امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

کاشت ابرو در تهران: درباره هزینه کاشت مو و ابرو چه می دانید؟


1401/07/27
کد خبر : 27015
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 17 نفر

کاشت ابرو طبیعی و کاشت مو یا لیزر موهای زائد آقایان و خانمها در موازات آن، امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. حتما شما هم تا به حال به انجام این نوع خدمات زیبایی فکر کرده اید. به همین دلیل در این یادداشت ابتدا در مورد چگونگی انجام هریک توضیحاتی می دهیم. سپس درباره هزینه کاشت مو و کاشت ابرو مطالبی را بیان خواهیم کرد. علاوه بر آن به ارائه توضیحاتی در مورد بحث جالب لیزر موهای زائد آقایان نیز دست خوایم یازید.

کاشت ابرو طبیعی چیست

بسیاری از خانم ها و آقایان برای داشتن ابروهایی پرپشت و طبیعی روش هایی مثل تاتو و هاشور ابرو را امتحان می کنند. با این حال گاهی این روش ها چهره شما را زیبا و طبیعی نشان نمی دهند. به همین دلیل کاشت ابرو برای داشتن ابروهایی زیبا و متناسب با صورت پیشنهاد می شود.
طی فرآيند کاشت ابرو طبیعی، موهای طبیعی بدن دارای فولیکول های فعال را از نواحی مختلف سر یا کنار گوش ها برداشت می کنند. این فولیکولها در ادامه در نقاط خالی مورد کاشت قرار داده می شوند. این فرآیند در کاشت مو سر نیز مشابه است. تنها تفاوت این موضوع نیاز به رعایت ظرافت بیشتر در کاشت ابرو میباشد. زیرا زاویه رویش موها بعد از کاشت ابرو باید متناسب باشند تا ظاهر طبیعی تر جلوه کند.


 هزینه کاشت مو و ابرو

هزینه کاشت مو و کاشت ابرو

هزینه کاشت مو یا کاشت ابرو توسط پزشک متخصص کلینیک های زیبایی پیشرفته تعیین می شود. زیرا کاشت ابرو و مو هردو فعالیت هایی تخصصی هستند و برخلاف لیزر موهای زائد آقایان باید کاملا تحت نظر پزشک انجام شود. همچنین کاشت ابرو و کاشت مو هر دو به بیهوشی نیازمندند.
به این دلایل، هزینه کاشت مو یا ابرو برخاف لیزر موهای زائد آقایان چندان ارزان نیست. هزینه کاشت مو و کاشت ابرو به عوامل مختلفی از جمله پزشک مورد نظر، روش کاشت ابرو و یا مو بستگی دارد. از جمله باید به این موارد اشاره نمود

تعیین هزینه کاشت مو و کاشت ابرو

عواملی مانند ناحیه استقرار کلینیک، سطح کاری کلینیک کاشت مو، میزان طاسی و گرافت های کاشته شده و همینطور روش کاشت مو، در هزینه کاشت مو یا کاشت ابرو تعیین کننده اند. همچنین هزینه کاشت مو در تهران، شیراز و اصفهان با هزینه کاشت مو در شهرهای کوچکتر قابل مقایسه نیست.
هزینه کاشت مو در تهران بین 7 الی 9 میلیون تومان است. لازم به ذکر است که اکثر عمل های زیبایی نرخ مشخصی ندارند. مثلا روش های جدید کاشت ابرو و مو، هزینه کاشت مو بیشتری هم دارند. روش های جدید کاشت ابرو یا مو روشهای SUT، FIT و MFIT هستند. در نظر داشته باشید ما هزینه کاشت مو در بهترین کلینیک های پایتخت را مطرح کردیم.


 هزینه کاشت مو و ابرو

لیزر موهای زائد آقایان تهران

آیا در مورد بهترین روش حذف 90 درصد موهای زائد شنیده اید؟ لیزر موهای زائد آقایان از جدیدترین روش هایی است که بدون هیچ آسیب یا درد خاصی، موهای زائد بدن را محو می کند. برای از بین بردن موهای زائد بدن، بهترین راه استفاده از لیزر موهای زائد آقایان است.
لیزر موهای زائد آقایان مدتی است که به اندازه لیزر موهای زائد خانم ها مورد توجه قرار می گیرد. جالب است بدانید لیزر موهای زائد آقایان معمولا بیشتر جواب می دهد! زیرا فولیکول ها در بدن آقایان معمولا تیره تر هستند و موهای زائد ضخامت بیشتری دارند. در نتیجه تعداد جلسات لیزر موهای زائد آقایان نسبت به بانوان می تواند کمتر باشد.

کلام پایانی

شما زیباجویان عزیز می توانید برای دریافت انواع خدمات کاشت ابرو و لیزر موهای زائد آقایان و اطلاع از هزینه کاشت مو، به کلینیک زیبایی آنیل (https://anylclinic.com) مراجعه کنید. مراجعه به کلینیک های تخصصی در زمینه کاشت ابرو و لیزر موهای زائد آقایان یا اطلاع از هزینه کاشت مو، به شما در انتخاب انواع خدمات زیبایی کمک می کند. همین طور می توانید اطمینان داشته باشید که با پرداخت هزینه کاشت مو در یک کلینیک معتبر، بهترین نتیجه را خواهید گرفت.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27015
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید