امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

کارگاه خود را با وین ابزار مجهز کنید


1401/07/27
کد خبر : 27542
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

برای انجام فعالیت های صنعتی شما به یک محیط مناسب نیاز دارید. این محیط باید مطمئن و ایمن باشد و از همه مهم تر دارای تمامی ابزار های مورد نیاز شما باشد. شما باید بتوانید ابزار های خود را با خیالی راحت در انجا قرار دهید و در مواقع نیاز هم دسترسی راحتی به ان ها داشته باشید. اینکه از چه ابزاری استفاده میکنید بر روی نتیجه کار شما تاثیر مستقیم خواهد داشت. هرچه با کیفیت تر، اورجینال تر و دقیق تر نتیجه کار شما بی نقص تر خواهد بود. تهیه چنین ابزارالاتی کار دشواری است. اما ما به شما خرید اینترنتی از وین ابزار را پیشنهاد میکنیم که تمامی محصولات خود را به صورت وارداتی از برترین برند های جهانی تامین می کند و گذشته از ان قیمتی بسیار مناسب دارد.

چه ابزاری را می توان از وین ابزار تهیه کرد؟

در حالت کلی می توان گفت هر وسیله ای که به صورت دستی قابل استفاده باشد و همچنین در صنعت به کار گرفته شود را می توانید از این فروشگاه خریداری نمایید. ابزار هایی همچون: انواع صفحه سنگ، ضخامت سنج و ... که هر کدام دارای تنوع هستند. برای انکه بتوانید با تمامی محصولات ان آشنا شوید و همچنین انتخابی صحیح داشته باشید می توانید با مراجعه به ادرس سایت وین ابزار تمامی محصولات ان را مشاهده کرده و در نهایت با پر کردن سبد خرید خود، سفارشتان را ثبت نموده و در ادرس خود تحویل بگیرید.

از پر فروش ترین افزار های صنعتی وین ابزار کدامند؟

هر ابزاری بسته به عملکرد و کارایی که دارد برای فعالیت های گوناگونی به کار گرفته می شود. هر محصولی که در این فروشگاه عرضه می شود تقاضای بالایی داردف اما از بین پر طرفدار ترین ان ها می توان به موارد زیر اشاره نمود.

آشنایی با ضخامت سنج ساعتی اینسایز

شرکت اینسایز یکی از بزرگ ترین برند های تولید کننده ابزار های اندازه گیری در سراسر جهان می باشد که تحت لیسانس اتریش تولیدات خود را در بازار جهانی عرضه می کند. یکی از تولیدات ان ضخامت سنج می باشد که به منظور اندازه گیری ضخامت قطعه کار های مختلف با جنس های متنوع کاربرد دارد. از نظر ظاهر و عملکرد بی شباهت به میکرومتر نیست. دارای یک نمایشگر آنالوگ و عقربه ای است که می توانید مقدار اندازه گیری شده را به وضوح و راحتی در ان مشاهده کنید. خطای اندازه گیری بسیار کمی دارد و می تواند مانع از بسیاری اشتباهات انسانی شود. یک دستگیره نیز به منظور استفاده اسان و راحتی کاربران برای ان در نظر گرفته شده است. اگر می خواهید ضخامت قطعات خود را به صورت دقیق و بر حسب میلی متر بدست اورید این محصول گزینه عالی برای شما خواهد بود.


 وین ابزار

آشنایی با صفحه سنگ برش کلینگ اسپور

کلینگ اسپور شرکت تولید کننده المانی است که با طراحی های دقیق و رعایت استاندارد های جهانی تولیدات خود را به بازار جهانی رسانده و در سراسر جهان عرضه می کند. مهم ترین ویژگی که محصولات ان دارند کیفیت خارق العاده ان است که به اطف مواد اولیه با کیفیت حاصل شده است. صفحه سنگ برش ان نیز کیفیت بسیار بالایی داشته و مقاوم است. این صفحه در انواع قطر ها و ضخامت های گوناگون تولید شده است که بسته به نیاز و مصرف خود باید ان را انتخاب کرده و خریداری نمایید. دارای دندانه هایی در سطح خود می باشد که باعث می شود  از این وسیله به منظور برش قطعه کار های نازک استفاده شود. همچنین می توانید برای صیقل دادن قطعه و مسطح کردن ان نیز از صفحه سنگ برش کلینگ اسپور بهره مند شوید و به راحتی یک قطعه کار صاف و زیبا داشته باشید. مهم ترین ویژگی که دارد این است که در هنگام سنباده زدن ریزش کمتری دارد و عملکرد ان نیز به صورت نرم است. جهت استحکام بیشتر ان می توانید از توری نسوز هم استفاده کنید. به منظور افزایش ایمنی در هنگام چرخش صفحه سنگ نیز می توانید از رزین با مقاومت بالا استفاده کنید. برای هر جنسی با هر نوع فلزی مناسب می باشد.


وین ابزار

صفحه سنگ ساب کلینگ اسپور

در هنگام تراشکاری، برش زدن و ... ممکن است یک سری برامدگی ها و .... روی قطعه کار مد نظرتان ایجاد شود. اگر ظرافت کار برایتان بسیار حائز اهمیت باشد، بی شک نمی توانید ان را با برش زدن و ... هموار کنید. در این صورت شما به یک وسیله تیز نیاز دارید که به مقابله با بخش تیز و برامده قطعه شما به پا خیزد و ان را از بین ببرد. صفحه سنگ ساب همان وسیله ای است که مهندسین کلینگ اسپور به این منظور برایتان تولید کرده اند. کار با ان بسیار راحت بوده و انواع بسیار گوناگونی دارد که می توانید به راحتی از ان استفاده کنید. این وسیله به شکل گرد می باشد و دارای حفره ای در بخش مرکزی که این امکان را برای کاربران فراهم می کند تا بتوانید به دیگر دستگاه ها و ... ان را متصل کنید. البته قابلیت استفاده به صورت دستی را نیز دارد. از این صفحه سنگ ها صرفا برای لایه برداری هایی با ضخامت های کم استفاده می شود و قابلیت برش قطعات ضخیم و کلفت را ندارد. وزن کمی داشته و به همین خاطر می توانید درون جعبه کار خود به سهولت با خود حمل نمایید و در هر زمان که به ان نیاز داشته باشید به کار بگیرید.


وین ابزار

ابزار های صنعتی خارجی را با قیمتی ارزان بخرید

ابزار هایی همچون صفحه سنگ و ... که یک برای همیشه خریداری می شوند و تا مدت ها قابل استفاده هستند، بسیار اهمیت دارد که کیفیت ساخت و عملکرد بالایی داشته باشند. نمونه خارجی ان ها بسیار با دوام تر و مرغوب تر از مدل های داخلی است. البته نمونه های خارجی نیز به دلیل شرایط اقتصادی و ... چندان در بازار یافت نمی شود. وین ابزار مدل های اصل این محصول را با قیمتی بسیار مناسب و به صورت وارداتی در اخیتار خریداران قرار داده است تا بتوانید به اسانی و با چند کلیک از سایت خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27542
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید