امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

کاغذ دیواری و آنچه باید درباره تغییر سبک دکوراسیون داخلی بدانیم


1401/07/27
کد خبر : 28304
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

طی چند سال اخیر که چاپ کاغذ دیواری و کاغذ دیواری های مدرن چندان رواج نداشت، همه از طرحهای معمولی و گاه خسته کننده کاغذ دیواری های خارجی استفاده میکردند. اما با پیشرفت صنعت چاپ و امکان چاپ طرح دلخواه بر روی انواع کاغذ دیواریهای مختلف، سبک دکوراسیون داخلی نیز تغییر یافت. اگر قصد دارید سبک دکوراسیون داخلی خانه خود را تغییر دهید، در ادامه این مطلب با ما همراه شوید.


چاپ کاغذ دیواری

ویژگیهای منحصر به فرد استفاده از کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

از کاغذ دیواری در قسمتهای مختلف دکوراسیون منزل از پذیرایی و اتاق خواب گرفته تا حمام و سرویس بهداشتی استفاده میشود. استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب یا اتاق نشیمن بخشی از زیبایی دکوراسیون داخلی منزل محسوب میشود.
در گذشته برای رنگ آمیزی دیوارها از رنگهای روغنی یا پلاستیکی استفاده میشد، اما با افزایش محبوبیت کاغذ دیواری، این محصول به تدریج جایگزین رنگ شد. طوری که صنعت چاپ هم با به عرصه گذاشت و خدمت چاپ کاغذ دیواری را ارائه کرد. چاپ کاغذ دیواری سفارشی در حقیقت تصویر یا طرحی است که براساس سلیقه و ذائقه مشتری و نیز براساس ابعاد، نوع طرح و رنگ دلخواه شما بر روی جنس سفید رنگ و خام کاغذ دیواری چاپ می‌شود و دقیقا مانند کاغذ دیواری‌های استاندارد قابل نصب است.


 چاپ کاغذ دیواری


استفاده از خدمات چاپ کاغذ دیواری، ویژگیهای منحصر به فردی را برای دکوراسیون منزل فراهم میکند از جمله:
1.    امکان ست کردن رنگ کاغذ دیواری با ترکیب رنگ مبلمان و سرویس چوب منزل
به راحتی میتوانید رنگ کاغذ دیواری را با رنگ مبلمان، فرش، دیوار، پردهها و... ست کنید و هارمونی رنگی ایجاد کنید. تولیدات ماده خام کاغذ دیواری طی چند ساله گذشته تغییرات بسیاری از نظر کیفیت و طراحی داشته بطوری که اغلب سلیقه‌ها را پوشش می‌دهد.‌
2.    امکان چاپ انواع طرحهای سفارشی دلخواه
چاپ کاغذ دیواری به شما این امکان را میدهد که هر طرحی را که دوست دارید بر روی هر جنس کاغذی چاپ کنید. کیفیت چاپ این تصاویر بسیار بالاست.
3.    امکان چاپ طرح دلخواه و متناسب با دکور هر قسمت از خانه
میتوانید برای هر قسمت از خانه، یک کاغذ دیواری اختصاصی چاپ کنید که با تم و دکوراسیون همان قسمت همخوانی داشته باشد. در چاپ کاغذ دیواری سفارشی امکان چاپ طیف گسترده‌ای از طرح‌های سه بُعدی، مدرن، طبیعت، کودکانه، اداری و… وجود دارد.
4.    امکان چاپ کاغذ دیواری با طرحهای مدرن و سه بعدی
یکی از جذابترین و بهترین بخشهای چاپ کاغذدیواری، چاپ طرحهای مدرن و سه بعدی است.
5.    قابلیت نصب، شستشو و تعویض راحت و سریع
کاغذ دیواریهای متنوع برعکس رنگ، با سرعت بالا، بدون درز و بدون بو نصب میشوند. شما میتوانید هر زمان که نیاز داشتید آن را تعویض کنید و اگر از آن خسته شدید هم میتوانید سریع و راحت آن را عوض کنید. آنها نسبت به تابش مستقیم نور مقاوم بوده و قابل شستشو هستند و در مجموع دوام بالایی دارند.


چاپ کاغذ دیواری

3 نکته مهم و کاربردی که قبل از انتخاب کاغذ دیواری باید بدانید

هنگام انتخاب کاغذ دیواری باید چند فاکتور مهم و کاربردی را در نظر گرفت. البته صرف نظر از سلیقه شما و اینکه چه رنگ و طرحی را دوست دارید، شما باید با قوانین و مقررات مربوط به انتخاب کاغذ دیواری آشنا باشید، اگر به فکر چیدمان یا تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود هستید؛ توصیه میشود قبل از خرید این نکات را رعایت کنید:

1. انتخاب تنالیته رنگ کاغذ دیواری

یک کاغذ دیواری هر چقدر هم که زیبا و هنرمندانه طراحی شده باشد، در صورتی که از نظر رنگ با تم و هارمونی رنگ دکوراسیون منزل نتواند به زیبایی فضا بیافزاید، شاید این بهترین انتخاب برای شما نباشد. به همین دلیل توجه به تم رنگی کاغذ دیواری بسیار مهم است. علاوه بر تم رنگی، کیفیت رنگ کاغذدیواری چاپی نیز مهم است. اگر از دستگاههای چاپ بنر برای چاپ پوستر دیواری هم استفاده شود، کیفیت آن بسیار بهتر خواهد بود.

2. توجه به طرحهای مدرن و انتزاعی

کاغذ دیواریهای سه بعدی با طراحی مدرن، به فضا ابعاد و حجم میبخشد و به مرور زمان شما را خسته نمیکند. این طرحها اغلب به آسانی با سایر لوازم خانگی منزل سازگار شده، و خیلی دیر قدیمی میشوند. تنوع طرحها و شکلهای آنها نیز بسیار زیاد است و حتی برای افراد سخت پسند هم مناسب است.

3. انتخاب طرح متناسب با سبک دکوراسیون داخلی منزل

برای هر قسمت از خانه، طرحی را انتخاب کنید که متناسب با همان بخش باشد. اتاق خواب کودک کاغذ دیواری کودکان; پذیرایی و اتاق نشیمن، طرحی متناسب با سلیقه عمومی؛ سرویس بهداشتی، طرحهای شلوغ و سرگرم کننده. این موضوع در مورد دیگر قسمتهای خانه هم صدق میکند، پس با رعایت این نکات دکوراسیون داخلی منزل شما کاملاً حرفهای به نظر میرسد.


چاپ کاغذ دیواری

جدیدترین کاغذ دیواریهای ترند در سال جدید

سال جدید، سالی برای تغییرات جسورانه در طراحی دکوراسیون است، به خصوص در هنگام انتخاب کاغذدیواری برای دکوراسیون داخلی منزل. نوع رنگ و انتخاب رنگ خسته کننده، طرحهای فلزات، طبیعت، الگوهای سه بعدی و پترنهای هاوایی، کاغذ دیواریهای با طرحهای موج دار مدرن و انتزاعی و طرحهای کلاسیک دهه 1940 تا 1950، همگی در ترندهای طراحی کاغذ دیواری سال جدید گنجانده شده‌اند.
گیاهان هم به همین صورت نقش بسیار مهمی در ترندهای دکوراسیون داخلی دارند، مجموعهای از کاغذ دیواریها با برگ خرما و برگ انجیری، گیاهان بزرگ و طرحهای گل بسیار چشمگیر و در عین حال ایدهای طبیعی برای دکوراسیون هستند. در سال جدید، طرحهای به اصطلاح خال خالی یا طرحهای به سبک terrazzo هم بسیار محبوب شدهاند. الگوهای هندسی نیز میتوانند جادوی واقعی را در فضای بیرونی ایجاد کنند.


 چاپ کاغذ دیواری

جمع بندی

در پایان اگر میخواهید دکوراسیون داخلی منزل خود را تغییر دهید و نیاز به خدمات چاپ کاغذدیواری دارید، پیشنهاد ما به شما مرکز تخصصی چاپ سبحان به نشانی https://sobhanprint.com است. این مرکز سابقه چشمگیری در زمینه خدمات چاپ کاغذدیواری، چاپ بوم نقاشی، چاپ انواع تابلو و... دارد. چاپ سبحان در منطقه تجریش، تهرانپارس و سالن 37 نمایشگاه بینالمللی تهران شعبه دارد. این مرکز همه روزه (حتی روزهای تعطیل) آماده دریافت سفارش‌های شما و ارسال به سراسر کشور است.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28304
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید