امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

کادو عید نوروز


1401/07/27
کد خبر : 26329
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

هر چه به لحظه تحویل سال نو نزدیک‌ تر می‌شویم، استرس انتخاب کادوعید نوروز سخت‌ تر می‌شود. در این حالت ، گزینه‌ های ما جهت خرید کادو عید نوروز، محدود و محدودتر شده و کار را برای ما بیش از پیش سخت تر می کند. تجربه نشان داده است که بیشترِ افراد، انتخاب کادو عید نوروز را به لحظه آخر می اندازند و درصد بالایی از آن‌ها نیز همان هدایای تکراریِ همیشگی را انتخاب می‌کنند. اما خوب است کمی در انتخاب هدیه عید نوروز ، سلیقه و خلاقیت به خرج داده و به دنبال گزینه‌های مناسب‌ تری باشیم.

در شرایط کنونی و با توجه به حضور بیماری کرونا و اعلام وضعیت بحرانی در کشورها، بدون تردید بازدیدهای مربوط به عید اندکی محدود خواهند شد؛ زیرا قطعا هیچکس دوست ندارد تا با بی توجهی به تاکید زیاد بر در خانه ماندن و به جا آوردن سنت دیرینه عید دیدنی، جان عزیزان خود را به خطر بیاندازد. فرقی نمی‌کند جوان باشیم و یا پیر، در هر صورت قطعا هدیه سورپرایزی، همان چیزی خواهد بود که می‌تواند لبخند را بر صورت ما نشانده و حس شیرین دوست‌داشتنی بودن را به ما القا کند. عید نوروز، یکی از قدیمی ترین جشن‌ هایی است که از زمان های دور به عنوان یکی از رسم و رسوم‌ های ملی باقی مانده است.در ایام عید نوروز و شروع سال جدید، هوا را عطر گل‌ های سنبل و شب بو فرا می‌گیرد و همه افراد سعی در ایجاد تغییر حال و هوای خود و اطرافیانشان دارند. وقتی درباره انتخاب کادو عید نوروز صحبت می‌شود، موارد زیادی باید لحاظ شود تا انتخاب ما، از هر نظر مورد پسند هدیه گیرنده باشد.

در صورتی که هدیه‌ گیرنده کودک باشد چاپ تیشرت با طرح دلخواه می‌تواند هدیه‌ مناسبی برای آن‌ها باشد. در صورتی که می خواهید عیدی مادر و پدر یا عیدی برادر و خواهر خود را تهیه کنید، می توانید از گلدان های رنگی و در سایز های متفاوت استفاده کنید که با این کار، طراوت و شادابی را به منزل عزیزانتان هدیه خواهید کرد. علاوه بر آن، به تصفیه شدن هوای محیط زندگی آن‌ها نیز به طور غیر مستقیم کمک خواهید کرد. در صورتی که در مناسبت‌ های قبل از عید نوروز مانند روز مادر یا روز پدر هزینه زیادی جهت خرید هدیه کرده اید، یا در صورتی که مناسبت مهمی نظیر سالگرد ازدواج، تولد، مراسم عروسی و … در پیش رو دارید، بهتر است مبلغ کمتری را برای خرید کادو عید نوروز برای اطرافیان خود صرف کنید.در این حالت، بهتر است هدیه ای که در نظر دارید بتواند در عین ساده بودن، اهمیت عزیزانتان برای شما را به آنها یادآوری کند.مواردی که ذکر شد می‌توانند هدایای مناسبی به عنوان عیدی برای عزیزانتان باشند؛ چرا که با روح و روان آنها ارتباط برقرار کرده و باعث ایجاد حس شادابی و سرزندگی در آنها خواهند شد.
 
 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26329
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید