امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چگونه یک چاپ با کیفیت با طرح دلخواه داشته باشیم؟


1401/07/27
کد خبر : 28045
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

انتخاب کادو سورپرایز کننده با قیمت مناسب دور از تصور نیست و در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین موارد کادو ازجمله تیشرت با طرح دلخواه، چاپ تیشرت عکسچاپ در مدل های مختلف وچاپ عکس روی ماگ حرارتی آشنا کنیم.

تیشرت با طرح دلخواه چگونه است؟

مزیت چاپ تیشرت عکسچاپ

ممکن است شما در هنگام انتخاب تیشرت به دلیل طرح چاپ شده روی آن ، از خرید آن طرح منصرف شوید و در چنین شرایطی یکی از بهترین راهکار ها تیشرت با طرح دلخواه می باشد. در واقع تصویر درج شده  روی تیشرت از اهمیت بالایی برخوردار است و یکی از فاکتور های انتخاب تیشرت محسوب می شود. نکته قابل توجه اینکه طرح یا تصویر درج شده روی تیشرت امروزه بطور سفارشی و مطابق با سلیقه مشتری  و کار درج نیز با چاپ سابلیمیشن انجام می شود.
 

چاپ تیشرت عکسچاپ چه مزیتی دارد؟

مزیت چاپ تیشرت عکسچاپ

زمانی که شما برای درج طرح روی تیشرت از تصاویر دلخواه  و بطور مثال تصاویر خانوادگی استفاده می کنید صاحب یک تیشرت با طرح خاص می شوید و این تیشرت نمونه دیگری ندارد چرا که طرح روی آن فقط مختص به شما است. مزیت دیگر چاپ تیشرت عکسچاپ استفاده جهت تبلیغات است و همان طور که میدانید امروز تبلیغات با روش های بسیار گوناگونی انجام می شود و یکی از پربازده ترین آن استفاده از تیشرت تبلیغاتی می باشد. در چاپ  تبلیغاتی افراد با استفاده از طرحی که بر روی ، یک رو یا دو روی تیشرت چاپ میشود،کسب وکار و برند خود را بطور فراگیر معرفی می کنند.

چه مدل تیشرت هایی برای چاپ مناسب می باشند؟

تیشرت ها امروزه در مدل های بسیاری تولید و عرضه می شوند و ازجمله مدل هایی که برای چاپ طرح تبلیغاتی مناسب هستند : تیشرت ملانژ، تیشرت لانگ،تیشرت،اسپان،تیشرت جودون و... می باشند.


 مزیت چاپ تیشرت عکسچاپ

چاپ عکس روی ماگ حرارتی چگونه است؟

 ماگ حرارتی یا ماگ جادویی یکی از کالاهای لوکس و هنری با کاربرد های فراوانی از جمله برای تبلیغات و کادو می باشد. چاپ عکس روی ماگ حرارتی بصورت سابلیمیشن انجام و طرح دلخواه مشتریان بر روی بدنه سرامیکی این محصول درج میشود. از ویژگی های  خوب دیگر این محصول حرارتی بودن آن است و سطح ماگ با جوهر حساس به دما پوشیده می شود و زمانی که با حرارتی در تماس  می باشد طرح روی آن نمایان می شود. زمانی که ماگ جادویی با حرارت در تماس نیست طرح روی آن مات و پنهان است و این  نمایان شدن در موقع حرارت و پنهان شدن طرح باعث شده این محصول با نام ماگ جادویی نیز شناخته شود.

ماگ حرارتی چه کاربرد هایی دارد؟

ماگ حرارتی کاربردهای فراوانی دارد ازجمله می توان به:
•    تبلیغات
•     کادو
•     کالایی تزیینی
•     کادوی مناسبتی
•     و… اشاره کرد.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28045
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید