امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

چمن مصنوعی ارزان از کجا بخرم؟


1401/07/27
کد خبر : 25408
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 18 نفر

در شرکت آسیاچمن به عنوان اولین و بزرگترین مرکز فروش چمن مصنوعی، به شما دستورالعمل ها و راهنمایی های ارائه می کنیم تا بتوانید چمن مصنوعی موردنظر خود را به گونه ای انتخاب کنید که پاسخگوی تمامی نیازهای شما باشد.
در آسیاچمن ما سبک ها، طرح ها و مدل های گوناگونی از چمن مصنوعی را ارائه می کنیم که مطمئنا حداقل یکی از آن ها مناسب مکانی است که می خواهید چشم انداز سرسبزی را ایجاد کنید. همه این انواع چمن مصنوعی به گونه ای ساخته شده اند تا از فضای به وجود آمده نهایت لذت را ببرید، مخصوصا در محیط های بیرونی و سرباز.

چمن مصنوعی

اما چه مواردی باعث می شود تا چمن مصنوعی ارزان قیمت و یا به صرفه تهیه کنید:
1.مشخص کنید که در چه مکانی می خواهید چمن مصنوعی را نصب کنید.
2. کیفیت الیاف را مورد بررس قرار دهید تا از ماندگاری آن اطمینان حاصل کنید.
3. از تمامی انواع چمن مصنوعی مناسب نیازهای شما مطلع شوید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.


 چمن مصنوعی

شرکت آسیاچمن دارای باکیفیت ترین انواع چمن مصنوعی است، این تعداد و تنوع محصول ممکن است موجب گمراهی شما شود. از این رو ما این جا هستیم تا چراغ راه شما باشیم تا بتوانید تصمیم درستی بگیرید.
یکی از مهم ترین ویژگی ها که باید هنگام انتخاب چمن مصنوعی ارزان و به صرفه و اما باکیفیت به یاد داشته باشید، ارتفاع الیاف است.


الیاف بلند
برای سطوحی مانند زمین بازی، حیاط، باغ، محیط های سرباز یا استخرهای شنا می تواند گزینه ایده آلی باشد. این اندازه الیاف را برای مصارف گوناگونی توصیه می کنیم، زیرا حس طبیعی بودن را به آدم منتقل می کنند و بسیار شبیه به چمن طبیعی به نظر می رسند.



الیاف متوسط
این اندازه حدود 25 میلی متر است. اگر می خواهید زمین بازی برای کودکان و حیوانات خانگی تان مهیا کنید تا روی آن بازی کنند، بدون شک این اندازه واقعا یکی از بهترین انواع چمن مصنوعی مناسب نیازهای شما می باشد.



الیاف کوتاه
از جایی که این اندازه الیاف مقاومت بالایی دارند، برای استفاده در مکان های پرتردد توصیه می شود. برای مثال، فروشگاه ها، تراس ها، محوطه های مخصوص بازی حیوانات و بالکن ها. زمانی که نیاز به یک چمنی دارید که روی آن تردد و رفت و آمد بسیار بالا می باشد، باید الیاف چمن مصنوعی بین 15 تا  20میلی متری را انتخاب کنید که مخصوصا برای مقاومت در برابر راه رفتن افراد در مکان های شلوغ طراحی شده اند.

 
چمن مصنوعی

برای این که به جواب تمامی سوالات خود دست یابید و بدون شک بهترین نوع چمن مصنوعی را انتخاب کنید، متخصصان و مشاوران ما در هر ساعت از شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشند و شما را در تصمیم گیری برای طراحی و دکوراسیون و انتخاب بهترین نوع چمن مصنوعی یاری می کنند.



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25408
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید