امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

چگونه می توان سقف جمع شونده را تمیز کرد؟


1401/07/27
کد خبر : 27639
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 16 نفر

سقف جمع شونده یکی از جدیدترین و بهترین تکنولوژی های ساخته شده در عصر جدید است که مزایای زیادی به همراه دارد. سقف جمع شونده یا سایبان جمع شونده امکان ایجاد یک فضای باز و بسته را به طور همزمان برای شما به وجود می آورد علاوه بر این قیمت سایبان جمع شونده بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است و شما هزینه بسیار کمتری را نسبت به ساخت یک سازه با مصالح ساختمانی پرداخت خواهید کرد؛ علاوه بر اینکه دردسرهای مربوط به اخذ مجوز شهرداری و موارد مربوط به آن را نخواهید کشید.


سقف جمع شونده


بسیاری از افراد پس از خرید سقف جمع شونده به نکات مربوط به نگهداری از آن توجه نمیکنند. توجه کنید که مراقبت و سرویس سالانه سایبان جمع شونده شما، طول عمر سازه شما را بالا میبرد و میتوانید تا سال های سال از مزایای سقف جمع شونده خود استفاده کنید.
یکی از نکاتی که در مورد سقف جمع شونده باید به آن دقت کنید، تمیز کردن و یا شستشوی سقف جمع شونده شماست که در طول عمر آن تاثیر به سزایی دارد. در این مقاله قصد داریم به آموزش نحوه تمیز کردن و شستشوی سقف جمع شونده یا سایبان جمع شونده بپردازیم.

دستورالعمل نحوه شتستشوی سایبان جمع شونده

درست است که قیمت سایبان جمع شونده نسبت به ساخت یک سازه ساختمانی بسیار ارزان تر است اما به هر حال این هزینه هم، هزینه کمی محسوب نمیشود و معمولا یکی از مهم ترین دغدغه های افراد در رابطه با شستشوی سایبان جمع شونده، این است که این کار طوری انجام گیرد که این سازه آسیب نبیند. پس برای جلوگیری از آسیب زدن اقدامات زیر را دنبال کنید.
1.    برای تمیز کردن قاب و پارچه سقف جمع شونده از یک سطل آب ولرم و صابون استفاده کنید. همچنین میتوانید از یک شامپو معمولی نیز استفاده کنید.
نکته ای که باید در این قسمت به آن دقت کنید این است که به هیچ وجه از مواد شوینده بسیار قوی مانند وایتکس یا جوهرنمک برای شستن سایبان جمع شونده خود استفاده نکنید چراکه به بافت پارچه آسیب وارد شده و باعث پوسیدگی می شود.
2.    اگر حس می کنید نیاز به شستشوی قوی تری وجود دارد، میتوانید از یک برس نرم تلسکوپی برای شستشوی سقف جمع شونده خود استفاده کنید اما به خاطر داشته باشید که این کار را به آرامی انجام دهید تا این کار باعث پارگی یا آسیب دیدگی نشود.


 سقف جمع شونده


3.    بهتر است شستشو را در یک روز با هوای گرم و خشک و در وجود نور آفتاب انجام دهید (تابستان) چراکه هنگام خشک کردن با مشکل مواجه نشوید. یک روز به سازه خود زمان دهید تا خشک شود و هنگامی که خشک شد حتما همه قسمت های آن را چک کنید تا حتما خشک شده باشد تا به دستگاه و سایر قسمت های سایبان جمع شونده شما آسیب نرساند و سپس از آن استفاده کنید.
با توجه به اینکه قیمت سایبان جمع شونده به تبع از قیمت دلار همواره در حال افزاش است پس بهتر است با یک برس تلسکوپی، یک سطل و یک پارچه میکرو و مواد شوینده معمولی استفاده کرده. با یک نردبان میتوانید به بالای سقف و به پارچه یا pvc سقف جمع شونده خود دست یابید و اقدام به شستشوی آن کنید.
خرید سایبان جمع شونده از سایه برگ
سایه برگ، طراح، مجری و تولید کننده انواع سقف جمع شونده، سایبان جمع شونده و سقف های اتومات میباشد که با ارگان ها و سازمان های بسیاری همکاری داشته است. قیمت سایبان جمع شونده ، سقف متحرک پارکینگ و انواع سقف های اتوماتیک دیگر، با توجه به کیفیت بالای متریال استفاده شده در این سازه ها توسط سایه برگ، بسیار مناسب بوده و میتوانید تا سال های سال از مزایای آن بهره مند شوید. برای ارتباط با کارشناسان ما در مجموعه سایه برگ می توانید از طریق سایت ما به نشانی https://sayehbarg.com اقدام کنید.





لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27639
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید