امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

چگونه با کمترین آیتم ها خوشتیپ به نظر برسیم؟


1401/07/27
کد خبر : 27631
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر


پس از شیوع ویروس کرونا تغییری اساسی و جامع در سبک و سیاق پوشش مردم ایجاد شد و این تغییر بر دنیای مد و فشن هم بی تاثیر نبود. امروز میزبان الناز جهانی و مهرناز جهانی ، موسس و پدیدآورنده برند ال جان بودیم تا رازهای نحوه ست کردن لباس‌ها به سبک مینیمال ولی شیک را به طور کامل با ما در میان بگذارند.
 

تاثیر پاندمی روی پوشش مردم

پس از شروع پاندمی کرونا و با توجه به این که بیشتر مردم مجبور بودند بیشتر اوقات خود را در خانه بگذرانند، استفاده از لباس های ساده تر و راحت تر تا حد چشمگیری افزایش یافت با این حال پیشبینی میشد پس از اتمام یا کاهش کرونا، مردم دوباره به سبک زندگی پیشین خود باز گردند ولی شواهد نشان می دهد که اینگونه نبوده و گویی این پوشش راحت به مذاق مردم خوش آمده است.

مینیمالیسم یا ساده گرایی چیست؟

الناز جهانی هم بنیان گذار برند لباس ال جان میگوید در حقیقت مینیمالیسم به سبک زندگی ساده گرایانه میگویند که یک مکتب هنری نیز به حساب می آید. حال نمود آن در دنیای مد و فشن به این صورت است که از آیتم های ساده و مونوکالر یا تک رنگ با حذف اکسسوری های اضافی به وجود می آید.
پوشش به سبک مینیمال علاوه بر شیک بودن، زیبایی و خیره کننده بودن، یک سبک اقتصادی نیز به حساب می آید و مناسب استفاده در اکثر موقعیت ها نیز می باشد.
در استایل و سبک پوشش مینیمال آیتم هایی مثل مونجوق، پولک ، ملیله، نگین و سنگ دوزی، گلدوزی، مروارید و پارچه هایی با رنگ‌ها و طرح‌های جیغ، جایی ندارد.


 برند ال جان


مهرناز جهانی هم بنیان گذار برند ال جان میگوید البته می توان در برخی از استایل های مینیمال یک یا نهایتا دو آیتم غیر مینیمال یا به اصطلاح آیتم زرق و برق دار استفاده کرد اما به شرطی که این کار هوشمندانه و با استراتژی انجام گیرد؛ در این صورت است که نه تنها استایل مینیمال شما را به هم نمیزند؛ بلکه کمی هم آن را متفاوت تر و جذاب تر میکند.

چه رنگ هایی در استایل مینیمال خود استفاده کنیم؟

برخلاف تصور عموم مینیمال پوشدن به این معنی نیست که همیشه رنگ های سفید و مشکی یا خنثی بپوشیم. الناز جهانی از برند ال جان میگوید شما میتوانید از رنگ های غیر خنثی نیز استفاده کند و هم چنان مینیمال باشید. باید به خاطر داشته باشید که نهایتا یک رنگ غیر خنثی را به استایل خود بیفزایید تا کاریزمای خود را از دست ندهد.
حرف اصلی ال جان این است که بیشتر سعی و تمرکز استایل مینیمال بر نشان دادن برش های منحصر به فرد لباس، خطوط و جنس پارچه است.

آیتم های پیشنهادی ال جان برای داشتن کمدی با سبک مینیمالیست

در این قسمت ال جان به شما مهم ترین آیتم هایی که لازم است برای ساختن استایل های متنوع و جذاب مینیمال برای خود بسازید به شما پیشنهاد میکنید. به یاد داشته باشید یکی از مهم ترین نکته ها برای خوش استایل بودن خلاقیت است.
•     تیشرت، بافت و شومیز با رنگ های سفید، مشکی و نود که در همه فصل ها با سایر آیتم ها هماهنگ شود. البته از لباس های راه راه و یا طرح های ساده تر هم میتوانید استفاده کنید به شرطی که فقط یک آیتم انتخابی شما طرح دار باشد.
•    یک پالتو، بارانی و مانتو یا پانچ با رنگ های مشکی، سفید، خاکستری ، طوسی، کرم، قهوه ای. این آیتم بهتر است بدون طرح باشد.
•    اکسسوری های ظرف، ساده و مینیمال
•    یک کفش، بوت یا کالج راحت و ساده
•    شلوار جین و شلوار پارچه ای با رنگ های نود از مهم ترین آیتم های استایل مینیمال به حساب می آیند.
•    و در نهایت به یاد داشته باشید بهتر است با استایل های ساده و مینیمال آرایشی ساده و بسیار کم داشته باشید.


 برند ال جان


مهرناز جهانی و الناز جهانی پایه گذاران برند ال جان هستند که از سال 97 شروع به کار کردند و با خلق استایل های خاص و خیره کننده و پوشاکی منحصر به فرد در دنیای مد و فشن خوش درخشیدند. برای ارتباط با ال جان و یا دیدن کالکشن های این برند می توانید به سایت https://eljaan.com  مراجعه کنید.
 



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27631
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید