امروز پنج‌شنبه 15 شهریور 1403

Thursday 05 September 2024

چه کسانی پشت پرده سلر هستند؟


1401/07/27
کد خبر : 28563
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 12 نفر

طبق گفته‌ی والکس فاکتورهایی که تیم ارز دیجیتال سلر برای محبوب شدن رعایت کرده علاوه بر خاص بودن، آینده‌ی کریپتو کارنسی را دست­خوش تحول عظیمی کرده است. این ارز سومین پروژه لانچ پد (Lunch pad) معتبر باینسس (Binanace) است که با توجه به نوسانات شدید بازار تا به اینجای کار با هدف بهبود مقیاس‌بندی تراکنش­‌های خارج از زنجیره بلاک چین در حجم‌های بالا، در یک بستر امن و قابل اعتماد دوام آورده است. برای همین است که معامله و خرید سلر طرفداران خاص خود را دارد.
نکته‌ی بعدی که این ارز را از باقی رقبا متمایز می‌کند غیرمتمرکز بودن این پروژه است. این موضوع شاید در ابتدا ساده به نظر بیاید اما جزء یکی از مهم‌ترین نکات جذب اعتماد معامله‌گران در حال حاضر شمرده می‌شود. برای شناخت بهتر این رمزارز گره‌گشا در ادامه مقاله با ما همراه باشید.


 سلر

ارز سلر نتورک چیست؟

باید بدانید که پروژه تیم ارز دیجیتال سلر یک پلتفرم لایه دو است. همان طور که در مقاله"تیم ارز دیجیتال سلر" نوشته شده است، این پلتفرم با هدف مقیاس‌پذیر‌کردن تراکنش‌ها بدون نیاز به اعتماد متقابل و با حفظ حریم شخصی این امکان را فراهم می‌کند که تراکنش‌ها‌ در کسری از ثانیه در بلاک چین انجام شوند. به لطف تیم ارز دیجیتال سلر هر کسی می‌­تواند اپلیکشن­‌های غیرمتمرکز مورد نیاز خود را ایجاد و استفاده کند. به بیان ساده‌تر سلر مجموعه‌ای از راه‌حل‌­ها است که با انعطاف و عملکرد خاص خودش در زمینه مقیاس‌پذیری خارج از چرخه رمزنگاری، استفاده از این ارز دیجیتال را برای کاربران ساده می‌کند. علاوه بر این لازم به ذکر است ارز سلر با توجه به کارمزد کمی که دارد جزء ارزهای مقرون به صرفه برای سرمایه‌گذاران به شمار می‌رود.

تیم ارز دیجیتال سلر نتورک

یکی از نقاط قوت پروژه سلر، تیم مدیریتی پشت آن است. چهار نفر اصلی تیم مدیریتی پروژه سلر همگی جزو دانش‌آموختگان دانشگاه‌های بزرگ دنیا هستند و سابقه کار در شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری مانند گوگل را نیز دارند. در ادامه برای آشنایی بیشتر با تیم ارز دیجیتال سلر به بررسی مختصر رزومه چهار نفر اصلی این پروژه می‌پردازیم.

مو دونگم (Mo Dongm)

یکی از مهندسان قوی در حوزه نظریه بازی‌های الگوریتمی در طراحی پروتکل است. او پیش از شروع پروژه سلر موسس و مدیر محصولات شرکت “Veriflo” بود.

جوندا لیو (Junda Liu)

لیو متخصص داده است که پیش از پروژه سلر در گوگل بر روی ایجاد زیرساخت‌های شبکه داده کار می‌کرد. او همچنین موسس سرویس تلفن همراه “Project Fi” و شرکت “Android Tech Lead” نیز بوده است.

شیائوژو لی (Xiaozhou Li )

لی دانشجوی دکتری در دانشگاه پرینستون آمریکا است. او پروژه‌های زیادی در حوزه‌های مختلف مانند سیستم‌های توزیع‌شده، شبکه، ذخیر‌سازی و مدیریت داده انجام داده که نتایج آن‌ها در شرکت‌های مختلفی مانند گوگل و اینتل مورد استفاده قرار گرفته است.

کینگکای لیانگ (Qingkai Liang)

لیانگ، این عضو تیم ارز دیجیتال سلر دکترای خود را از دانشگاه MIT آمریکا گرفته و در زمینه های مختلفی مثل کنترل سیستم‌های شبکه‌ای و الگوریتم‌های یادگیری آنلاین در شبکه‌های متخاصم فعالیت کرده است.


 سلر

صرافی و کیف پول توکن سلر

قبل از هر اقدامی برای خرید توکن سلر باید ابتدا معادل نقدینگی مورد نظرتان کیف پول خود را شارژ کنید. توجه داشته باشید در حال حاضر با توجه به تحریم‌های همه جانبه نسبت به کشورمان تعداد محدودی از صرافی‌­ها هستند که کاربران می‌توانند از آنها سلر خریداری کنند. در ادامه لیستی از صرافی‌های قابل استفاده را برای شما معرفی می‌کنیم:
-    صرافی کوکوین (kucoin)
-    صرافی کوینکس (coinex)
-    صرافی کوین تایگر (coin tiger)
-    کریپتو دات کام (crypto.com)
-    صرافی والکس  (Wallex)

آینده رمز ارز سلر چطور پیش‌بینی می‌شود؟

با توجه به این که رمز ارز سلر یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های مقیاس‌پذیر لایه دوم است و توانسته همکاران و شرکای استراتژیک قوی‌ را  به خود جذب کند، بیانگر آن است که هرچه تعداد همکاری­‌های یک پروژه بیشتر شود میزان کاربرد این رمزارز در آینده بیشتر و بیشتر خواهد شد.
در این مقاله به محصولاتی که تیم ارز دیجیتال سلر ارائه می‌­دهند به صورت مختصر اشاره نیز کردیم. هرکدام از این محصولات در حوزه فعالیت خود منحصربه‌فرد هستند. درعین حال تیم ارز دیجیتال سلر با در نظر گرفتن یک تیم خاص به صورت دائم به دنبال پیدا کردن ایرادها و مشکلات بلاک چین‌­ها و رفع آن‌ها هستند تا بتوانند برای رفع نیاز کاربران همیشه به ­روز و همگام با آخرین تغییرات بازار ارزها باشد. تمام این فاکتورها باعث شده این تیم بتواند نظر سرمایه‌­گذارن بزرگی را برای سرمایه‌گذاری به خود جلب کند که با درنظر گرفتن این موضوعات می‌توان آینده درخشانی برای این رمز ارز در نظر گرفت.
منبع :
https://wallex.ir/blog/celer-cryptocurrency-team/


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28563
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید