواره مگنتی از ارتینا


مزایای گوشواره های مگنتی

    عدم نیاز به سوراخ کردن: برای افرادی که از سوراخ کردن گوش و ایجاد ناراحتی یا عفونت فراری هستند این مدل گوشواره ها گزینه عالی محسوب می شود
    مینیمالیستی: دارای طرح مینیمال هستند و برای خانم ها و اقایان مناسب است، همچنین تنوع طرح های مختلفی (اسکلتی، نگین دار، صلیب و..) نیز در بازار وجود دارد.
    آهن ربایی با کیفیت بالا: با تولید آهن رباهایِ قوی، گزینه های بادوام تری نسبت به گذشته تولید شدند که مشکل افتادن گوشواره های قبلی را نداشتند.
    بدون درد: استفاده از گوشواره های مگنتی کاملا بدون درد است و هیچ گونه ناراحتی ایجاد نمی کند  از طرفی استفاده از گوشواره های سنگین و با گیره می تواند باعث ایجاد ناراحتی درد یا قرمزی زیاد شوند.
    به راحتی قابل استفاده هستند: برخلاف سوراخ کردن که معمولا زمان زیادی صرف می شود و احتیاج به مراقبت و ضد عفونی بعد از انجام سوراخ کاری دارد. گوشواره های مغناطیسی در کمترین زمان و با یک دست قابل استفاده هستند.
    مقرون به صرفه : گوشواره های طلا و نقره قیمت زیادی دارند اما گوشواره های مگنتی با وجود سنگ های قیمتی و حک شده قیمت مناسبی دارند.

 نحوه ست کردن گوشواره

    گوشواره شما باید مکمل لباستان باشد. اگر هنوز سبک مورد علاقه خود را پیدا نکردید با یک گوشواره معمولی شروع کنید، پیشنهاد ما این است که با یک گوشواره مشکی ساده شروع کنید.
    گوشواره های خیلی بزرگ یا خیلی سنگین، هم از نظر بصری و هم از نظر ظاهری جلوه خوبی به شما نمی دهند.
    گوشواره هایی با جنس تیتانیومِ سیاه، ظاهری شیک و مدرن دارند و با اکثر استایل ها هماهنگ هستند.

گوشواره بدون نیاز به سوراخ

گوشواره آهنربایی برای استفاده روزانه یا حتی محل کار  نیز مناسب است و برای افرادی که در حال ورزش یا فعالیت هستند نیز انتخاب خوبی است.

این مدل گوشواره های بدون سوراخ از کجا بخریم؟


آرتینا از معتبرترین فروشگاه های اینترنتی در زمینه گوشواره های فیک (بدون سوراخ)، فنری، کلیپسی، آهنربایی و لاله گوش می باشد.
همچنین امکان خرید و پرداخت درب منزل نیز در این فروشگاه فعال می باشد.

منبع: https://rtina.ir/mens-fashion/men-jewelry/earrings

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26733
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید