امروز چهارشنبه 14 شهریور 1403

Wednesday 04 September 2024

چطور می‌توان اینستاگرام را به ماشین پولسازی تبدیل کرد؟


1401/07/27
کد خبر : 27380
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 136 نفر
مردم در طی سالها زندگی این را فهمیده اند که با تلاش و کوشش میتوانند به درآمد بالا رسید یا بهتر است بگویم از پدرها و پدربزرگهای ما به ین نتیجه رسید ه اند که سالها باید تلاش و کوشش کرد تا بشود درآینده یک شغل پردرآمد داشته باشیم .اما،اوضاع جهان کاملا عوض شده  و ما با دنیای مدرن رو به رو هستیم . با پیشرفتهای علمی و از همه مهمتر کشف یک تکنولوژی به نام اینترنت  راه و روش کار کردن در حال تغییر و تحول است. امروزه با حضور نسل جدید اینترنت و به وجود آمدن اپلیکیشن ها، مردم به فکر درآمدهای جدید از راه‌های جدید هستند. یکی از این راه ها، کسب درآمد از اینستاگرام است. خلاقیت، نوآوری و یادگیری از کارهایی است که باید انجام دهیم تا به درآمدی که میخواهیم برسیم. در این مقاله درباره ی راه های کسب درآمد ازاینستاگرام برای شما میگوییم.

 

 

مزایای کسب درآمد حرفه ای در اینستاگرام

قبل از اینکه بخواهیم درباره ی راه های کسب درآمد در اینستاگرام صحبت کنیم ،بهتر است ابتدا راجع به مزایا و فواید کسب درآمد حرفه ای بدانیم .در این بخش باید بدانیم چرا باید کسب و کار خودمان را داشته باشیم و این کسب و کار چه ویژگی های  مهمی دارد ؟

 

در اینجا به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

تعداد کاربران زیاد است : همانطور که میدانید حداقل در ایران 80 درصد افراد از کاربران اینستاگرام هستند ،بنابراین شما می توانید از  طریق معرفی خود به کاربران،کسب و کار خودتان را رونق بدهید .

هر کسب و کاری امکان شکوفایی و رشد دارد:زمانی که شما کسب و کار خود را در اینستاگرام  داشته باشید این امکان برای شما فراهم میشود بتوانید کار خود را به مشتریانتان عرضه کنید و آدمهای بسیاری وجود دارند که کسب و کار شما از علاقه مندی های آنهاست.

در اینستاگرام آگاهی افراد از ما بیشتر میشود: به مرور زمان و افزایش فالوور ها، کسب و کار شما  درپیجتان  بیشتر می شود و از طرفی شما هر روز در صفحه تان نمونه کار بیشتری می گذارید.بنابراین همین فعالیت ها باعث میشود  حتی در اکسپلور هم دیده شوید.

 

می توانیم از معروفیت اینفلوئنسرها به نفع خودمان استفاده کنیم:

یکی از راه های شناساندن کسب و کا ر خود به دیگران استفاده از اینفلوئنسرهاست.

زیرا آنها به واسطه ی محبوبیتشان ،میتوانند اعتماد مردم را جلب کنند. البته باید دقت کنید فردی که انتخاب میکنید با نوع فعالیت شما و حوزه ی کاریتان متناسب باشد تا بتوانید تبلیغات موثرتری داشته باشید.

 

با پیج اینستاگرام میتوانید فروش سایت خود را افزایش دهید:

هر چه فالوورهای شما در پیجتان بیشتر شود و مردم بتوانند به شما اعتماد بیشتری کنند، بنابراین شما میتوانید خدمات خود را گسترده تر کنید .به عنوان مثال  شما میتوانید سایت خود را طراحی کنید و از طریق آن خدمات خود را به فروش برسانید.

 

اینستاگرام در تجزیه و تحلیل  فعالیتتان به شما کمک میکند:

یکی از راه هایی که به شما کمک میکند تا فعالیت خود را تحلیل کنید،دیدن کامنت ها و نظرات مشتریانتان است. زیرا آنها بهترین بازخورد را به شما میدهند. اما اصلی ترین راه برای دیدن تجزیه و تحلیل کارتان وجود یک پلتفرم در اینستاگرام است که به شما دقیقا کمک میکند از فعالیتتان آگاه شوید .

تا به اینجا خلاصه چند مورد از اصلی ترین مزایا و دلایل آنها را بررسی کردیم و در ادامه می خواهیم چند روش عالی برای کسب درآمد در اینستاگرام را معرفی کنیم. اما قبل از آن باید بدانید برای یک پیج چه کارهایی باید انجام دهید!

روش های نوین کسب درآمد از طریق اینستاگرام

در اینستاگرام امروزه شاهد انواع پیج های مختلف هستیم که به کسب و کار اینترتی پرداخته اند. کسب و کار اینترنتی را میتوانیم به دو دسته مستقیم و غیر مستقیم تقسیم کنیم .در کسب و کار مستقیم ،افراد محصولات خود را به صورت مستقیم به فروش می رسانند اما در فروش غیر مستقیم افراد به جای مشتری ها با کسب و کارها در ارتباط هستند و از فروش آنها ،مقداری سود عایدشان می شود. یکی از بهترین روش های کسب درآمد از اینستاگرام تبلیغات در اینستاگرام است که این روزها خیلی از پیج ها در تلاش اند تا فالوورهای خود را افزایش دهند و برای تبلیغ گرفتن از مشتریان اقدام کنند. حال در ادامه در مورد انواع روش های جدید کسب درآمد از طریق اینستاگرام صحبت می کنیم.

 

1-فروش مستقیم

در فروش مستقیم هر محصولی که در آن تخصص دارید میتوانید به فروش برسانید .پوشاک،لوازم آرایشٍ،خوراکی و هر انچه که در  را می توانید در صفحه کاریتان به فروش برسانید.

 

2-آموزش

در این روش هم شما به صورت مستقیم به کسب درآمد می پردازید . شما در پیجتان میتوانید محتوای آموزشی خود را به فروش برسانید.مثلا آموزش طراحی گرافیکی،بازاریابی،آشپزی و هر مهارت دیگر که به صورت آموزشی باشد . یکی از راه کار های معرفی خود برای فروش پکیج ها این است که نمونه های رایگان خود را داخل پیج قرار دهید یا وبینارهای رایگان داشته باشید تا هنر جویان شما را پیدا کنند و یا کاربران بتوانند برای خرید محتوای شما درست تصمیم بگیرند.

 

3-همکاری در فروش

این روش به صورت غیر مستقیم به شما کمک میکند تا به درآمد عالی برسید فقط با این شرط که این کار نیازمند صبر و در عین حال تلاش زیاد است. اولین اقدامم این است که باید یک پیج کاری درست کنید و در آن مطالب ،پست و یا ویدیو های پر محتوا تولید کنید . اینکار باعث می شود کم کم به فالوورهای شما افزوده شود و در این حالت شما می توانید با تبلیغات محصولات ،از فروش آنها سود دریافت کنید . بهتر است پیجتان با موارد پر محتوا پر شده باشد تا فالوورهای شما هم واقعی باشند و هم از سطح فرهنگ بالایی برخوردار باشند ،در این صورت آنها به شما اعتماد کامل خواهند کرد و مطمئن هستند تبلیغات شما فقط در جهت سود و یا افزایش درآمد نیست ،چه بسا  خیلی از اینفلوئنسرها باتوجه به اینکه صرفا فالوورزیاد دارند دست به هرگونه تبلیغی میزنند.

 

4-بازاریابی و مدیریت سایر پیج ها

یکی دیگر از کارهایی که می توان انجام داد بازاریابی و مدیریت پیج است . به این صورت که شما میتوانید مدیریت یک پیج را دست بگیرید و به بیان دیگر ادمین آن پیج باشد.بنابراین  هر روز باید پست های پر محتوای مربوط به موضوع آن صفحه ،مدیریت پیام ها ،فروش محصولات اینترنتی و ارتباط گیری مستمر با مشتریان را انجام دهید .

 

5- انجام کارهای فریلنسری

بعضی از افراد هم به صورت فریلنسری کار انجام می دهند. یعنی یک پیج برای خود درست میکنند و در آن پیج باید به صورت  پویا و فعال پست های پر محتوا منتشر میکنند . این کار بعد از مدتی فالوورها افزایش پیدا می کنند و باعث می شود از طرف پیج های دیگر سفارش های مختلف و متنوعی از سوی اشخاص دیگر دریافت میکنند .

 

6- ایجاد یک پیج ورزشی

اگر در زمینه تناسب اندام سررشته داشته باشید، می توانید هر روز با پست ها و محتوای آموزشی  میتوانید کسب درآمد کنید . حتما طرفداران زیادی پیدا خواهید کرد ،خانم های خانه دار ،افراد شاغلی که زمان زیادی برای باشگاه رفتن ندارند و یا به خاطر بیماری همه گیری که این روزها همه  با آن درگیر هستند ،بسیاری از مردم ترجیح می دهند که در خانه بمانند و  ورزش کنند. بنابراین  می توانند در دور ه های شما ثبت نام کند و به صورت لایو از آن بهره ببرند.

این تکنیک ها ، فقط چند راه ساده بود برای داشتن کسب درآمد از اینستاگرام و شما می توانید با تمرین و پشتکار به موفقیت دست پیدا کنید.

 

7-واسط تبلیغاتی

واسط تبلیغاتی به شخصی گفته می شود که تبلیغ یه محصول یا برند را بین پیج های خوب اینستاگرام پخش میکند.برای این کار باید با پیج ها خوب و پر محتوا  ارتباط داشته باشید و با آنها برای همکاری تبلیغات مذاکره کنید.بعد از این که با یک یا چند پیج کار کردید شروع به زدن کمپین کنید و به فالوورهای خود این اجازه را بدهید که در کمپین های شما مشارکت کنند.سعی کنید خلاق باشید و بتوانید تبلیغات پر محتوا داشته باشید تا مخاطبان بیشتری جذب پیج شما شوند.

 

8- مشاور پیج رشد در اینستاگرام

مشاور پیج کسی است که می تواند تمام استراتژی ها و تکنیک های رشد در اینستاگرام را به شما بگوید و شما را در جهت موفقیت پیجتان راهنمایی کند .اولین و مهمترین نکته ای که باید به خاطر داشته باشید این است که دانستن الگوریتم ها و تاکتیک های اینستاگرام بسیار مهم است ،تا بتوانید مشتریان خوبی جذب کنید.

 

9- خرید و فروش پیج اینستاگرام یا فالوور اینستاگرام

این روزها خیلی از افراد دوست دارند یک شبه ره صد ساله طی کنند و پیج آنها زودتر شناخته شود. بنابراین اقدام به خرید پیج اینستاگرام با فالوور واقعی میکنند. در این بیزینس افراد یا شرکت های فروش پیج و فالوور اینستاگرام وجود دارند که از این طریق کسب درآمد می کنند. کافی است سری به اینستاگرام بزنید تا متوجه شوید حداقل 30 درصد از کاربران از طریق اینستاگرام تبلیغات را دنبال میکنند، بنابریان اینستاگرام تلفیقی از محیط کاری و اجتماعی است. در نتیجه اگر شما یک پیج پر بازدید خریداری کنید، کسب درآمد بیشتری میکنید، فالوورهای شما روز به روز بیشتر می شوند و موجب ارتقا پیجتان میشود، محیط پیجتان برا ی تبلیغات، پر بازده تر میشودند ،پیج شما همیشه پشتیبان دارد و از امنیت بالایی برخوردار است و اگر زمانی پیج شما هک شد ،تیم پشتیبانی پیج شما را برمی گردانند.

 

حرف آخر:

اگر واقعا به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستید و اگر علاقه مند به این کار هستید اولین قدم این است که بدانید در این راه باید صبور باشید و قدم به قدم شروع کنید .و به صورت جدی حداقل تا یکسال کار کنید. بهتر است از  همین الان شروع به فعالیت کنید و در این راه ثابت قدم بمانیدو از کار خود لذت ببرید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27380
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید