امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

گاتر چیست و چه کاربردی دارد؟


1401/07/27
کد خبر : 26206
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

گاتر به محصولی گفته می شود که برای جمع آوری آب های سطحی مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد و از طراحی بسیار منحصر به فردی برخوردار است. امروزه بسیاری از صنایع به دنبال راهنمای خرید و استفاده از بهترین و مقاوم ترین انواع این محصولات هستند تا از این طریق بتوانند به راحتی آب های سطحی را به سمت فاضلاب هدایت کرده و از این طریق تمیزی را برای خود به ارمغان آورند. شما می توانید با بررسی ابعاد و اندازه دقیق مکانی که می خواهید این محصول را نصب کنید، یکی از مناسب ترین و بهترین انواع آن را تهیه و سفارش دهید. همچین توصیه می شود که برای نصب گاتر از افراد با تجربه در این زمینه استفاده کنید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن این محصول را نصب و آن را مورد استفاده قرار دهید. توجه داشته باشید که هر گونه بی دقتی در نصب این محصول می تواند مشکلات بسیار حادی را برای شما به وجود آورد.
 
 

مزایای استفاده از گاتر چیست؟

بی شک استفاده از گاتر ها می تواند یک سری از مهمترین و اصلی ترین مزیت ها و فواید را به دنبال دارد که شما می توانید با خرید این محصولات، از این مزیت ها نهایت برخورداری را داشته باشید. از مهمترین و آشکارترین مزیت های استفاده از این تجهیزات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

داشتن وزن بسیار مناسب
داشتن کلاس های بالا و گوناگون
داشتن طراحی های بسیار شیک
کاربرد بسیار گسترده
داشتن قیمت بسیار مناسب
نصب بسیار راحت و سریع

 

کاربرد استفاده از گاتر چیست؟

گاتر ها از کاربرد و موارد استفاده بسیار زیادی برخوردار هستند که از مهمترین و اصلی ترین این کاربردها می توان به موارد زیر اشاره کرد ::
مناسب برای استفاده در بنادر
مناسب برای استفاده در فرودگاه ها
مناسب برای استفاده در رمپ های ورودی
مناسب برای استفاده در فضاهای صنعتی و پارکینگ ها
مناسب برای استفاده در پیاده روها، تراس، بام، موتورخانه، روف گاردن
مناسب برای استفاده در سرویس های بهداشتی، استخرها، رستوران ها



قرنیز به قطعه ای گفته می شود که از ارتفاع بسیار کمتری برخوردار بوده و به شکل نواری در خط تقاطع دیوار، پای دیوارها و کف ساختمان ها مورد استفاده قرار می گیرد. این تجهیزات و یراق آلات مورد استفاده در ساختمان ها، نه تنها زیبایی بسیار جذابی را در طراحی و دکوراسیون ساختمان به دنبال دارد، بلکه مانع از انتقال رطوبت، آسیب رسیدن به دیوار و برخورد اشیاء به گوشه دیوارها شود. امروزه شما می توانید تنوع بسیار بالایی از محصولات را در بازار مورد مشاهده قرار دهید که هر یک از آن ها دارای کاربرد متنوعی بوده و شما می توانید با توجه به محل نصب این محصولات، مناسب ترین انواع و ابعاد آن را تهیه و خریداری کنید. توصیه می شود که نصب این روش را حتما به دست افراد کاربلد و حرفه ای در این زمینه بسپارید تا بتوانید بهترین و بی نظیرترین کارایی را از این محصول برای خود به ارمغان آورید.
 

کاربرد قرنیز چیست؟

یکی از مهمترین ویژگی های مربوط به این تجهیزات را، کاربرد بسیار گسترده آن شکل داده است که شما نیز می توانید با توجه به محلی که می خواهید از این محصولات استفاده کنید، بهترین آن را تهیه نمایید. از مهمترین کاربرد مربوط به این محصولات می توان به موارد زیر اشاره کرد:

مناسب برای استفاده در دیوارهای پذیرایی
دیوارهای آشپزخانه
دیوارهای سرویس بهداشتی
دیوارهای سالن و غیره


پروفیل نور چیست؟

•    پروفیل نور یکی از تجهیزات پرکاربرد و متداول در ساختمان‌ها به شمار می‌رود و استفاده از آن در ساختمان‌های متفاوت برای تزیین و طراحی داخلی و خارجی چندی است که میان ساختمان‌سازها و طراحان داخلی باب شده است. امروزه شرکت‌ها و کارخانه‌ای تولیدی بسیاری وجود دارند که پروفیل نوری را در مدل‌های متفاوت تولید می‌کنند. پروفیل‌های نوری در حالت کلی به دو صورت توکار و پروفیل نوری روکار تولید می‌شوند. اگر که شما نیز قصد دارید تا محل سکونت و یا کار خود را با استفاده از این پروفیل‌های نوری طراحی کنید و ظاهری زیباتر به ساختمان بدهید می‌توانید از انواع پروفیل نوری استفاده کنید. پروفیل نوری باتوجه‌به اینکه در چه مکانی و چه قسمتی از ساختمان مورداستفاده قرار می‌گیرد، دارای طرح و مدل متفاوتی می‌تواند باشد. پروفیل‌های نوری باتوجه‌به اینکه یکی از تجهیزات نسبتا جدید ساختمان‌سازی می‌باشند و کم کم استفاده از آن رو به افزایش است، شرکت‌های متفاوتی به تولید و ساخت مدل‌های متفاون آن پرداخته‌اند.

قیمت پروفیل نور


قیمت پروفیل نور به عوامل مختلفی مثل نوع نصب و ساختار آن بستگی دارد. همان‌طور که در قسمت‌های قبل نیز به آن اشاره کردیم پروفیل‌های نوری دارای تنوع و مدل‌های زیادی هستند که در نهایت این طیف گسترده از تنوع منجر به ایجاد بازه وسیعی از قیمت پروفیل نوری می‌گردد. براین‌اساس، پروفیل نوری و انواع آن قابل‌استفاده در هر نوع ساختمان و هر نوع محیطی را دارند چراکه محدودیت قیمتی زیاد را ایجاد نخواهند کرد. البته قیمت پروفیل نور به عوامل متعددی بستگی دارد که هرچه کیفیت و ساختار فیزیکی پروفیل نوری بهتر باشد بدیهی است که دارای قیمت بیشتری نیز باشد. در ادامه عواملی را که بر قیمت پروفیل نور تأثیر می‌گذارند را نام می‌بریم:
•    نوع پروفیل
•    جنس پروفیل
•    کاربرد پروفیل
•    ویژگی‌های پروفیل
•    نوع نصب پروفیل نوری
•    قیمت پروفیل آلومینیومی خطی


 

شرکت تراپاسیستم با به کارگیری دانش روز و با همکاری مشترک ایران و ترکیه اقدام به تولید پروفیل های مختلفی از جنس آلومینیوم و استیل نموده است. از انواع پروفیل های ارائه شده توسط تیم تراپا سیستم می توان به پروفیل نبشی، پروفیل نوار کنج، درز انبساط، انواع کفشور خطی، مربعی و… اشاره کرد.
تمای این مقاطع با قالب های درجه یک و مواد خام فابریک تولید شده و در آزمایشگاه و مرکز پژوهش متالوژی رازی بارها مورد تست فنی قرار گرفته است.
همچنین در مورد تولید کفشور های نسل جدید در انواع مختلف کفشور خطی، مربعی، مثلثی و… این شرکت بالاترین تکنولوژی روز را به کار گرفته است تا محصولی در خور معماران و مهندسان گرانقدر این سرزمین تقدیم حضور کنیم..

ارتباط با ما
آدرس:
تهران، سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان سعدی جنوبی، خیابان شهید ناخدا همتی، پلاک44، طبقه سوم، واحد9
تلفن تماس:
44672911 (9821+)
پاسخگویی ۲۴ ساعته

تلگرام:
9120086418 (98+)
ایمیل:
[email protected]


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26206
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید