امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

گرنت کاردون کارآفرینِ لاکچریِ آمریکایی الاصل


1401/07/27
کد خبر : 28780
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 14 نفر
معرفی گرنت کاردون

گرنت کاردون یکی از افراد ثروتمند و موفق دنیا است که همواره با سخنان خود الهام بخش بسیاری از مردم می‌باشد. او کارآفرین، سخنران انگیزشی، نویسنده، مربی و سرمایه گذار در حوزه املاک است. در حال حاضر کاردون چندین شرکت بزرگ دارد. شاید برایتان جالب باشد که او هم همانند بسیاری از افراد موفق جهان با شروع از صفر توانسته آینده روشنی را برای خودش رقم بزند. کاردون ایجاد کننده‌ی چندین برنامه فروش کاربردی است که این برنامه ها نجات بخش افراد و شرکت های زیادی بوده اند.

گرنت کاردون با گفتار و نوشتار خود باعث شده که در زمینه های مختلفی مثل فروش و برنامه های مرتبط با آن تحولات بزرگی رخ دهد. در ادامه همراه تیم دانشگاه کسب و کار باشید تا با این فرد تاثیرگذار در دنیای تجارت بیشتر آشنا شوید. اگر به کارآفرینی و موضوعات مرتبط با آن علاقه‌مند هستید توصیه میکنم حتما سری به وب‌سایت‌هایی مانند فرچون، فوربز، دانشگاه کسب و کار، بیزینس اینسایدر و هاروارد بیزینس ریویو بزنید و اطلاعات خودتان را در موضوعات کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه‌گذاری و توسعه فردی بالا ببرید.

مروری بر زندگینامه گرنت کاردون

در این قسمت مروری بر زندگی گرنت کاردون خواهیم داشت. او در بیست و یکم مارس سال ۱۹۵۸ در ایالات متحده آمریکا پا به دنیا گذاشت. وی فرزند چهارم خانواده ی پنج نفره‌اش است. پس از تحصیل در دبیرستان به دانشگاه رفت و در رشته‌ی حسابداری مشغول به تحصیل شد. بعد از اینکه تحصیلات خود را تمام کرد برای کار کردن در یک شرکت آموزشی عازم شهر شیکاگو شد. او در طول دوران جوانی خود در شهرهای مختلف آمریکا زندگی کرد و در نهایت به هیوستون رفت. از آنجا هم مجددا به کالیفرنیا و سپس به میامی منتقل شد. در زندگی شخصی نیز او با یک بازیگر اسپانیایی در سال ۲۰۰۴ ازدواج کرد و حاصل ازدواج آن دو، دو فرزند دختر است. کاردون با اینکه از دانشگاه مدرک حسابداری گرفته بود، همه چیز را رها کرد تا در کار فروش به موفقیت برسد. جا دارد اشاره کنیم که کاردون همواره جزء برترین مدیران تجاری به شمار می‌رود.

گرنت کاردون

فراز و نشیب های زندگی گرنت کاردون

زندگی گرنت کاردون هم فراز و نشیب های زیادی داشت. زیرا قبل از اینکه به موفقیت برسد، به شدت بدهکار بود. هم‌چنین با معضل دیگری تحت نام اعتیاد به مواد مخدر هم دست و پنجه نرم می‌کرد. او به توصیه‌ی مادرش گوش کرد تا خودش را از وضعیت بدی که در آن قرار داشت، نجات دهد. کاردون پس از رها کردن حسابداری و فعالیت در آموزش و پرورش وارد حوزه فروش خودرو شد. سرانجام نیز به سمت مدیرعاملی شرکت منصوب گشت. او در سال ۲۰۱۰ موفق شد تا با همکاری یک شرکت، سریالی آموزشی در مورد نحوه‌ی رشد و توسعه کسب و کار بسازد. تعداد مقام ها و القابی که او به دست آورده است آنقدر زیاد هستند که در این فرصت کوتاه نمی‌توان به همه‌ی آن‌ها پرداخت.

گرنت کاردون

این کتاب ها را حتما بخوانید

گرنت کاردون با توجه به داستان زندگی شگفت انگیزی که دارد، کتاب های گوناگونی در جهت رشد و توسعه فردی نوشته است. او در کتاب های خود راه های مختلفی را پیش روی همگان قرار داده است. اگر اهداف بزرگی در ذهن دارید و ترس نرسیدن به هدف سرعت حرکت شما را می‌کاهد، توصیه می‌کنیم کتاب های کاردون را مطالعه کنید. سبک کتاب های او صرفا انگیزشی نیست. بلکه او تمام تلاش خود را می‌کند تا آموزش های لازم را برای موفقیت به علاقه‌مندان ارائه دهد. فروش برای زنده ماندن، اگر اول نیستید آخر هستید و... از جمله کتاب های معروف وی هستند‌ که می‌توانید اقدام به تهیه آن‌ها کنید. از دیگر کتاب های پرفروش کاردون قانون ۱۰ برابر است. او در این کتاب مسیری را به شما نشان می‌دهد که باعث می‌شود از زندگی خود رضایتمندی بیشتری داشته باشید. هم‌چنین یاد بگیرید که چگونه به شکل صحیح هدف گذاری نمایید و بر بازار مسلط شوید.

گرنت کاردون

توصیه هایی برای افراد تشنه‌ی موفقیت

در این بخش برخی از توصیه های گرنت کاردون را برای رسیدن به موفقیت مطرح می‌کنیم. یکی از چیزهایی که همواره افراد موفق جهان به آن اشاره می‌کنند، اهمیت افرادی است که با آن‌ها در ارتباط هستید. کیفیت زندگی و تفکر افرادی که بیشتر اوقات روز خود با آن‌ها ارتباط دارید، مستقیما بر روی کیفیت زندگی و سطح فکر شما اثرگذار است. افرادی که از شرایط سخت زندگی خود را نجات می‌دهند، در انتخاب اطرافیان خود دقت کافی به عمل می‌آورند. شما باید کسانی را در کنار خودتان نگه دارید که هم هدف و هم سو با شما باشند. وجود این افراد سوخت و انگیزه لازم مسیر شما را تامین می‌کند. اگر با افراد بزرگ منش در رفت و آمد باشید و از خط فکری آن‌ها پیروی کنید، پله های موفقیت را شناسایی و با سرعت بیشتری آن‌ها را طی خواهید کرد.

باید از منطقه امن خود بیرون بیایید. حتی گاهی اوقات احتیاج به شکستن حصار امن خانواده خود دارید. مسلما خانواده ها تمام تلاش خود را می‌کنند که با نیتی خیرخواهانه فرزندان خود را از انواع ریسک ها و آسیب ها حفظ کنند. درست است که این موضوع در سال های اولیه زندگی افراد امری مهم است‌. اما با گذشت زمان و بالاتر رفتن سن، فرد باید وارد جامعه شود. اگر هم می‌خواهد در بازار موفق باشد، لازم است که قابلیت ریسک پذیری خود را تا حدی بالا ببرد. بنابراین اگر خانواده رویاهای شما را بیش از حد بزرگ و دست نیافتنی می‌بیند، از این موضوع ناراحت نشوید. بسیاری از افراد موفق دنیا چنین مشکلاتی را در گذشته داشته اند. کافی است مدتی برای تمرکز بیشتر دور خود حصاری بکشید و برنامه زندگی خود را بدون تاثیر گرفتن از دیگران طراحی کنید.

سخن پایانی

برای این که موفق شوید و کسب و کار خود را توسعه دهید، حتما لازم نیست کارهای عجیب و غریبی را انجام دهید. همان‌طور که در زندگینامه افراد موفق هم می‌بینیم، تنها کافی است استمرار در تلاش برای رسیدن به هدف داشته باشیم. نباید در مسیر خود از شکست فرار کنیم‌. مشکلات و شکست ها بخش جدایی ناپذیر از پروسه‌ی رسیدن به موفقیت هستند. دانشگاه کسب و کار رسانه‌ای تخصصی در حوزه کارآفرینی است که تمامی موضوعات مرتبط با کارآفرینی را پوشش می‌دهد. اگر شما هم علاقه مند به حوزه کسب و کار هستید به آدرس http://businessuni.net/ مراجعه نمایید.

منبع: Businessuni.net  | کارآفرینی، استارتاپ، سرمایه گذاری


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28780
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید