امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

کادنت بهترین مرجع خرید تجهیزات دندانپزشکی


1401/07/27
کد خبر : 26232
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 19 نفر
گاهی دیدن همین تجهیزات دندانپزشکی و شنیدن صداهای مختلفی که حین استفاده از ابزارهای مختلف ایجاد می‌شود، افراد را از ترمیم و کشیدن دندان های پوسیده منصرف می‌کند. در صورتی که تمام این تجهیزات با تکیه بر علم و تکنولوژی روز دنیا در جهت رفع بیماری‌های دندان و لثه تولید شده‌اند و عدم وجود هر یک از این تجهیزات دندانپزشکی عملکرد دکتر دندانپزشک را با مشکل مواجه می‌کند. به همین دلیل خرید ابزار دندانپزشکی به صورت تمام و کمال و ست کامل از اهمیت بسیاری برخوردار است.

گذشته از آن مرجع خرید تجهیزات دندانپزشکی نیز بسیار حایز اهمیت است چون امروزه اکثر فروشندگان و نمایندگان عرضه کننده این تجهیزات، ابزارهای دندانپزشکی را به صورت اینترنتی به فروش می‌رسانند. همین موضوع باعث ایجاد نوسان در قیمت ها می‌شود و همچنین دندانپزشک را به توجه و دقت بیشتر برای خرید ابزار مورد نیاز وا می‌دارد. هر چند امروزه به دلایل مختلف نوسانات زیادی در بازار کالا و خدمات وجود دارد اما بهترین مرجع فروش این ابزار، فروشگاه آنلاینی مانند کادنت است که ثبات قیمت بیشتری نسبت به سایت‌های دیگر داشته باشد و همچنین همیشه تمام تجهیزات را به صورت پک کامل ارائه دهد و نقصی در ارائه محصولات دندانپزشکی نداشته باشد. در ادامه برترین و معروف‌ترین سایت خرید لوازم دندانپزشکی را به همراه انواع ابزارهای آن معرفی خواهیم کرد.

دسته بندی محصولات دندانپزشکی

  • تجهیزات کلینیک و مطب: مطب دندانپزشکی محیط درمانی است که افراد در سنین مختلف به آن‌جا رجوع می‌کنند. بنابراین محیط کلینیک باید به گونه ای باشد که افراد در ان احساس آرامش کنند. علاوه بر آن مطب باید تجهیزات دندانپزشکی مناسبی داشته باشد تا پزشک ضمن داشتن تمرکز کافی بتواند به خوبی کار خود را انجام دهد و در واقع عملکرد مناسبی داشته باشید. این تجهیزات شامل یونیت، صندلی بیمار و غیره می‌شود.
  • تجهیزات اندو: اندو یا اندودنتیکس در واقع همان درمان ریشه دندان و از اصلی ترین شاخه‌های تخصصی دندانپزشکی است که تجهیزات تخصصی و مخصوص خود را دارد. پزشک به کمک این تجهیزات که اغلب دستی هستند به درمان پالپ یا ریشه دندان که بر اثر عوامل مختلفی ایجاد شده می‌پردازد. ناگفته نماند امروزه با پیشرفت تکنولوژی دستگاهی به نام روتاری ابداع و تولید شده که بدون دخالت دست انسان و بدون هیچ نقصی به درمان ریشه دندان می‌پردازد. سرعت و دقت این دستگاه در پاکسازی و تخلیه کانال‌های ریشه بسیار بالا است.
  • تجهیزات ترمیمی دندانپزشکی: ترمیم دندان شامل پر کردن دندان، خدمات زیبایی، کامپوزیت، جرم گیری، سفید کردن دندان و غیره می‌شود که هر کدام از این خدمات تجهیزات دندانپزشکی خاص خود را دارد. این تجهیزات شامل ابزارهای دستی از جمله آینه، سوند، پنس و غیره و دستگاه‌هایی مانند دستگاه آماده سازی آمالگام می‌شود. تمام این وسایل به دکتر دندانپزشک کمک می‌کنند که مواد دندانی را داخل دندان بریزد، متراکم کند و ساختار طبیعی دندان را شکل دهد.
  • تجهیزات جراحی و پرو: پریودنتال به عمل جراحی لثه گفته می‌شود که طی آن بیماری‌های مختلف لثه با جراحی درمان می‌شود و هدف از جراحی پرو درمان هرگونه بیماری لثه با حداقل رساندن التهاب و عفونت است. برای انجام این جراحی باید تجهیزات دندانپزشکی تکمیلی از قبیل فورسپس الواتور سوزنی، سوزن گیر، نخ بخیه و غیره در دسترس دکتر باشد.

معرفی  معمول‌ترین ابزارهای دندانپزشکی و کاربرد کلی آن‌ها

  • آینه دندانپزشکی: پزشک با این آینه کل دندان را به وضوح بررسی می‌کند.
  • انبرک دندانپزشکی: انبرک که به کاوشگر دندانپزشکی هم معروف است برای عیب یابی و بیماری یابی دندان استفاده می‌شود.
  • سرنگ دندانپزشکی: جهت تزریق داروهای بی‌حسی و غیره به لثه کاربرد دارد.
  • دستگاه ساکشن: بزاق و هرچیزی که در دهان است را با خاصیت مکندگی از دهان تخلیه می‌کند.
  • دریل: پزشک با این دستگاه دندان را می‌تراشد.
  • تابوره که همان صندلی دندانپزشکی است و قابلیت تنظیم دارد.
  • قالب دندانپزشکی: این وسیله برای محافظت دندان حین خدمات دندانپزشکی استفاده می‌شود.
  • اسکیلر: هر چیزی که لازم باشد از دهان پاک می‌کند.
  • پنس دندانپزشکی: پنس برای قرار دادن یا جا به جایی گاز استریل در دهان کاربرد دارد.
  • سینی‌های دندانپزشکی و سینی مخصوص جراحی که پک کامل لوازم جراحی داخل آن قرار گرفته و دستیار پزشک با آماده کرده آن به دکتر کمک می‌کند.
  • پروپ پریودنتال: این وسیله هنگام جراحی لثه عمق لثه را به طور دقیق بررسی می‌کند.
  • رول‌ها و باندهای استریل و دستگاه اتو کلاو: این ابزارها برای تمیز کردن و پاکیزگی تجهیزات به کار می‌روند.
  • هت چت: این ابزار برای پاک کردن دهان استفاده می‌شود.
  • اچ وی ای و ال وی ای: وسیله های تخلیه مواد دهان هستند‌.
  • کپسول آمالگام: این وسیله برای بخش مواد در دندان به کار گرفته می‌شود.
  • اسموس کاندنسر: وسیله‌ای برای فشردن ماده آمالگام در دندان است.
  • اینترپروکسیمال: این ابزار جهت ترمیم مواد آمالگام دردندان استفاده می‌شود.

اهمیت خرید مواد دندانپزشکی با ارز دولتی چیست؟

همان طور که می‌دانید در سال‌های اخیر نواسانات شدیدی در بازار ارز کشور به وجود آمد و پول ملی ایران که همان ریال است در برابر ارزهای خارجی از جمله دلار آمریکا به شدت بی‌ارزش شد. علاوه بر نوسانات ارزی وجود تحریم‌های همه جانبه که بر کشور اعمال شد و همچنین با توجه به این‌ که اکثر تجهیزات دندانپزشکی وارداتی هستند، قیمت مواد و ابزار دندانپزشکی به طرز سرسام آوری افزایش یافت. از طرفی با توجه به این که نمی‌توان به سادگی از خیر دندان‌های پوسیده و بیماری‌های مربوط به لثه و دندان گذشت و مردم مجبور اند از بسیاری از هزینه‌های روزمره خود بزنند تا به امور  دندانپزشکی برسند، دولت اقدام به جبران این بی ثباتی قیمت‌ها کرده است و با دادن سوبسیت یا همان یارانه مواد دندانپزشکی به دندانپزشکان کمک کرده تا بتوانند با ارز دولتی و نیمایی ابزار دندانپزشکی وارداتی را خرید کنند.

این عامل به نفع مردم نیز می‌باشد چون وقتی هزینه خرید تجهیزات و ابزار دندانپزشکی کاهش پیدا کند، خدمات دندانپزشکی نیز با قیمت ارزان‌تری ارائه می‌شود. به این ترتیب اهمیت خرید مواد دندانپزشکی با ارز دولتی  مشخص می‌شود.

چرا کادنت به عنوان بهترین فروشگاه تجهیزات دندانپزشکی شناخته شده است؟

کادنت بزرگ‌ترین سامانه فروش تجهیزات دندانپزشکی است. همان طور که پیش‌تر گفتیم در عرصه فروش لوازم دندانپزشکی بین سایت‌های مختلف نوسانات قیمت بسیار چشمگیر است. بنابراین اعتماد به مراکز فروش ارزان‌قیمت کمی دشوار می‌شود و از طرفی خرید لوازم گران قیمت اصلا به نفع دندانپزشک و مشتری نیست. به همین دلیل پیدا کردن فروشگاه آنلاینی که محصولات دندانپزشکی را با قیمت معقولی ارائه دهد، بسیار حائز اهمیت است. گذشته از قیمت، کیفیت این محصولات نیز هنگام خرید و سفارش مورد توجه قرار می‌گیرد چون طیف گسترده‌ای از این ابزار و تجهیزات در برندهای مختلف وجود دارند. با توجه به اهمیت و دقت کار دندانپزشکی این مهم پر رنگ‌تر می‌شود.

سامانه فروش کادنت با فروش ویژه تجهیزات دندانپزشکی درجه یک گام بزرگی در جهت خدمت به جامعه دندانپزشکی برداشته است. فروش ویژه این محصولات علاوه بر ثبات قیمت آن‌ها عامل مهمی در رضایت مشتریان کادنت است. شما می‌توانید انواع تجهیزات جراحی و پرو، ترمیمی و پروتز، اینسترومنت، کامپوزیت، اندودنتیکس و غیره با قیمت و کیفیت عالی در سایت فروش کادنت سفارش داده و خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر بر روی لینک زیر کلیک کنید و به صورت مستقیم وارد سامانه فروش کادنت شوید.

https://kadent.ir


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26232
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید