امروز سه‌شنبه 23 مرداد 1403

Tuesday 13 August 2024

کد تخفیف اکالا برای همه کاربران آپدیت 1403


1403/03/07
کد خبر : 2408464
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 212 نفر

 

کد تخفیف

توضیحات

mopon3

100 هزار تومان تخفیف برای خرید از امارکت با حداقل خرید 900 هزار تومان

mopon30

30 هزار تومان تخفیف برای خرید اول از افق کوروش یا امارکت با حداقل خرید 150 هزار تومان

KHOZESTAN

30 هزار تومان تخفیف برای خرید با حداقل خرید 150 هزار تومان

mk50

50 هزار تومان تخفیف برای خرید از امارکت با حداقل خرید 500 هزار تومان

mopon20

20 هزار تومان تخفیف برای خرید اول از افق کوروش یا امارکت با حداقل خرید 100 هزار تومان

KT100

100 هزار تومان تخفیف برای خرید از امارکت با حداقل خرید 1 میلیون تومان

mk30

30 هزار تومان تخفیف برای خرید از امارکت با حداقل خرید 300 هزار تومان

CRN50

50 هزار تومان تخفیف برای خرید از سوپرمارکت‌ها با حداقل خرید 200 هزار تومان

KT50

50 هزار تومان تخفیف برای خرید از امارکت با حداقل خرید 500 هزار تومان

CRN100

100 هزار تومان تخفیف برای خرید از سوپرمارکت‌ها با حداقل خرید 400 هزار تومان

mk40

40 هزار تومان تخفیف برای خرید از امارکت با حداقل خرید 400 هزار تومان

 

در زندگی امروزی، بیشتر افراد با کمبود وقت مواجه هستند و از طرفی تهیه مایحتاج زندگی نیز امری ضروری است که نیازمند صرف وقت و البته انرژی می‌باشد؛ بنابراین امکان خرید به‌صورت اینترنتی بسیار کمک‌کننده خواهد بود. پلتفرم‌های متفاوتی مانند اکالا، دیجی کالا جت و اسنپ اکسپرس این امکان را برای کاربران فراهم کرده‌اند تا می‌توانند محصولات مورد نظر خود اعم از قند، چایی، برنج، کنسرو، بستنی و تنقلات یا حتی شوینده‌ها و... را بدون نیاز به مراجعه به سوپرمارکت‌ها در کوتاه‌ترین زمان سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند.

خرید محصولات سوپرمارکتی از اکالا

اکالا اولین بار در سال 1396 با هدف ایجاد امکان خرید آسان، صرفه‌جویی در زمان و کاهش حمل‌و‌نقل درون شهری شهروندان و ارائه کالاهایی با قیمتی مناسب، رقابتی و با کیفیت شروع به فعالیت کرد. شما می‌توانید محصولات سوپرمارکتی مورد نیاز خود را با بالاترین کد تخفیف اولین خرید اکالا راحت‌تر، سریع‌تر و به صرفه‌تر تهیه کنید. با استفاده از اپلیکیشن یا وب‌سایت اکالا، بدون نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه‌های مختلف از محصولات سوپرمارکتی تخفیف خورده و قیمت مناسب آگاه می‌شوید و می‌توانید یک خرید بی‌دغدغه را تجربه کنید.

این مجموعه نه تنها یک فضای رقابتی بین فروشگاه‌های مختلف برای عرضه محصولات با کمترین قیمت ایجاد کرده‌ است. بلکه نیاز بسیاری از خانواده‌ها که به هر دلیلی امکان خرید حضوری کالاهای اساسی از فروشگاه‌ها و یا سوپرمارکت‌ها را ندارند، برطرف می‌کند.

مزایای خرید از اکالا

پلتفرم اکالا مزایای منحصر به فردی دارد که آن را از دیگر پلتفرم‌های خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی مجزا می‌کند. مواردی از مهم‌ترین این مزایا به شرح زیر است:

  • امکان خرید و ثبت سفارش آنلاین 24 ساعته و در 7 روز هفته
  • ارائه محصولات متنوع در دسته‌بندی‌های مختلف و ایجاد امکان انتخاب برندهای سوپرمارکتی متفاوت برای کاربران
  • تا سقف 50 درصد تخفیف روزانه روی محصولات
  • ارسال رایگان سفارشات بدون محدودیت
  • ارسال محصولات در کوتاه‌ترین زمان با بسته ‌بندی مناسب
  • امکان پیگیری لحظه‌ای سفارشات
  • ضمانت مرجوعی کالا و تعویض آن
  • پشتیبانی از طرح‌هایی مانند کالابرگ الکترونیک
  • اکالا

     

خرید محصولات سوپرمارکتی از دیجی کالا جت

یک زیر مجموعه بسیار مهم در پلتفرم دیجی کالا، دیجی کالا جت است. دیجی کالا جت با عقد قرارداد با فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های معتبری مانند یاران دریان، سورنا، هایپرمارکت و... در کنار ارائه محصولات متفاوتی در دسته‌بندی‌های مختلف پروتئینی، بهداشتی، نانوایی و... سفارش محصولات سوپرمارکتی را برای کاربران خود آسان کرده‌ است. همچنین کاربران می‌توانند با دریافت کد تخفیف دیجی کالا بالای 500 تومان، یک خرید سریع و به‌صرفه را تجربه کنند.

دیجی کالا جت

یک تفاوت مهم ثبت سفارش در دیجی کالا جت تحویل به‌موقع و سریع سفارشات ثبت شده است که رضایت کاربران را به دنبال دارد. همچنین مزیت دیگر ثبت سفارش در این پلتفرم این است که برای ارسال سفارش از شما هیچ هزینه‌ای دریافت نمی‌شود و ارسال محصولات رایگان است. گویی تا امروز برای همه کاربران دیجی کالا جت تخفیف دیجی پلاس اعمال شده است. این سرویس در حال حاضر در مناطق محدودی از کشور از جمله تهران، البرز، اصفهان و مشهد فعالیت دارد.

خرید محصولات سوپرمارکتی از اسنپ اکسپرس

اسنپ اکسپرس یک سوپرمارکت آنلاین است که با ارائه محصولات متنوع در دسته‌بندی‌های گوناگون خرید روزمره را برای کاربران پلتفرم اسنپ آسان کرده است. دسته‌بندی این محصولات شامل تنقلات، نوشیدنی، کنسرو، میوه و سبزیجات، خانه و آشپزخانه، آرایشی و بهداشتی، کودک و نوزاد، نوشت افزار، لوازم حیوانات و... است.

اسنپ اکسپرس

این فروشگاه آنلاین برای جذب مشتری و رقابت با دیگر رقبای خود در بخش سوپرمارکت‌های آنلاین، امکان خرید اعتباری را برای مشتریان خود فراهم کرده است. از دیگر مزایای اسنپ اکسپرس می‌توان به پشتیبانی و پیگیری سفارش در هر لحظه و فعال بودن این سرویس در بیش از 120 شهر ایران شامل تهران، قم، اصفهان، شیراز و... اشاره کرد. اسنپ اکسپرس هم مانند بسیاری دیگر پلتفرم‌های خرید محصولات سوپرمارکتی، سفارشات را در کمتر از 30 دقیقه به دست مشتریان خود می‌رساند و در ارسال باکیفیت و ایمن کوشا است.

تخفیف‌ خرید آنلاین با موپُن

یک پلتفرم موفق در زمینه جمع‌آوری، دسته‌بندی و ارائه انواع کد تخفیف و طرح‌های تخفیفی ویژه فروشگاه‌های آنلاین ایرانی، موپُن است. این مجموعه در سال 1396 شروع به فعالیت کرده و با توجه به نیاز جامعه در مناسبت‌ها و موقعیت‌های متفاوت جدیدترین تخفیف‌های موجود را به کاربران ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به اپلیکیشن یا وب‌سایت موپُن، طرح‌های مختلف تخفیفی فروشگاه‌های اینترنتی از کد تخفیف گرفته تا قرعه‌کشی (از طریق پلتفرم گردونه، زیرمجموعه موپُن) را بررسی کرده و در کوتاه‌ترین زمان بهترین و اقتصادی‌ترین خریدتان را تجربه کنید یا جوایز نفیسی دریافت نمایید.

موپن

فروشگاه‌ها و مجموعه‌های بسیاری همواره برای جذب مشتری و جلب رضایت آن‌ها کدهای تخفیف متنوعی را منتشر می‌کنند. از جمله این فروشگاه‌ها برای خرید کالاهای اساسی و مایحتاج روزانه زندگی می‌توان به اکالا، دیجی کالا جت، اسنپ اکسپرس و... اشاره کرد. موپُن با بررسی این کدها، حذف کدهای منقضی شده و به‌روزرسانی دائم لیست‌های تخفیف، شما را در یک خرید سریع، آسان و مقرون به‌صرفه یاری می‌کند. کافیست قبل از پرداخت هزینه خرید خود سری به پلتفرم موپُن بزنید.

جمع‌بندی

در این مقاله به بررسی پلتفرم‌های خرید آنلاین محصولات سوپرمارکتی پرداختیم. در این میان سه مجموعه اکالا، دیجی کالا جت و اسنپ اکسپرس رقبای جدی یکدیگر در این زمینه هستند. هرکدام از آن‌ها با ارائه کد تخفیف‌های گوناگون و منحصر به فرد خود در جهت جذب کاربران اقدام می‌کنند. موپُن به عنوان بزرگ‌ترین و جامع‌ترین مجموعه، جدیدترین کدهای تخفیف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت یا اپلیکیشن موپُن به تمامی این کدها دسترسی پیدا کرده و از خرید خود لذت ببرید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408464
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید