امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

کابینت مدرن سفید خاکستری بهترین رنگ شناخته شده در ۲۰۲۱


1401/07/27
کد خبر : 26813
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر
وقتی صحبت از رنگ آشپزخانه می شود، استفاده از رنگ  های مختلف در سال های اخیر پیشرفت کرده است. قبلا محدود به استفاده از رنگ های سفید، قهوه ای یا خاکستری بود. با اینکه رنگ های متنوعی را در کابینت ها استفاده می کنند، اما هنوز هم استفاده از دو رنگ سفید و خاکستری در کابینت ها به خصوص کابینت مدرن اولویت اول را دارد و از محبوبیت زیادی برخوردار است و از آن ها برای دستیابی به یک آشپزخانه مدرن و به روز استفاده می شود.
به عنوان یکی از اتاق های مهم در خانه، آشپزخانه می تواند یک فضای عالی برای تزئین است. آشپزخانه ها با اهداف متعدد از آشپزی و میزبانی گرفته تا حتی غذا خوردن، باید همزمان آرامش بخش، شیک، تمیز و راحت باشند، که به طور پیش فرض بسیاری از افراد را به آشپزخانه سفید سوق می دهد.

آشپزخانه سفید

رنگ سفید یک رنگ جذاب و زیبا است که می توان با رنگ آمیزی دیوارها، کابینت ها، نورپردازی، ظروف و انواع لوازم جانبی به آن دست یافت.
به جای سفید خالص، می توانید یک کرم کلاسیک را انتخاب کنید. این رنگ گرم و آرامش بخش است. این رنگ با هر سبک، از سنتی تا مدرن متناسب است. رنگ کرم تقریبا با هر رنگی ست می شود. وقتی در مورد رنگ آمیزی آشپزخانه صحبت می کنیم ، 90 درصد افراد به فکر رنگ سفید می افتند. با توجه به روند رنگ های مد سال 2021 و به طور کلی طراحی داخلی، رنگ سفید یکی از ستاره های امسال است، بنابراین می توان از آن به عنوان رنگ غالب و همچنین در سایه های مختلف برای افزایش شکل و زوایا استفاده کرد.
مدرن ترین گرایش ها در خانه های امروزی با محیط های تک رنگ انجام می شود و رنگ سفید بیشترین استفاده را دارد. منبع رنگ در زیورآلات کوچک، گیاهان، رنگ ظروف و موارد دیگر یافت می شود. در میان این گزینه ها، ما از رنگ های سیاه و خاکستری را نیز می توانیم به عنوان جانشین استفاده کنیم.
نکته مهم دیگر این است که قبل از انتخاب رنگ سفید، سبک طراحی خود را تعیین کنید. برای اتاق های به سبک سنتی، رنگ سفید باید گرم تر باشد، در حالی که فضاهای مدرن یا معاصر به سفیدهای سرد یا مایل به آبی نیاز دارند.
برخی ممکن است بگویند دوره آشپزخانه های تمام سفید تمام شده است، اما در سال 2021 همچنان از رنگ سفید استفاده می-شود و محبوبیت خود را از دست نداده است. رنگ سفید با ته رنگ های سردتر گاهی اوقات می تواند تیز و استریل باشد، مخصوصا وقتی با صفحات سنگ مرمر یا کوارتز برای نمای تک رنگ ترکیب شود. در عوض، یک سفید گرم و کرمی را انتخاب کنید که باعث می شود آشپزخانه به عنوان یک مکان تجمع خوشامدگویی برای همه احساس شود.

آشپزخانه خاکستری

کابینت های خاکستری به ظاهری کلاسیک و زیبا کمک می کند. می توانید از رنگ های مختلف خاکستری استفاده کنید، همانطور که در طرح های مختلف آن قابل مشاهده است. وقتی وارد آشپزخانه می شوید و با رنگ خاکستری روبرو می شوید، نمی توانید منتظر بمانید تا جنبه های دیگر مانند کف، صفحات کابینت و پشت آن را ببینید. خاکستری باعث می شود تا دیگر عناصر دکوراسیون آشپزخانه شما کاملا نمایان شوند. رنگ خاکستری به جای داشتن آشپزخانه خسته کننده، آن را هیجان انگیزتر می-کند. کسانی که از جدیدترین سبک ها استفاده می کنند، استفاده از رنگ سفید لاک دار، همراه با خاکستری متالیک، به فضایی مدرن، تازه و روشن دست می یابند که ایده آل برای فعالیت در تمام طول روز است. وقتی زمان تزئین آشپزخانه فرا می رسد، این روزها همه رنگ خاکستری را دوست دارند، این یکی از رنگ های انتخابی برای آشپزخانه است. بسیار متنوع است زیرا به نظر می-رسد تقریبا با هر رنگی مانند فیروزه ای، نارنجی و سفید ترکیب می شود. یکی از دلایلی که می خواهید از کابینت های خاکستری استفاده کنید، این است که رنگی مانند سفید، گرد و خاک را نشان می دهد. کابینت های سفید معمولا زیبا به نظر می رسند اما آن ها به راحتی گرد و خاک را نشان می دهند. کابینت های سفید مدتی است بر چشم انداز طراحی خانه تسلط دارند، با این حال، آن ها یک اشکال بزرگ هستند. هرگونه لکه یا حتی قطرات مایع در مقابل کابینت های سفید خودنمایی می کند و کابینت های خاکستری کمتر این مشکلات را دارند.
همچنین، کابینت آشپزخانه خاکستری باعث نمی شود که فضا تاریک یا سنگین به نظر برسد. می توانید  از رنگ مشکی استفاده کنید، اما این باعث می شود فضا تاریک یا کسل کننده به نظر برسد. اگرچه کابینت های تیره در حال محبوب شدن هستند، اما بهترین گزینه ای نیستند که می توانید استفاده کنید. اگر رنگ مشکی دارید و نگران هستید که فضای آشپزخانه نور کافی نداشته باشد، می توانید رنگ خاکستری را انتخاب کنید.
مجموعه سازادیزاین در زمینه های طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی، طراحی و اجرای فضاهای عمومی، طراحی و اجرای پروژه های خاص، نظارت بر اجرای طرح و کنترل مهندسی فعالیت دارد. شما عزیزان می توانید جهت استعلام به روز قیمت کابینت با کارشناسان مجرب سازادیزاین تماس گرفته و از مشاوره تخصصی این مجموعه بهره مند شوید.

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26813
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید