امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

کالا های صنعتی که در ایران با چند برابر قیمت میخرید!!+راهکار برای خرید ارزان


1401/07/27
کد خبر : 28272
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر
خرید محصولات با قیمت های چندین برابری متاسفانه تبدیل به یک اپیدمی در کشور شده است. خرید با قیمت های بسیار بالا در کشور باعث افزایش قیمت ها و حتی چند برابر شدن انها شده است. این موضوع برای بسیاری از کالا ها در کشور رخ داده است که فقط مربوط به کالا های صنعتی نیست. اما اوضاع صنعت برای خرید مواد اولیه و وسایل مصرفی بسیار سخت تر و سنگین تر شده است. محصولات بسیاری شامل محصولات قلاویز دستی و ماشینی، محصولات تراشکاری و دیگر مواردی که در این بخش به آن ها میپردازیم شامل جند برابری قیمت در سال های اخیر شده اند. این در صورتی است که حتی همین حالا نیز قیمت تمام شده این کالا ها حتی کمتر از نصف میباشد. اما قیمت فروش این کالا ها اگر فروشنده ها بسیار منصف باشند حداقل با صد در صد افزایش قیمت است! اما راهکار این موضوع چیست؟

ما در این بخش در وبسایت آفتاب آنلاین قصد داریم طبق عادات همیشگی راهکار های بسیار مفیدی را در اختبار شما عزیزان قرار دهیم. پس اگر این مطلب مورد پسند شما است، آن را با عزیزان خود و کسانی که دوستشان دارید به اشتراک بگذارید تا آن ها نیز از این راهکار ها بهره مند شوند.

قلاویز دستی تراش ابزار جم

کالا های صنعتی چند برابر قیمت:

انواع محصولات تراشکاری؛ مثل محصولات قلاویز(انواع قلاویز دستی و قلاویز ماشینی)، انواع حدیده، کولیس و لوازم اندازه گیری، لوازم ایمنی، تجهیزات جوش و برش و ... جز رکورداران صنعت در فروش با قیمت چند برابری هستند. قیمت بسیاری از این کالا ها شاید کمتر از 300 درصد قیمتی باشند که شما آن ها را تهیه میکنید. اما متاسفانه به علل های مختلف این محصولات با قیمت های چند برابری و با چند واسط به دست ما میرسند. این امر نیز باعث افزایش قیمت روز افزون میشود. اما بهترین راهکار برای خرید ارزان محصولات صنعتی و تراشکاری مثل انواع محصولات قلاویز دستی و ماشینی چیست؟ چه راهکاری برای کاهش قیمت این محصولات است؟ آیا مرکز معتبری برای خرید انواع محصولات صنعتی با قیمت واقعی آن و حتی کمتر وجود دارد؟

ما امروز ضمن بررسی این موضوعات و معرفی راهکار های مختلف برای آن ها در مورد معرفی دقیق تر محصولات با قیمت چند برابری خواهیم پرداخت. همراه رسانه آفتاب آنلاین تا انتهای این بخش باشید.

محصول قلاویز دستی= فروش به قیمت تمام شده تا 250 درصد!

محصولات قلاویز دستی و قلاویز ماشینی جز محصولاتی هستند که در کشور ما متاسفانه با قیمتی بالغ بر 250 درصد قیمت دارند. باید برای کاهش این قیمت ها چه کرد؟ راهکار خرید ارزان این محصول بسیار پر مصرف و پر کاربرد چیست؟ آیا با رفع تحریم ها با کاهش قیمت ها مواجه میشویم؟ 

همه این آیا ها سوالاتی هستند که مطرح میشوند و اما دولت هیچ راهکار مناسبی برای چرخه صنعت در نظر ندارد. در اصل گرانی در کشور از همین گرانی ها در صنعت آغاز میشوند. بی توجه ای به صنعت باعث گرانی و همچنین گران فروشی برخی از افراد شده است. برخی از این افراد به قدری نیز آدم های مهره درشتی هستند که به هیچ عنوان قیمت های آن ها کاهشی نمیشود. اما ما در آفتاب آنلاین با بررسی دقیق این موضوعات بر آن شدیم تا راهکار های مفیدی را مثل همیشه در اختیار شما قرار دهیم. اما پیش از شروع شما را دعوت میکنیم تا از طریق لینک زیر با قلاویز ها آشنایی بیشتری کسب کنید.

قلاویز ماشینی تراش ابزار جم

راهکار تضمینی برای خرید ارزان انواع قلاویز دستی و قلاویز ماشینی (لوازم صنعتی):

اگر شما نیز به فکر آن هستید تا محصولات قلاویز دستی و قلاویز ماشینی را با قیمت پایین تری بخرید راهکار خوبی وجود دارد. برای خرید این محصول با قیمت بسیار پایین پیشنهاد میشود تا از بهترین مراکز و معتبر ترین مراکز در این زمینه این محصولات را خریداری کنید. البته از آنجایی که پیدا کردن یک مرکز معتبر در زمینه فروش انواع تجهیزات صنعتی و تراشکاری سخت پیدا میشود، پس ما دست به کار شدیم تا بهترین مرکز صنعتی را به شما عزیزان معرفی کنیم. یک مرکز معتبر با اسم تراش ابزار جم وجود دارد که به صورت عمده در زمینه واردات، صادرات، تولید و توزیع انواع محصولات صنعتی مثل قلاویز ماشینی و دستی فعالیت دارد. این مرکز بزرگ واقع در تهران و جز قدیمی ترین و همچنین جز معتبر ترین مراکز لوازم صنعتی میباشد.

در برخی کالا نیز با کیفیت و ارزان تر از تراش ابزار جم مثل قلاویز تراش ابزار جم پیدا نخواهید کرد. راه های خرید از این فروشگاه به صورت اینترنتی و آنلاین و همچنین حتی تلفنی و حضوری نیز میباشد. شما میتوانید برای خرید انواع محصولات صنعتی به وبسایت این فروشگاه بزرگ با لینک تراش ابزار جم و به نشانی اینترنتی tarashabzarjam.com وارد شوید. همچنین میتوانید از طریق شماره تماس های زیر با این فروشگاه معتبر در تماس باشید.

 

تراش ابزار جم بزرگترین و بهترین فروشگاه اینترنتی انواع ابزار در ایران



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28272
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید