امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

چگونه از سگ خانگی نگهداری کنیم؟ وسایل مورد نیاز برای نگهداری سگ خانگی


1401/07/27
کد خبر : 27050
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر
اما در جامعه امروز، نگهداری از سگ و تربیت حیوانات خانگی بسیار مورد علاقه مردم بوده است و افراد زیادی به این کار علاقه مند هستند.
شما برای خرید لوازم ضروری برای نگهداری و تربیت سگ و هر لوازمی که برای سگ مورد نیاز است باید به فروشگاه پت شاپ مراجعه کنید.
برای نگهداری از سگ ، استفاده از قلاده برای سگ بسیار ضروری می باشد و دیگر مواردی نیز می باشد که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم؛ امیدواریم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی فرمایید و اطلاعات مفیدی را در  اختیار شما قرار دهیم.

فروشگاه پت شاپ چیست؟

 پت شاپ به فروشگاه هایی گفته می شود که مرکز فروش لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی است.  پت شاپ از دو بخش پت به معنای حیوان خانگی و شاپ به معنای فروشگاه تشکیل شده است.
در فروشگاه پت شاپ محصولاتی نظیر:
•    غذاها و خوراکی های حیوانات خانگی
•    مکمل های دارویی حیوانات خانگی
•    لوازم آرایشی بهداشتی حیوانات خانگی
•    انواع قفس و باکس حیوانات
•    انواع تشویق های برای حیوانات خانگی مانند سگ
موجود می باشد و صاحبان حیوانات خانگی برای تهیه این موارد به فروشگاه پت شاپ مراجعه می کنند.
فروشگاه پت شاپ معمولا به دو صورت حضوری و اینترنتی ، لوازم حیوانات خانگی را به فروش می رسانند. تمام محصولاتی که در فروشگاه به صورت حضوری به فروش می رسد، به صورت اینترنتی نیز به فروش می رسد.
شما برای نگهداری از سگ خانگی خود می توانید از این پت شاپ ها وسایل مورد نیاز را خریداری کنید.
سگ حیوانی می باشد که باید نگهداری صحیحی از این حیوان شود تا اذیت نشود و بتواند به بهترین شکل تربیت شود.
صاحبان سگ ها برای تربیت و نگهداری از این حیوانات به لوازمی مانند قلاده سگ ، لباس سگ ، وسایل بازی سگ و... احتیاج دارند تا بتوانند سگ را به بهترین شکل تربیت و نگهداری کنند.
ما در ادامه به شما خواهیم گفت که استفاده از قلاده سگ چگونه است و چه مزایای دارد؟

 چرا استفاده از قلاده سگ ضروری می باشد؟

نگهداری از سگ خانگی
قلاده های سگ مختلفی موجود می باشند که شما می توانید با توجه به نژاد سگ ، سایز گردن سگ و نوع کاربرد قلاده این قلاده های سگ را انتخاب کنید.
شما برای نگهداری سگ و یا دیگر حیوانات خانگی باید تربیت آن ها را نیز در راس کار قرار دهید. شما برای تربیت سگ به وسایلی مانند قلاده سگ نیاز واجبی دارید.
در برخی موارد سگ ها به این علت که بازیگوش هستند، ممکن است که از حرف های صاحبانشان امتناع کنند و کارهایی را انجام دهند که باعث مزاحمت افراد دیگر شود و یا مشکلاتی را به وجود بیاورد.
شما با بستن قلاده به سگ می توانید در مواقعی که نیاز به کنترل سگ است، این حیوان را کنترل کنید تا وارد مکان های عمومی نشود و یا مشکلی به وجود نیاورد.
برای مثال در انواع قلاده سگ پوزه بندهایی موجود می باشد که برای پارس نکردن و مانع شدن از گاز گرفتن سگ می باشد و وقتی سگ زیاد پارس می کند، صاحبان این حیوان تصمیم می گیرند از این پوزه بند ها استفاده کنند.
پس شما متوجه اهمیت استفاده از قلاده سگ شده اید.
یکی دیگر از مواردی که در نگهداری سگ و تربیتش بسیار مهم و ضروری می باشد و احتمالا در خیابان ها و پارک ها زیاد مشاهده کرده اید، پوشیدن لباس برای سگ است.

پوشیدن لباس سگ چه اهمیتی دارد و دارای چه فوایدی می باشد؟

نگهداری از سگ خانگی

 سگ احساساتی مانند انسان دارد، به همین دلیل از پوشیدن لباس احساس لذت می کند.
اما باید توجه داشته باشید که هر نوع لباس مناسب سگ نیست و باید در خرید لباس سگ توجه ویژه ای داشته باشید.
سگ ها به پوشیدن لباس های ضخیم و بسیار گرم علاقه ندارند و پوشیدن لباس های راحت و خنک را دوست دارند؛ زیرا سگ ها دارای تحرک بسیار بالایی می باشند و اگر لباس سگ ها ضخیم باشد مانع از فعالیتشان می شود.
شما باید با توجه به فصل ها، لباس ها را برای سگ های خریداری کنید.
خوب قطعا هر حیوانی مانند دیگر موجودات نیاز اساسی به غذا دارد و سگ هم از این قضیه مستثنی نیست.

غذای مورد نیاز سگ شامل چه مواردی است ؟

نگهداری از سگ خانگی

صاحبان سگ ها به عنوان یک انسان مسئولیت پذیر که نگهداری و تربیت سگ را بر عهده دارد، بهترین کاری که می تواند برای سلامتی سگ ها انجام دهند، تهیه غذای مفید و مغذی می باشد.
غذای سگ در سنین مختلف ، متفاوت می باشد و غذای سگ های شیرده ، عقیم و سگ باردار نیز با سایر سگ ها متفاوت می باشد و هر کدام از این غذاها باید ویژگی هایی داشته باشند.
به طور کلی غذایی که برای سگ شما مفید و مغذی می باشد دارای:
• پروتئین
• چربی
• فیبر
• خاکستر
• مواد معدنی مانند کلسیم، فسفر، منیزیوم، پتاسیوم، مس و آهن و …
• انواع ویتامین ها (A,B,C,D,E)
باشد. غذاهایی که شما برای سگ خود تهیه می کنید، بسیار مهم است زیرا در طول عمر سگ و فعالیت سگ و تربیت سگ بسیار تاثیرگذار می باشد.
یکی دیگر از نکات مهم در تربیت و نگهداری از سگ ، تهیه وسایل بازی سگ  می باشد.
سگ حیوانی می باشد که همواره به دنبال فعالیت است و به دنبال بازی کردن است.

استفاده از وسایل بازی سگ

نگهداری از سگ خانگی

سگ ها موجودات بازیگوشی هستند و بازی کردن و جویدن جزو طبیعت این حیوان است. البته برخی از نژادهای سگ از سایر نژادها باهوش تر هستند اما برای همه سگ های نیاز است که وسایل بازی سگ تهیه شود.
وسایل بازی سگ باعث می شود که انرژی این حیوان خانگی تخلیه شود و این حیوان آسیبی به وسایل خانه نرساند.
یکی از مهمترین مزایای خریداری وسایل بازی سگ این است که سگ شما شاداب می شود و این شادابی باعث سلامت بیشتر سگ می شود.
حال ما به شما فروشگاهی را معرفی می کنیم که شما می توانید برای خرید لباس سگ، خرید قلاده سگ، خرید وسایل بازی سگ، خرید غذای مورد نیاز برای سگ و سایر لوازم مورد نیاز حیوانات خانگی و سگ به این فروشگاه مراجعه کنید.

فروشگاه پت شاپ مانا ارغوان


مجموعه مانا ارغوان فعالیت خود را در سال 1399 بطور رسمی آغاز کرده است و محصولات بی نظیری را در زمینه ی قلاده ها و لباس های پت در بازار داخلی به نمایش گذاشته است.
انواع قلاده های مانا ارغوان در دو نوع چرم وبرزنتی ارائه می شوند. چرم های بکار رفته از چندین نمونه گاو ، گاومیش ، بز، شتر و غیره می‌باشند ، اما به دلیل برخی ویژگی های برتر چرم‌گاومیش ترجیح داده میشود که اکثر قلاده ها از چرم گاومیش تولید شوند. این قلاده ها از مقاومت بالایی برخوردار هستند، به همین علت شرکت، کیفیت و‌ مقاومت قلاده ها را چندین سال ضمانت کرده است.
از دیگر محصولات تولیدی فروشگاه پت شاپ مانا ارغوان ، انواع لباس سگ  و تیشرت های دخترانه ، پسرانه ، مجلسی ، تابستانه و زمستانه سگ می‌باشد. پارچه های مصرفی معمولا : کتان نخ ظریف ، ترگال ، دورس ، تریکو، مخمل و غیره می‌باشد. متریال بکار رفته شده در هر لباس، در بالاترین سطح کیفی خود می باشد،از جمله دکمه، چسب، زیپ، توری و تمام مواردی که مورد نیاز هستند.
مجموعه فروشگاه پت شاپ مانا ارغوان (  https://manaarghavanpet.ir ) درصدد گسترش محصولات تولیدی خود با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت می‌باشد.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27050
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید