امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چگونه جک پارکینگ ایرانی با کیفیت بخریم؟


1401/07/27
کد خبر : 28109
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 23 نفر

با توجه به اهمیت بسیار زیاد جک پارکینگی و تاثیر کیفیت آن بر طول عمر مفید و کارایی درب اتوماتیک، در ادامه راهنمای خرید و موارد مهم در انتخاب آنها را بررسی خواهیم کرد.

تناسب جک پارکینگی ایرانی با وزن درب

یکی از مهم ترین و اصلی ترین فاکتورهایی که در انتخاب جک پارکینگ ایرانی باید به آن توجه داشت، تناسب آن با وزن درب می باشد. جک هایی که بر روی درب های اتوماتیک نصب میشوند هر یک از نظر قدرت تحمل در سطح متفاوتی قرار دارند. به طوریکه در دفترچه خرید آنها این اطلاعات مشخص شده و بر همین اساس می توانید گزینه مناسب را انتخاب کنید. به عنوان مثال برخی از جک ها تنها تا 500 کیلوگرم از وزن درب را می توانند تحمل کنند و افزایش وزن بیش از این مقدار منجر به خرابی آنها خواهد شد.


جک پارکینگ ایرانی با کیفیت

خرید جک پارکینگی بر اساس عرض درب

در ساختار جک های پارکینگی ایرانی و خارجی اندازه بازو یا شفت متفاوت است. به همین دلیل باید با توجه به عرض درب جکی را انتخاب کنید که بازوی آن مناسب باشد. استفاده از جک با بازوی کوتاهتر از اندازه استاندارد باعث میشود سرعت باز و بسته شدن درب بسیار کند شود. در حالت کلی، هر چه عرض درب بیشتر باشد، به همان نسبت اندازه بازو باید بیشتر باشد.

خرید جک پارکینگی برای درب لولایی و کشویی

فاکتور بسیار مهم بعدی که به هیچ عنوان نباید از آن چشم پوشی کرد، تناسب جک با نوع درب می باشد. درب ها در حالت کلی در دو گروه لولایی و کشویی تقسیم بندی میشوند. نوع جکی که بر روی این درب ها نصب میشود با هم متفاوت هستند. دقت داشته باشید که اگر گزینه انتخابی محصول بهترین برند جک پارکینگ باشد اما با نوع درب تناسب نداشته باشد، نتیجه ای جز عدم کارایی و خرابی را به همراه ندارد. در زمان خرید کافیست نوع درب و ویژگی های آن را به فروشنده ارائه دهید تا بهترین گزینه ها را برایتان پیشنهاد دهند.


جک پارکینگ ایرانی با کیفیت

تناسب جک با تعداد تردد از درب اتوماتیک

جک های پارکینگی ایرانی با کیفیت و حتی نوع خارجی آنها از نظر تعداد تردد در ساعت دارای محدودیت هستند. با توجه به تعداد واحدهای ساختمان و ترددهایی که در یک شبانه روز از درب پارکینگ انجام میشود می توانید نوع مناسب را انتخاب کنید. نکته بسیار مهم این است که شاید در باز و بسته شدن درب بیش از ظرفیت تردد جک در روز و ماه های ابتدای نصب جک مشکلی بوجود نیاید، اما به مرور سر و صدای زیادی ایجاد خواهد شد.
در حالت کلی برای محیط های شلوغ با تردد بالا بهترین گزینه جک های پارکینگی هیدرولیکی می باشد و برای مجتمع های مسکونی بیشتر نوع الکترومکانیکی کاربرد دارد.

قابلیت نصب قفل برقی روی درب

علیرغم تاثیر زیادی که جک های پارکینگی و درب های اتوماتیک بر افزایش امنیت محیط دارند، استفاده از قفل های برقی برای بهتر شدن شرایط توصیه میشود. حتی اگر بهترین جک پارکینگ را خریداری می کنید، بهتر است قفل برقی نیز در کنار آن استفاده شود. اما دقت داشته باشید که آیا جکی که انتخاب می کنید این قابلیت را دارا می باشد یا خیر؟


جک پارکینگ ایرانی با کیفیت

توجه به قابلیت تشخیص مانع

یکی از بهترین ویژگی هایی که برخی از جک های پارکینگی ایرانی دارا می باشند، قابلیت تشخیص مانع است. این قابلیت باعث میشود درب در حال حرکت بلافاصله پس از قرار گرفتن مانع در مسیر آن متوقف شود. به همین دلیل از برخورد درب به مانع و ایجاد صدا و آسیب وارد شدن به بدنه آن جلوگیری میشود.

میزان مقاومت جک پارکینگی در برابر دما

به دلیل نصب جک های پارکینگی در محیط های مختلف، لازم است مقاومت آن ها در برابر دما و شرایط جوی مورد توجه قرار گیرد. جک های پارکینگی بر اساس میزان مقاومت در برابر شرایط دمایی و نفوذ نم و رطوبت و گرد و غبار درجه های کیفی مختلفی بدست می آورند. توجه داشته باشید که برای محیط های سردسیر اگر جک پارکینگی برای درب ورودی باغ و ویلا و کارخانجات استفاده میشود، باید در سطح بالایی از مقاومت در برابر نم و رطوبت و بارش برف و باران و یخ زدگی قرار داشته باشد. در غیر این صورت در بازه زمانی کوتاه کارایی خود را از دست خواهد داد.
علاوه بر موارد فوق، فاکتورهای دیگری از قبیل نصب آسان، پشتیبانی، گارانتی که تولید کننده ارائه می دهد، تعداد ریموت ها و وسایل جانبی و همچنین قیمت همگی می توانند در انتخاب بهترین جک پارکینگ ایرانی تاثیر داشته باشند.

سوپر لایف؛ بهترین برند جک پارکینگ ایرانی

با توجه به آنچه در طول متن اشاره شد می توان گفت، سوپر لایف یکی از بهترین برندهای تولید کننده جک های پارکینگی در ایران به شمار می رود. شرکت متین گذر با نام تجاری سوپرلایف بیش از 20 سال سابقه فعالیت داشته و جک های پارکینگی در انواع مختلف 300، 400، 500 و 600 را تولید نموده است. این جک ها قابل نصب بر روی درب های بازویی یک لنگه و دو لنگه بوده و همگی دارای نشان استاندارد هستند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد سوپر لایف می توان به ارائه گارانتی 24 ماهه و 5 سال خدمات پس از فروش برای تمام محصولات آن اشاره کرد.
لازم به ذکر است که گروه سوپرلایف علاوه بر ارائه انواع جک های بازویی تک لنگه و دو لنگه، محصولات جانبی از قبیل ریموت، چشمی، فلاشر، برد درب، موتور کرکره اتوماتیک، آچار و قطعات پلاستیکی مورد استفاده در نصب و نگهداری و تعمیر درب ها را نیز ارائه می دهد. کلیه محصولات این مجموعه به صورت اینترنتی قابل ارائه بوده و به سراسر ایران ارسال می گردد. علاوه براین، به دلیل ارسال مستقیم و بدون واسطه توسط تولید کننده، انواع جک پارکینگ ایرانی سوپرلایف توسط این مجموعه با قیمت ارزان به فروش می رسد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره ویژگی ها و قابلیت های جک های پارکینگی ایرانی سوپرلایف و دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید می توانید با شماره ۰۲۱۸۴۲۱۶ تماس گرفته یا به آدرس www.superlife24.com مراجعه کنید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28109
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید