امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

کرکره، گزینه ای ایده آل برای پنجره


1401/07/27
کد خبر : 28135
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

علاوه بر این چه به دنبال تجهیز اتاق نشیمن رسمی خود باشید و چه می خواهید کمی حریم خصوصی در اتاق خواب یا دفتر کار خانه داشته باشید، کرکره ها گزینه ایده آلی برای پنجره های استاندارد یا ویژه شما هستند.
در ادامه مطلب با سه نوع کرکره آشنا می شوید:


کرکره

بررسی کرکره برقی شیشه ای

کرکره برقی شیشه ای همان طور که از نامش مشخص است شفاف بوده و تمامی محتویات داخل ساختمان را به نمایش می گذارد که این ویژگی برای فروشگاه ها بسیار ایده آل می باشد.
کرکره برقی شیشه ای با استفاده از نیروی برق کار می کند و دارای ریموت بوده تا شما بتوانید به صورت اتوماتیک درب را باز و بسته کنید. در واقع در این مدل درب ها دیگر نیازی به باز و بسته کردن دستی نیست و از این رو تردد بسیار راحت تر و در زمان کوتاه تری انجام می پذیرد. در گذشته استفاده از کرکره های برقی آلومینیومی فروش بسیار بالایی داشت ولی با روی کار آمدن کرکره های برقی شیشه ای با وجود قیمت بسیار بالاتر از کرکره های آلومینیومی باز هم افراد زیادی تمایل به نصب این درب ها می باشد.
کرکره برقی شیشه ای از بهترین مواد اولیه ساخته شده است که مقاومت شگفت انگیزی دارد و در برابر هر گونه ضربه و فشاری هیچ آسیبی نخواهد دید. بنابراین تمامی مکان هایی که امنیت در آن اهمیت بسیاری دارد می توان این کرکره را نصب کرده و از مزایای آن بهره مند شد. کهن درب می تواند در این زمینه اطلاعات کامل تری را در اختیار شما قرار دهد.


کرکره

انواع کرکره برقی شیشه ای

کرکره برقی شیشه ای از نظر ساختار و نوع کارکرد در دو نوع کرکره شیشه ای غضروف دار و کرکره شیشه ای لوله ای به بازار عرضه می شود.
کرکره شیشه ای غضروف دار از جنس پلی کربنات می باشد و از جنس شیشه است ولی کیفیت و مقاومت بالاتر از شیشه دارد. این کرکره ها با استفاده از غضروف آلومینیومی به یکدیگر متصل شده است. به همین دلیل کیفیت و ساختاری بسیار استاندارد و مقاومت عالی دارد. وجود زواره ها در این کرکره ها استحکام و دوام این محصول را افزایش داده است. از کرکره برقی شیشه ای غضروف دار معمولا در منازل مسکونی، فرودگاه ها و مراکز خرید استفاده می شود.
کرکره برقی شیشه ای لوله ای از دیگر کرکره های شیشه ای است که در تولید آن از تیغه لوله ای استفاده می شود. جنس این لوله ها از آلومینیوم و استیل بوده و میزان شفافیت بسیار بالایی دارد. همین شفافیت باعث می شود که بسیاری از افراد گمان کنند که جنس این کرکره از شیشه است.
در حالی که کیفیتی و مقاومتی بسیار بالاتر و بیشتر از شیشه دارد. استفاده از کرکره برقی شیشه ای لوله ای برای مکان هایی که عرض بازشوی بالایی دارد بهترین گزینه به شمار می رود. یکی از مزایای این کرکره ها امکان ترکیب با سایر تیغه ها می باشد. همچنین با توجه به نظر مشتری می توان انواع قفل های الکتریکی و الکترومکانیکی را بر روی آن نصب کرد.
همچنین کرکره برقی شیشه ای از نظر نوع موتور نیز در دو گروه کرکره شیشه ای با موتور ساید و کرکره شیشه ای با موتور توبلار قرار می گیرد
موتورهای ساید دارای یک زنجیر در یک سمت درب بوده و بدین طریق کرکره بالا و پایین می رود. این موتور قدرت بسیار بالایی دارد و معمولا برای مکان های پرتردد مورد استفاده قرار می گیرد.
موتورهای توبلار استوانه ای شکل بوده و حجم کمتری دارد و برای جمع شدن نیازمند فضای کمتری می باشد. با توجه به این که کرکره برقی شیشه ای مجهز به موتور توبلار ابعاد کوچک تر و وزن کمتری دارد، دارای عملکردی سریع تر و بهتر می باشد.

بررسی کرکره برقی پنجره ویلا

کرکره برقی پنجره ویلا از جمله محافظی است که با استفاده از آن می توان ایمنی را در ویلا برقرار کرد. پنجره ها یکی از مکان هایی است که امکان نفوذ دزد از آن جا وجود دارد. بنابراین باید به خوبی آن را بپوشانید تا کیفیت و ایمنی ساختمان شما افزایش یابد. کرکره های برقی کارکردی بسیار ساده دارند و به راحتی باز و بسته می شوند و می توان از آن در ساختمان استفاده کرد. ظاهر کرکره برقی پنجره ویلا بسیار شیک و زیبا بوده و باعث شیک و مدرن شدن ویلای شما خواهد شد.


کرکره

بررسی کرکره برقی شفاف

در این مقاله به بررسی کرکره شفاف می پردازیم. این نوع کرکره ها جز پرطرفدارترین کرکره های برقی هستند که در درب پارکینگ ها، مغازه ها، پنجره ها و… مورد استفاده قرار می گیرند و بعد از کرکره آلومینیومی پرفروش ترین این نوع کرکره ها محسوب می شوند. تیغه های این کرکره مانند شیشه شفاف هستند و از مواد پلی کربنات ساخته شده اند. این مواد بسیار مقاوم اند و به سختی شکسته می شوند، به همین دلیل برای مکان های صنعتی و تجاری گزینه ی بسیار مناسبی می باشند. کرکره شفاف یا شیشه ای در ایران تولید و مونتاژ و راه اندازی می شود.

تولید کننده کرکره برقی شفاف

تولید کننده کرکره های برقی شفاف به دلیل استحکام و مقاومتی که دارند بسیار ایمن و ضد سرقت هستند و نظر افراد زیادی را به خود جلب کردند، به همین دلیل تولید و عرضه این محصول افزایش یافته است. تولید کننده های انواع کرکره های برقی به ویژه کرکره شفاف، با استفاده از مواد با کیفیت و همچنین با به کارگیری مهندسان و تکنسین های آموزش دیده و ماهر و با تجربه و استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته سعی دارند که بهترین کرکره با بالاترین کیفیت را به مشتریان ارائه دهند و تولید و مونتاژ و نصب کرکره های برقی را به بهترین شکل ممکن انجام دهند.
 
کهن درب یکی از برترین تولید کنندگان مستقیم کرکره پلی کربنات شفاف، کرکره رول گیتر و درب اتوماتیک در کشور است.
کارایی درب اتوماتیک بستگی به کیفیت اجزای آن دارد، درب اتوماتیک السا با درنظر گرفتن بهترین قطعات درب برقی با کیفیت باورنکردنی به شما ارائه می دهد.
همچنین درب اتوماتیک جایگزین بسیار لوکس و هوشمند نسب به درب های ساده است و امروزه به یک نیاز ضروری تبدیل شده است.
کهن درب در زمینه ارائه بهترین کرکره های پلی کربنات و آلومینیوم نیز فعال است. کرکره برقی یکی از بهترین راه ها  برای محافظت از منازل و یک عایق به هم پیوسته است، که به درب و پنجره های خانه و مغازه شما نصب می شود. این کرکره ها نه تنها یک ایمنی برای منازل و سایر مراکز محسوب می شوند، بلکه این وسیله کار را برای افراد بسیار آسان کرده و با یک ریموت یا حتی تلفن همراه نیز باز و بسته می شود.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28135
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید