امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

چه سنگی برای مصارف ساختمانی بهتر است؟


1401/07/27
کد خبر : 27381
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر
سنگ ها از نظر ساختار و استحکام به انواع اقسام مختلف دسته بندی می شوند که هریک از آنها کارایی متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته و در بخش های متفاوت ساختمان به کار گرفته می شوند. انتخاب سنگ مناسب و نصب آن به دست افراد متبحر این اطمینان را به شما می دهد تا بتوانید به مدت طولانی از زیبایی دیوار خود نهایت لذت را ببرید. کیفیت سنگ انتخابی شما به عوامل مختلفی بستگی خواهد داشت که در این رابطه باید اطلاعات مختلفی کسب نمایید. انتخاب مرکز خرید معتبر از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که در صورت خرید سنگ از مراکز معتبر این اطمینان را خواهید داشت که بهترین نوع سنگ را با قیمت مناسب خریداری کرده اید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:
سنگ نمای ساختمان
 

سنگ آنتیک

سنگ آنتیک به عنوان یکی از بهترین انتخاب ها برای زیباسازی بخش های مختلف ساختمان است. سنگ های آنتیک از کنار هم قرار گرفتن خرده سنگ های دیگر به دست می آیند که طی فرآیند های خاصی به وسیله چسب به یکدیگر متصل شده و ساختاری مستحکم به وجود آورده اند. این سنگ ها وزن بالایی داشته و معمولا برای تزیین دیوار و ستون های داخل ساختمان به کار گرفته می شوند. البته امکان استفاده از آن برای دیوار های حیاط و خارج ساختمان نیز وجود دارد. یکی از اصلی ترین معایب این سنگ مربوط به وزن بالای آن است که به این دلیل امکان نصب آن بر روی دیوار وجود ندارد. توجه داشته باشید که این سنگ ها به دلیل اندازه های مناسبی که دارند کمترین هدر رفت را خواهند داشت و از این رو با استفاده از آن می توانید در میزان هزینه های خود نیز صرفه جویی کنید. سنگ های آنتیک در دو نوع مصنوعی و طبیعی به بازار عرضه شده اند و می توانید آن را در انواع اقسام رنگ ها و اندازه های مختلف خریداری کنید.

خرید سنگ آنتیک

برای خرید سنگ آنتیک راه و روش متعددی پیش رو خواهید داشت که هر یک از این روش ها ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. تا چندی پیش برای خرید و استعلام قیمت سنگ آنتیک باید به یکی از فروشگاه های سنگ در سطح شهر مراجعه می شد اما امروزه وب سایت های متعددی در این زمینه فعالیت می کنند که با مراجعه به آنها می توانید لیست کاملی از انواع مختلف سنگ ها را مشاهده کرده و نسبت به خرید اقدام کنید. شرکت ما به عنوان یکی از بهترین ها در این زمینه شناخته می شود که اقدام به ارائه انواع اقسام سنگ ها نموده و کلیه اشخاصی که سنگ های مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری کرده اند رضایت کامل خود را اعلام کرده اند و این امر نشان از کیفیت بالای محصولات آن دارد. کارشناسان شرکت نیز به صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات پشتیبانی هستند و می توانید راهنمایی های مورد نیاز را از آنها دریافت کنید.
 
سنگ نمای ساختمان

آبنما چیست؟

حیاط یکی از مهمترین بخش های ساختمان است که زیبایی آن برای همگان حائز اهمیت است. برای زیبایی بخشیدن به فضای حیاط خود روش های متعددی را می توانید انتخاب کنید و خرید آبنما یکی از بهترین ها در این میان است. آبنما ها را می توان در بخش های مختلف حیاط استفاده نمود که به دلیل جنس سنگی این محصول، امکان شکستن و یا از بین رفتن آن وجود نداشته و می توان به مدت طولانی از آن استفاده کرد. آبنماها در انواع اقسام مدل ها و اندازه های مختلف ارائه شده اند و از این رو هر فردی می تواند متناسب با خواسته خود بهترین قیمت آبنما را برای خرید انتخاب کند. آبنما ها تنها برای فضای حیاط استفاده نمی شوند و می توان از آنها در فضای داخلی مراکز اداری و شرکت ها نیز استفاده نمود. آبنما ها نوعی انرژی مثبت در وجود فرد ایجاد می کنند و گردش آب نشانه ای از حیاط را در انسان ها زنده خواهد کرد.

انواع آبنما

آبنما ها در انواع اقسام طرح ها و جنس های مختلف ارائه شده اند که آبنماهای سنگی بیشترین محبوبیت را در میان سایر انواع مدل های آن دارند. آبنما های صخره ای به عنوان یکی از محبوب ترین ها در این میان شناخته می شوند که برای ساخت این آبنماها از سنگ های مختلف طبیعی استفاده می شود. این آبنما ها را می توان به صورت آماده نیز خریداری نمود اما امکان ساخت آن در محل نیز وجود دارد. آبنما های دیواری یکی دیگر از انواع آبنما ها به شمار می روند که این نوع آبنما ها اغلب در استخر، روف گاردن، رستوران، هتل، ساختمان های اداری و تجاری و... مورد استفاده قرار می گیرند.
سنگ نمای ساختمان

قیمت سنگ نما

سنگ نما به عنوان یکی از کاربردی ترین سنگ ها در ساختمان سازی به شمار می روند. برای تزیین نمای ساختمان می توان از سنگ های مختلفی استفاده نمود. البته در انتخاب سنگ نما باید به موارد مختلفی توجه داشته باشید که یکی از مهمترین موارد مربوط به وزن سنگ می شود. سنگ های به کار رفته برای نمای ساختمان باید وزن کمی داشته باشند تا پس از گذشت زمان و قرار گرفتن در شرایط محیطی متفاوت نیفتند. سنگ تراورتن یکی از بهترین انتخاب ها برای سنگ نما می باشد که می توان آن را در رنگ های مختلفی خریداری کرد.
قیمت سنگ نما به عوامل مختلفی بستگی دارد و یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار بر قیمت، نوع سنگ انتخابی شما خواهد بود. برخی سنگ ها مانند مرمر و گرانیت میزان قیمت بالایی دارند اما سنگ تراورتن را می توانید با قیمت مناسب تری خریداری کنید. با مراجعه به وب سایت اینترنتی شرکت ما می توانید اطلاعات دقیقی در رابطه با انواع سنگ های مختلف کسب نموده و با توجه به مزیت ها و همچنین قیمت هریک از سنگ ها نسبت به خرید بهترین نوع آن اقدام کنید. شرکت ما به جهت جلب رضایت مشتریان خود اقدام به ارائه بهترین محصولات با نازلترین میزان قیمت ها نموده است.
برگرفته از وب سایت سنگ وزین https://sangevazin.com/





لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27381
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید