امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

چگونه با خرید شامپو از موهایی نرم و ابریشمی لذت ببرید؟


1401/07/27
کد خبر : 26717
دسته بندی : سلامت
تعداد بازدید : 14 نفر

با موهای لطیف شاداب تر به نظر می رسید!

هیچ کس از تاثیر موی سالم و ابریشمی در زیبایی بی خبر نیست. داشتن موهای نرم و با لطافت یکی از فاکتورهایی است که باعث می شود شاداب تر و جوان تر به نظر برسید. بنابراین مراقبت از آنها اهمیت ویژه ای دارد. یکی از محصولات مراقبت از مو شامپوی نرم کننده است. ابتدا باید جنس موی خود را بشناسیم و بسته به جنس و نیاز مو اقدام به خرید بهترین شامپو موی سر و نرم کننده نماییم. مو به عنوان بخشی از بدن نیاز به مراقبت دارد و در صورت عدم مراقبت صحیح از آن، ممکن است دچار مشکلاتی مثل ریزش، خارش پوست سر، شوره، موخوره و ... شود.

انواع مشکلات مو:

 عوامل داخلی مثل اختلالات هورمونی، کم کاری یا پرکاری تیروئید، انواع عفونت ها ممکن است روی ظاهر مو تاثیر بگذارند.
یکی از مشکلات مو ریزش آن است. البته ریزش مو در حد کم نرمال است اما اگر مشکل ریزش موی شما حاد است باید به پزشک مراجعه کنید.
از دیگر مشکلات رایج مو خشکی و شکنندگی آن است. عوامل زیادی در خشکی مو تاثیر دارند. استفاده ی طولانی مدت از شامپوهای ضدشوره، رنگ کردن زیاد از حد موها، استفاده از رنگ موهای نامرغوب و بی کیفیت، قرار گرفتن بیش از حد در نور خورشید، آلودگی هوا و مصرف دخانیات و الکل از جمله عواملی هستند که می توانند باعث خشکی و شکنندگی مو شوند. البته شستشوی نامناسب مو هم ممکن است باعث صدمه دیدن و خشکی موهایتان شود.
استفاده از محصولات نامناسب، عامل دیگری است که باعث ایجاد مشکلات زیادی برای موهایتان می شود. موهای خشک هم مانند پوست خشک نیازمند مراقبت و رطوبت رسانی هستند.
در ادامه قصد داریم بگوییم چگونه بهترین شامپوی نرم کننده  انتخاب کنید و چگونه موهایتان را بشویید.

شامپوی نرم کننده مو:

این شامپوها هم تنوع زیادی دارند و برای موهای چرب، نرمال و خشک بطور جداگانه طراحی شده اند. شامپوهای نرم کننده به خاطر ترکیبات موجود در ساختارشان، موها را نرم میکنند و باعث تغذیه و باز شدن گره مو ها می شوند. در ترکیبات این شامپوها معمولا از سیلیکون، روغن های گیاهی و نرم کننده و سایر مواد ضروری و رطوبت رسان استفاده شده است. اگر در خرید این شامپوها مردد هستید لازم است بگوییم حفاظت از موها در برابر اشعه ی فرابنفش خورشید، نوسازی و ترمیم موها، متعادل سازی pH مو، افزایش درخشندگی و لطافت موها و پیشگیری از موخوره از جمله فواید استفاده از این شامپوها هستنند.

اصول شستشوی مو:

شستشوی روزانه ی موها باعث خشکی مو می شود. بهتر است حداکثر دو بار در هفته موهایتان را بشویید. طرز شستشوی مو نیز بسیار مهم است. حتما قبل از استحمام موهایتان را با یک شانه ی مناسب شانه بزنید. سعی کنید مدت زمان حمامتان کم باشد. سعی کنید از بهترین شامپوی نرم کننده که مناسب مویتان است استفاده کنید. پس از استحمام از یک حوله ی نرم برای گرفتن آب موهایتان استفاده کنید. هرگز موهای خیس را شانه نزنید و تا جای که ممکن است  موهایتان را با سشوار یا اتو خشک نکنید.


 شامپو موی سر

استفاده ی صحیح از بهترین شامپوی نرم کننده:

شامپوهای نرم کننده هرگز نباید جانشین شامپوی اصلی شوند. پس از شستشوی موها با شامپوی اصلی باید مقدار کمی از شامپوی نرم کننده را به ساقه و نوک موها بزنید. پس از شستشو از داشتن موهایی ابریشمی و با لطافت لذت خواهید برد. همچنین توجه کنید هنگام استحمام برای شستن شامپوی نرم کننده از روی موهایتان از آب سرد استفاده کنید. شستشو با آب سرد باعث استحکام پوست سر شما می شود. شامپوهای نرم کننده مخصوصا اگر بعد از رنگ کردن مو استفاده شوند نرمی و لطافت را به موها باز میگرداند.
در کنار موارد گفته شده سبک زندگی شما تاثیر زیادی در موهایتان دارد. مهم ترین نکته در حفظ زیبایی و سلامت موها رژیم غذایی است. برای لطافت موها باید رژیم غذایی سرشار از مواد مغذی داشته باشید، آب فراوان بنوشید و از مغزیجاتی مثل گردو، بادام و فندق به میزان کافی استفاده کنید. اگر بهترین شامپوی نرم کننده خریده اید و می خواهید اثربخشی آن دو برابر شود حتما موارد تغذیه ای فوق را رعایت کنید.
بعضی آقایان به داشتن ریش بلند و مرتب علاقه ای دارند. امروزه محصولاتی تحت عنوان نرم کننده ی ریش به بازار آمده اند که ضمن رطوبت رسانی به ریش، مانع از به هم ریختن و ژولیده شدن  ریش ها می شود.
معرفی چند بهترین شامپوی نرم کننده پرکاربرد:
در کنار خرید بهترین شامپوی نرم کننده، باید یک شامپوی اصلی  خوب متناسب با جنس موهایتان داشته باشید تا اثرگذاری شامپوی نرم کننده بیشتر شود. در ادامه قصد داریم برای هر کدام از موهای خشک و چرب یک شامپوی خوب معرفی کنیم. شما می توانید این دو شامپو را از فروشگاه اینترنتی شیک فام تهیه کنید.

شامپو لروکس مدل شامپو لروکس مدل keratin:

 شامپو موی سر
شامپو لروکس مدل شامپو لروکس مدل keratin


این مدل از شامپو لروکس، ترکیبات گیاهی دارد. علاوه بر این دارای کراتین هیدرولیز شده و فعال است که باعث لطافت مو شده و از خشکی مو جلوگیری می کند. این شامپو هم خاصیت ترمیم کنندگی دارد هم خاصیت نرم کنندگی و برای خانم ها و آقایان مناسب است.

شامپو ضد شوره دئودراگ مدل ketokonazol:

 شامپو موی سر
شامپو ضد شوره دئودراگ مدل ketokonazol


 از ترکیبات موثر موجود در شامپوی کتوکونازول گیاه اسید سالیسیلیک است که باعث تاثیرگذاری بیشتر این شامپو می شود. این شامپو خاصیت ضد شوره دارد و از پوسته پوسته شدن کف سر جلوگیری می کند. این شامپو برای آقایان و خانم هایی که موهای چرب دارند گزینه ی خوبی است.
فروشگاه اینترنتی شیک فام یک فروشگاه خوب و قابل اعتماد است که با مناسب ترین قیمت ها،برای خرید اینترنتی گزینه ی بسیار مناسبی است. شما می توانید انواع شامپوهای نرم کننده و همچنین دو محصول نقد شده ی فوق را از این فروشگاه (shikfam.com) تهیه کنید.




لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26717
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید