امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چگونه در دام کلاهبرداران فروش سیستم های تهویه مطبوع نیافتیم؟


1401/07/27
کد خبر : 28377
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر
داکت اسپلیت یا اسپلیت های کانالی یکی از محبوب ترین سیستم های تهویه مطبوع هستند. داکت اسپلیت ها دارای دو سیستم سرمایشی و گرمایشی هستند و می توانند در فصول مختلف سال هوای یکدست و مطبوعی را به داخل واحدها منتقل کنند. بسیاری از افراد با این نوع از سیستم های تهویه مطبوع آشنایی ندارند به همین دلیل ممکن است فضا برای سودجویانی که اقدام به فروش محصولات بی کیفیت می کنند باز باشد. متاسفانه در حال حاضر گزارش هایی از فروش سیستم های تهویه مطبوع بی کیفیت به مراکز قانونی شده است که در این راستا تلاش کردیم اطلاعات ارزشمندی از نحوه خرید داکت اسپلیت باکیفیت را ارائه کنیم. در صورتی که علاقمند به تجهیز داکت اسپلیت برای واحد مسکونی یا ادارای و تجاری خود هستید توصیه می کنیم در هنگام خرید داکت اسپلیت به نکات زیر توجه کنید:

خرید داکت اسپلیت های بانه ای ممنوع

از خرید داکت اسپلیت های بدون گارانتی معتبر و اصل جدا خودداری کنید. در بسیاری از مواقع فروشندگان داکت اسپلیت های بی کیفیت، با فروش آن با قیمت بسیار پایین تر مصرف کنندگان را به خرید این محصولات بی کیفیت تطمیع می کنند. اغلب این داکت اسپلیت ها، مونتاژ و قطعات اصل آن ها خارج شده و بدون گارانتی به فروش می رسند. توصیه می کنیم برای خرید داکت اسپلیت، دور داکت اسپلیت بانه ای را خط بکشید.

 

خرید داکت اسپلیت از بانه

مراکز معتبر خرید داکت اسپلیت را بشناسید:

در حال حاضر مراکز معتبری در فروش داکت اسپلیت فعالیت دارند. در تهران بورس فروش داکت اسپلیت در خیابان طالقانی است که شرکت های معتبر با سابقه طولانی اقدام به فروش داکت اسپلیت با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش می کنند. شما می توانید با مراجعه حضوری به این مراکز با خیالی آسوده اقدام به خرید داکت اسپلیت باکیفت در برندهای مختلف نمایید.

داکت اسپلیت متناسب با کاربری

داکت اسپلیت ها در ظرفیت های مختلفی عرضه می شوند که برای مکان های با متراژ و کاربری متفاوت به فروش می رسند. به طور مثال داکت اسپلیتی که برای یک واحد مسکونی با متراژ 140 متر مربع و در طبقه اول انتخاب می شود، با داکت اسپلیت برای واحد ادارای در طبقه پنجم با همان متراژ متفاوت است. تعداد افرادی که در واحد رفت و آمد دارند و میزان تابش مستقیم نور خورشید در انتخاب ظرفیت و نوع داکت اسپلیت تاثیرگذار است. پس در زمان دریافت مشاوره از مراکز فروش داکت اسپلیت به این امر توجه کنید که فروشنده تا چه اندازه به این موضوع اشراف دارد.

 

روش انتخاب داکت اسپلیت مناسب

انتخاب ظرفیت مناسب داکت اسپلیت

زمانی که شما برای خرید داکت اسپلیت با شرکت های مختلف تماس می گیرد ممکن است مشاوره های مختلفی برای ظرفیت سنجی داکت اسپلیت مورد نظر ارائه کنند. همان طور که اشاره کردیم انتخاب ظرفیت داکت اسپلیت، به نوع کاربری و برند داکت اسپلیت مورد نظر بستگی دارد اما به طور کلی می توان ظرفیت های داکت اسپلیت را بر اساس متراژ به صورت زیر اعلام کرد:

داکت اسپلیت 2 تن (24000)         مناسب برای تا 90 مترمربع

داکت اسپلیت 5/2 تن (30000)         مناسب برای تا 110 مترمربع

داکت اسپلیت 3 تن (36000)         مناسب برای تا 130 مترمربع

داکت اسپلیت 5/3 تن (42000)         مناسب برای تا 150 مترمربع

داکت اسپلیت 4 تن (48000)         مناسب برای تا 170 مترمربع

داکت اسپلیت 5 تن (60000)         مناسب برای تا 220 مترمربع

سابقه و اعتبار حرف اول را می زند:

برای خرید داکت اسپلیت به سابقه شرکت فروشنده توجه داشته باشید. از چه زمانی در این حوزه فعالیت دارد؟ میزان رضایت خریداران از دریافت خدمات یا خرید کالا از این شرکت به چه میزان است؟ سوابق یک شرکت در حوزه ای که در آن فعالیت دارد نشان دهنده میزان تجربه در ارائه خدمات و فروش محصول در پروژه های مختلف است.

گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت را بررسی کنید

داکت اسپلیت ها جز سیستم های سرمایشی و گرمایشی گران قیمت هستند. به همین دلیل اغلب افراد انتظار دارند با یکبار پرداخت هزینه تا مدت ها از صرف هزینه های اضافی معاف باشند. اگر شما هم جز این دسته از افراد هستید، حتما گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت را چک کنید. با توجه به شرایط تحریم ها و جایگاه ایران در فضای بین المللی ممکن است برندهای مختلف خارجی از ارائه خدمات پس از فروش خودداری کنند. شما می توانید با خرید داکت اسپلیت ایرانی علاوه بر دریافت خدمات پس از فروش گسترده، از تولید کالای ملی نیز حمایت کنید تا در چرخه صنعت و اقتصاد ایران سهیم باشید.

خدمات اجرای زیرساخت داکت اسپلیت را بررسی کنید.

داکت اسپلیت ها، برخلاف کولرگازی که برای راه اندازی آن نصب دستگاه کافی است، نیازمند اجرای زیرساخت و کانال کشی هستند. کانال کشی داکت اسپلیت تاثیر مستقیمی در بازدهی دستگاه دارد. به همین دلیل برای دریافت خدمات کانال کشی داکت اسپلیت حتما از یک شرکت معتبر خدمات دریافت کنید تا در زمان استفاده از دستگاه رضایت خاطر کافی را داشته باشید. انتخاب کانال باکیفیت، نقشه کانال کشی داکت اسپلیت و اجرا و نصب کانال داکت اسپلیت از جمله مواردی است که نیاز به تبحر و تخصص دارد. پس در انتخاب شرکت خدماتی دقت کنید.

 

کانال کشی داکت اسپلیت

 

در حال حاضر شرکت های مختلفی در تلاشند تا بهترین خدمات را برای فروش و تجهیز داکت اسپلیت ارائه دهند. توصیه می کنیم در هنگام خرید به نکات گفته شده توجه داشته باشید تا تجربه ای خوشایند از تجهیز سیستم سرمایشی و گرمایشی محل مورد نظر داشته باشید. در آخر پیشنهاد می کنیم انتخاب کالای باکیفیت ایرانی را در اولویت خرید خود قرار دهید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28377
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید