امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چه گوشواره ای بخریم؟ راهنما خرید گوشواره طلا


1401/07/27
کد خبر : 28320
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 15 نفر

در این متن، قصد داریم تا با ارائه‌ی کامل‌ترین راهنما خرید گوشواره، به شما در انتخاب بهترین مدل گوشواره طلا کمک کنیم. پس با ما همراه باشید.

راهنما خرید گوشواره؛ چگونه انتخاب کنیم؟

    هنگام خرید گوشواره، چندین فاکتور مهم وجود دارند. توجه به این عوامل به شما کمک خواهد کرد که خرید بهتری را تجربه کنید و به مدت زمان طولانی‌تری از گوشواره‌ی خود استفاده کنید. در ادامه، نکاتی ذکر شده اند که بهتر است در زمان انتخاب مدل گوشواره‌ی خود به آن‌ها توجه کنید.

  • توجه به فرم صورت

    انتخاب گوشواره‌ی مناسب می‌تواند به زیباتر نشان دادن فرم صورت شما کمک زیادی کند. به طور مثال، اگر صورت شما فرم گرد دارد، باید تا جایی که می‌توانید از استفاده از گوشواره‌های گرد و حلقه‌ای پرهیز کنید. به جای آن، از گوشواره‌های بلند یا آویزدار استفاده کنید تا صورت خود را کشیده‌تر نشان دهید.
    برای صورت‌های مربعی بهتر است از مدل‌هایی استفاده شود که شکل منحنی وار دارند و یا به طور مثال، شبیه به اشک طراحی شده اند. توجه به این راهنما خرید گوشواره و انجام این کار باعث می‌شود تا از این که صورت شما پهن و یا بزرگ به نظر برسد جلوگیری شود.

توجه به فرم صورت در خرید انگشتر طلا زنانه بسیار مهم است.
    اگر صورت شما فرمی شبیه به قلب دارد؛ یعنی پیشانی پهن و فک کوچکی دارید، بهتر است از گوشواره‌های به شکل قلب استفاده نکنید تا روی فرم صورت شما تاکید نکنند. در عوض، گوشواره‌های ظریفی که شکل گرد و دایره وار دارند می‌توانند توجه دیگران را به خود جلب کنند و کاری کنند که فرم صورت شما بهتر به نظر برسد.
    برای صورت‌های لاغر یا کشیده، بهترین گزینه گوشواره‌های شلوغ و یا خوشه‌ای هستند. این مدل‌ها به دلیل این که صورت شما را پرتر نشان خواهند داد بهترین گزینه گوشواره برای صورت لاغر به حساب می‌آیند.

  • توجه به اندازه‌ی گردن

   اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که گردن کوتاهی دارید، بهتر است بدانید که نباید به سراغ گوشواره‌های بلند بروید. گوشواره‌های بلند، بیشتر برای افرادی با گردن‌های بلند مناسب است. به همین دلیل گوشواره‌های میخی و قلاب دار انتخاب مناسب‌تر برای افرادی که گردن کوتاه دارند به شمار می‌روند و جزو گزینه‌های گوشواره مناسب گردن کوتاه هستند.
    همچنین، بهتر است در زمان خرید گوشواره به این موضوع توجه کنید که وزن گوشواره نیز اهمیت دارد. داشتن وزن مناسب گوشواره برای گوش باعث می‌شود تا حتی پس از استفاده‌ی طولانی مدت از آن، شما احساس درد یا ناراحتی در گردن و گوش خود نداشته باشید. پس تا جای ممکن، از انتخاب گوشواره‌های سنگین وزن جلوگیری کنید.

  •  توجه به رنگ پوست

    توجه به تناژ رنگ پوست برای انتخاب رنگ مناسب جواهرات از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورتی که تناژ رنگ پوستی خنثی دارید می‌توانید با خیال راحت، هر رنگی از زیورآلات که دوست دارید را انتخاب کنید. در غیر این صورت باید دقت کنید که گزینه‌ی مناسبی را انتخاب کنید.
    به رگ‌های مچ دست خود توجه کنید. در صورتی که رگ‌های این قسمت شما آبی یا نزدیک به رنگ آبی هستند تناژ پوست شما سرد است. بنابراین بهتر است از جواهراتی به رنگ سفید یا نقره‌ای استفاده کنند. از طرف دیگر، در صورتی که رنگ رگ‌های مچ دست شما سبز است و یا به رنگ سبز نزدیک است، این یعنی تناژ پوست شما گرم است. برای تناژ گرم پوست معمولا پیشنهاد می‌شود تا از طلا و جواهراتی به رنگ طلایی یا رزگلد استفاده شود.

  •  توجه به اندازه و مدل مو

    رنگ و مدل مو یکی دیگر از عواملی هستند که برای انتخاب مدل مناسب گوشواره، باید به آن توجه کنید. در این راهنما خرید گوشواره تلاش کرده ایم تا تمام رنگ و مدل‌های مو را برای شما پوشش دهیم.
    اگر موهای شما به رنگ طلایی هستند، بهتر است از طلا و جواهراتی به رنگ طلایی استفاده کنید. طلاهای سفید یا نقره نیز برای افرادی که موهای مشکی و تیره دارند بسیار مناسب است و ترکیب زیبایی به وجود خواهد آورد.
    در خصوص مدل مو نیز بهتر است بدانید که مدل موهای کوتاه، محدودیت کمتری در خصوص انتخاب مدل گوشواره‌ی خود نسبت به مدل موهای بلند دارند. کسانی که موهای کوتاه دارند می‌توانند از تمام مدل‌های گوشواره استفاده کنند. تنها نکته‌ای که باید به آن توجه کنید، تناسب داشتن موقعیت مهمانی و مراسم با مدل گوشواره است. به طور مثال، برای مهمانی‌ها و مراسمات رسمی، مدل گوشواره‌ی میخی گزینه‌ی مناسب‌تری به نسبت مدل‌های دیگر خواهد بود.
    از سوی دیگر، موهای بلند گزینه‌های کمتری برای انتخاب گوشواره‌ی ایده آل خود در راهنما خرید گوشواره دارند. برای این افراد، گوشواره‌هایی که بلند و آویزدار هستند یا گوشواره‌های مدل لوستری جزو بهترین گزینه‌ها به شمار می‌آید.

انواع گوشواره

   اکنون که می‌دانید که باید به چه نکاتی در زمان خرید گوشواره توجه کنید، بهتر است با مشهورترین انواع گوشواره نیز، آشنایی اجمالی داشته باشید. بسیاری از افراد، فقط مدل‌های خاصی از گوشواره را استفاده می‌کنند و با آن‌ها احساس راحتی بیشتری می‌کنند. به همین دلیل، لازم است تا در راهنما خرید گوشواره، تمام مدل‌های مهم ذکر شوند.

  •  گوشواره‌ی لوستری

    گوشواره‌های لوستری، مدل‌های بلند و شلوغی هستند که در ابتدا، در مناطق خاورمیانه و کشورهایی مانند هند کاربرد فراوانی داشتند. پس از گذشت چندین سال، کشورهای غربی و اروپایی نیز به استفاده از این مدل روی آوردند و تعداد طرفداران گوشواره‌های مدل لوستری افزایش پیدا کرد.
    این گوشواره‌ها ظاهر بسیار شلوغی دارند و به همین علت، در اکثر مواقع، برای تیپ‌های رسمی یا اسپرت روزانه مناسب نیستند. از سوی دیگر، استایل‌های خاص یا مخصوص مراسم‌های شبانه مانند عروسی و ... می‌توانند به بهترین شکل از زیبایی این مدل گوشواره استفاده کنند.

  •  گوشواره‌ی میخی

    یکی از ساده‌ترین و رایج‌ترین مدل‌ها، گوشواره‌ی میخی است. این مدل‌ها به دلیل این که بسیار استفاده‌ی راحتی دارند و باز و بسته شدن آن‌ها در عین آسان بودن، امنیت زیادی دارد، یکی از پرکاربردترین مدل‌های گوشواره هستند. به دلیل راحتی استفاده‌ی این مدل، بسیاری از افراد زمانی که برای اولین بار گوش نوزاد و کودک خود را سوراخ کرده اند، از این مدل گوشواره برای آن‌ها استفاده می‌کنند تا هم کودک راحت باشد و هم سوراخ گوش او بسته نشود.

گوشواره میخی یکی از متنوع ترین انواع گوشواره برای خرید اینترنتی گوشواره طلا است.

  •  گوشواره‌ی قلاب دار

    گوشواره‌های قلاب دار یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های گوشواره هستند که از زمان روم باستان مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این گوشواره‌ها چند مدل مختلف دارند که وجه تمایز آن‌ها نحوه‌ی بسته شدن و قفل شدن آن‌ها می‌باشد. برخی از مدل‌ها، به دلیل نداشتن هیچ چفت و قفلی، ممکن است راحت از گوش شما جدا شوند و بیفتند. پس اگر به دنبال خرید زیورآلات طلا هستید، این راهنما گوشواره طلا به شما پیشنهاد می‌کند که مدل مورد نظر خود را از نظر امنیت آن بررسی کنید.

  •  گوشواره‌ی کلیپسی

    پس از مدتی، طراحان و سازندگان زیورآلات متوجه شدند که بسیاری از افراد، علی رغم علاقه و تمایل خود، از گوشواره استفاده نمی‌کنند. دلیل این مشکل، معمولا حساسیت داشتن به جنس‌های گوناگون گوشواره یا عفونت گوش است که باعث می‌شود افراد، قید استفاده از مدل‌های گوناگون گوشواره را بزنند. با این وجود، ما در راهنما گوشواره طلا به شما پیشنهاد می‌کنیم که از گوشواره‌های کلیپسی استفاده کنید.
    استفاده از این گوشواره‌ها به شما اجازه خواهد داد تا بدون نیاز به سوراخ کردن گوش از آن‌ها استفاده کنید. پس اگر به هر دلیلی دوست ندارید گوش خود را سوراخ کنید ولی برای یک مهمانی یا مراسم، تمایل دارید که از گوشواره استفاده کنید، این مدل خاص را از دست ندهید.

  •  گوشواره کارتیه

    با این که باید 3 را زیرمجموعه‌ی مدل‌های دیگر دانست، اما زیورآلات ساخت این برند به قدری میان مردم محبوب شده اند که لایق این هستند که دسته بندی منحصر به فرد خودشان را داشته باشند. گوشواره‌های کارتیه که معمولا با گردنبند، دستبند یا انگشترهای دیگر این برند نیز به زیبایی ست می‌شوند یکی از بهترین گزینه‌های خرید گوشواره هستند.
    شما می‌توانید این مدل‌ها را با تیپ‌ها و استایل‌های مختلف ست کنید و در مراسم و موقعیت‌های گوناگون استفاده کنید.

  •  گوشواره‌ی حلقه‌ای

    احتمالا حتی بدون نیاز به این راهنما خرید گوشواره هم می‌دانید که گوشواره‌ حلقه‌ای یکی از ساده‌ترین و معروف‌‌ترین مدل‌های گوشواره هستند که برای هر سن و جنسیتی قابل استفاده هستند. این گوشواره‌ها قفل‌هایی در انواع مختلف دارند و به دلیل سادگی و در عین حال زیبایی خود، یکی از گزینه‌های شیک برای افراد به شمار می‌روند.

گوشواره حلقه ای به راحتی با انواع مختلفی از استایل ست میشود.

    در این راهنما خرید گوشواره تلاش کردیم تا تمام نکاتی که برای انتخاب یک مدل مناسب نیاز دارید را ذکر کنیم. در صورتی که هنوز مدل مورد علاقه‌ی خود را پیدا نکرده اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم از آرشیو کامل و جذاب سایت راف گلد بازدید کنید. این فروشگاه آنلاین، با داشتن تنوعی از انواع گوشواره‌ها، می‌تواند به شما در خرید گوشواره طلا زنانه کمک کند و بهترین گزینه‌ها را برای شما فراهم کند. از همراهی شما عزیزان تا این لحظه متشکریم. 


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28320
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید