امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

گسترش کسب و کار و افزایش درآمد


1401/07/27
کد خبر : 26255
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

بازاریابی برای کار های مختلف، اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر شما صاحب یک تولیدی و یا مرکز ارائه دهنده خدمات هستید؛ باید مشتری داشته باشید. با وجود مشتری ها کسب و کار شما، قادر به ادامه فعالیت اقتصادی خواهد بود. به دلیل اشباع بازار، امروزه جلب نظر مشتری ها بسیار سخت است.
به کمک شیوه های مختلف بازاریابی، سعی به جذب مشتری ها می شود. با افزایش مشتری ها و همچنین جلب نظر مخاطب، شاهد افزایش فروش و سود دهی بیشتر خواهید بود. در بازاریابی، عواملی که شاید به ظاهر بی اهمیت باشند، بسیار مهم و تعیین کننده هستند.


 افزایش درآمد

بازاریابی و افزایش فروش بهتر به کمک ثبت علامت تجاری

بازاریابی و افزایش فروش، یکی دیگر از مزیت های ثبت علامت تجاری است. یکی از بهترین و کم خرج ترین راه های تبلیغات، داشتن علامت تجاری است. با داشتن علامت تجاری، بازاریابی بسیار آسان تر انجام می شود. زیرا نشان تجاری معتبر، سبب جلب نظر مشتری ها خواهد شد.
 اگر شما صاحب یک کسب و کار تولیدی یا خدماتی هستید؛ باید بدانید که امروزه، فقط کیفیت کالا یا خدمات در جلب توجه مشتری ها موثر نیست. بلکه مشتری ها، به ظاهر کار شما نیز نگاه می کنند. داشتن یک نشان تجاری مناسب، به محصول یا خدمات ارائه شده وجه بهتری می دهد.
یکی دیگر از مزیت های ثبت علامت تجاری، حرفه ایی عمل کردن در کسب و کار است. حرفه ایی بودن در کسب و کار ها، بسیار اهمیت دارد. صاحب یک کسب و کار، باید مانند یک مدیر کاملا حرفه ایی عمل کند. در این صورت می تواند در کوتاه مدت و بلند مدت نتایج بسیار خوبی را به دست بیاورد.
ثبت و داشتن نشان تجاری، یکی از شیوه های معمول افراد حرفه ایی است. مدیران حرفه ایی، برای شروع کسب و کار خود، تمامی مقدمات لازم را انجام می دهد. ثبت نشان تجاری، یکی از مهم ترین مقدمه ها می باشد. زیرا با ثبت نشان تجاری  و داشتن یک علامت مخصوص، می توان به راحتی کالا و یا خدمات تولیدی را، به مشتری ها معرفی کرد.

اهمیت ثبت کردن قانونی برند

ثبت برند یک پروسه و روال قانونی دارد. بعد از طراحی برند مناسب، باید آن را حتما به ثبت قانونی رساند. ممکن است بعضی ها گمان کنند؛ نیازی به ثبت کردن برند نداشته و فقط کافی است، نام و یا نشانی را طراحی کرده و از آن استفاده کنند. این مسئله کاملا اشتباه است.
  ثبت نکردن قانونی برند، می تواند مشکل های مختلفی را ایجاد کند. برند های ثبت نشده، نمی توانند در تبلیغات رسمی شرکت کنند. اما به غیر از این مورد، مشکل های بزرگ تری برای کسب و کارهای  که برند خود را به طور قانونی ثبت نکردند؛ به وجود می آید. اگر برند به طور رسمی ثبت نشود؛ ممکن است مشابه با یک برند رسمی باشد.
این گونه مشکلات حقوقی و ادعا هایی مانند تقلب در کار، به وجود خواهد آمد. همچنین به غیر از این مورد ثبت نکردن برند، سبب سو استفاده ه نیز خواهد شد. به عنوان مثال اگر شما تولید کننده موفقی باشید، ممکن است افرادی شروع به تولید کالایی مشابه با کالای شما بکنند و از برندی مشابه به برند شما استفاده کنند.  این گونه سبب ضرر و زیان و از دست رفتن مشتری های شما می شوند. در این صورت باید این مشکل را از طریق قانون، پیگیری کنید. اما به دلیل ثبت نکردن به برند، مشکل های زیادی برای شما پیش خواهد آمد. با وجود این مشکلات می توان  اهمیت ثبت قانونی برند را متوجه شد.

افزایش درآمد

ثبت شرکت، جهت حضور در مزایده ها و مناقصه ها و افزایش درآمد

یکی از مهم ترین دلیل ها برای ثبت کردن شرکت های تجاری مختلف، حضور آن ها در مزایده ها و مناقصه ها است. مزایده و مناقصه، اهمیت بسیار زیادی در فعالیت های اقتصادی دارد. مراکز بزرگ دولتی یا  خصوصی، بخشی از فعالیت های خود را به یک کمپانی خصوصی، واگذار می کنند.
به عنوان مثال، شهرداری ساخت راه و یا ساختمانی را به یک شرکت مهندسی و پیمان کاری واگذار می کند. شیوه قانونی و صحیح واگذاری این پروژه ها، برگزاری مناقصه ها و مزایده ها است. حتی بانک ها، بخشی از اموال خود را در مزایده ها و مناقصه ها واگذار می کنند. شرکت ها، تنها درصورتی قادر به شرکت در مناقصه ها و پروژه های  بزرگ هستند؛ که به صورت قانونی ثبت شده باشند.
این مسئله اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا حیات اقتصادی و فعالیت بعضی از شرکت ها، وابسته به این مناقصه ها می باشد. اما اگر شرکت ها به صورت قانونی ثبت نشده باشند؛ به هیچ وجه امکان حضور در مزایده ها و مناقصه های بزرگ دولتی را، نخواهند داشت. اما به غیر از این موضوع، دلیل های دیگری نیز، برای ثبت قانونی شرکت، وجود دارد.
یکی دیگر از دلیل های ثبت شرکت و موسسات، تجارت قانونی با سایر کمپانی ها است. اصولا شرکت ها حتی شرکت های خدماتی، با سایر کمپانی ها و موسسات، باید مبادله ها تجاری و اقتصادی داشته باشند. معمولا شرکت ها و موسسات مختلف از همکاری با شرکت های غیر معتبر که به طور قانونی ثبت نشده باشند؛ خودداری می کنند.

افزایش درآمد

رویال ثبت مجموعه ای مطمئن برای خدمات ثبتی

شروع یک کسب و کار قانونی با ثبت شرکت یا موسسه آغاز می شود . به طور کلی صاحبان ایده آگاهی چندانی از ظرافت های قانونی ثبت شرکت ندارند . بهترین اقدام برای جلوگیری از مشکلات احتمالی ، برون سپاری فعالیت های ثبتی به شرکتی با سابقه و اگاه به امور ثبت شرکت می باشد . ثبت رویال با بیش از 16 سال سابقه در زمینه امور ثبت شرکت ، بهترین گزینه برای شروع یک کسب وکار می باشد.
شرکت رویال ثبت از سال 1384 فعالیت خود را در ایران آغاز نمود. این شرکت مفتخر است که برای بیش از 12000 شرکت و بنگاه اقتصادی ، ثبت شرکت ، ثبت برند و علامت تجاری و خدمات مالی و مالیاتی، اخذ ایزو و گواهینامه های معتبر بین المللی ، اخذ کد اقتصادی ،اخذ گواهینامه ارزش افزوده  بسیاری خدمات دیگر  با موفقیت به انجام رسانده است.
توانایی پرسنل مجرب و کار آزموده این شرکت در هر حوزه ، باعث جذب مشتریان و استفاده از خدمات دیگر این مجموعه شده است.
برای کسب اطلاعات تکمیلی به کارشناسان این مجموعه با شماره 02179624  تماس حاصل فرمایید.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26255
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید