امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چطور در کمتر از 3 دقیقه بصورت آنلاین اسانس عطر بخریم؟


1401/07/27
کد خبر : 26171
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 22 نفر
به عصر ارتباطات خوش آمدید! اینجا عصری است که به ندرت لازم است برای خرید محصولات و لوازمی که به آنها نیاز دارید به تک تک فروشگاه ها سر بزنید و وقت و انرژی خود را صرف خرید وسایل کنید.

در قرن بیست و یک، این امکان برای شما به وجود آمده است که تنها در چند دقیقه بتوانید تمامی لوازم و احتیاجات خود را از جمله مواد خوراکی، پوشاک و حتی لوازمی که از ضرورت بالایی برخوردار نیستند مثل لوازم الکترونیکی از جمله تلفن همراه و حتی خودروی مورد نظر خود را بصورت اینترنتی خریداری کنیم.

در کنار تمامی محصولاتی که می توانیم بصورت اینترنتی خریداری کنیم، عطر ها و ادکلن ها نیز این روز ها جایگاه خاصی در فضای مجازی پیدا کرده اند و روزانه تعداد بالایی عطر و ادکلن در فضای اینترنت خرید و فروش می شود.

اما افراد چطور می توانند بدون اینکه بوی عطری را تست کنند اقدام به خرید آن کنند؟

ضمن خوش آمد به همه ی شما عزیزانی که درحال مطالعه ی این مقاله هستید، عطر فرید که یکی از معتبر ترین و تخصصی ترین مراکز فروش و مشاوره عطر و ادکلن در ایران است امروز اینجاست تا بعد از معرفی محبوب ترین عطر هایی که بصورت آنلاین خریداری می شوند، به شما یاد بدهد که چطور بدون اینکه عطری را بو کنید، آن را بصورت اینترنتی خریداری کنید.

===============================

ارتباط با عطر فرید

تبریز - بازار بزرگ سرپوشیده تبریز - انتهای بازار امیر - فروشگاه عطر فرید
04135260172
[email protected]
===============================

چه عطر هایی بیش تر اینترنتی خریده می شوند؟

در ادامه با ما همراه باشید تا پر فروش ترین عطر ها در فضای اینترنت را به شما معرفی کنیم، و چند ترفند بسیار مهم را برای خرید آنلاین عطر های مختلف مثل خرید اسانس عطر کازاموزاتی زرجف آلکساندریا 2 را به شما آموزش بدهیم.

* عطر کازاموزاتی مفیستو

عطر کازوموزاتی مفیستو اولین محصول پر فروشی است که آمار خرید و فروش آن در اینترنت بسیار بالاست. این عطر که در سال 2009 به بازار عرضه شد، یک عطر مردانه دارای رایحه ی خنک و چوبی است که از جمله ویژگی های بارز آن طراحی زیبای شیشه ی آن است.

به دلیل خنک بودن رایحه ی آن، خرید اسانس عطر کازاموزاتی مفیستو اکثرا یک انتخاب خوب و مناسب برای روز های گرم اواخر بهار و اوایل تابستان می باشد.

همچنین بسیاری از افراد معتقدند که این عطر شباهت هایی با عطر کرید سیلور مانتین دارد، که اگر از طرفداران آن باشید، قطعا این محصول نیز مورد پسند شما خواهد بود.

عطر کازاموراتی مفیستو

نت ها و رایحه های هر نت این عطر را می توانید در ادامه مشاهده کنید:

  • رایحه اولیه: ليمو ترش، گريپ فروت، ترنج
  • رایحه میانی: زنبق، اسطوخدوس، گل رز
  • رایحه پایه:عنبر، سدر، چوب صندل سفید، مشک 

خرید اسانس عطر کازاموزاتی فیرو

عطر بعدی این لیست نیز عطری از کمپانی کازاموزاتی (کازاموراتی) است که دقیقا یک سال بعد از اینکه عطر قبلی آن یعنی مفیستو در سال 2009 موفقیت های بسیاری را به دست آورد، در سال 2010 به بازار بین المللی عطر و ادکلن ارائه شد.

در اولین نت از این عطر شاهد مرکباتی مثل ترنج، لیمو، پرتقال خونی و برگ لیمو خواهیم بود که بعد از اولین اسپری اتاقی که در آن هستید را پر از روایح مختلف خود خواهد کرد.

بعد از آن در نت میانی می توانیم عناصری مثل بهار نارنج، آویشن، نعنا و ترخون را حس کنیم که انرژی شما را در اواسط یک روز پرمشغله به شدت بالا خواهد بود.

اسانس عطر فیرو کازاموراتی

در نت پایانی نیز این عطر با رایحه هایی همچون چوب صندل سفید، جوز هندی، نعناع هندی، چوب کومارین و خس خس در کنار شما خواهد بود که این ترکیبات در کنار هم باعث می شوند ماندگاری این عطر، بر خلاف دیگر عطر های سرد و تند، به شدت بالا باشد.

  • رایحه اولیه: ليمو ترش، پرتقال خوني ،ترنج، علف ليمو
  • رایحه میانی: بهار نارنج، نعنا، ترخون ،آويشن
  • رایحه پایه: چوب صندل سفید، جوز هندی، نعنا هندی، چوب کومارین، خس خس

* عطر کلاب د نویت آرماف، بردار ناتنی کرید اونتوس

عطر کلاب د نویت آرماف یک عطر تند با رایحه ی چوبی برای آقایان است که برای اولین بار در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن وارد شد.

این عطر نزدیک ترین عطر به کرید اونتوس می باشد و بسیاری از افراد و منتقدان، آن را برادر ناتنی کرید اونتوس که یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین عطر ها در سر تا سر دنیاست می دانند، که از ماندگاری و پخش بوی خوبی برخوردار است.

لذا اگر به هر دلیلی قادر به خرید کرید اونتوس نباشید، خرید اسانس عطر کلاب د نویت آرماف می تواند یک جایگزین بسیار خوب برای شما باشد.

شروع ماجراجویی با این عطر، با رایحه بوی سیب و لیمو شیرین و انگور سیاه خواهد بود، و بعد از آن در نت های میانی آن می توانیم بوی گل های سرخ، یاسمن و توس را حس کنیم. در پایان نیز کلاب د نویت آرماف با روایح وانیل، عنبر، نعناع هندی و مشک با ما همراه خواهد بود.

  • رایحه اولیه: لیمو شیرین، انگور سیاه، سیب
  • رایحه میانی: گل سرخ، یاسمن، توس
  • رایحه پایه: وانیل، عنبر، مشک، نعناع هندی

* خرید اسانس عطر تام فورد گری ویتیور

کمپانی تام فورد یکی از کمپانی هایی است که قطعا حداقل یکبار نام آن به گوش ما خورده است. این کمپانی آمریکایی یکی از موفق ترین برند ها در زمینه تولید عطر و ادکلن در دنیا می باشد و توانسته است با محصولات فوق العاده ی خود طرفداران بسیاری پیدا کند.

گری وتیور که یک عطر تلخ و سرد است نیز یکی از محصولات بسیار محبوب در دنیا می باشد که در سال 2009 به بازار عرضه شد.

زمانی که برای اولین بار این عطر روی پوست شما اسپری شود، بوی گریپ فروت، شکوفه های پرتقال و مریم گلی هستند که به استقبال شما خواهند آمد.

بعد از مدتی، نت دوم که شامل بوی فلفل، جوز هندی و ریشه گل زنبق است، جایگزین نت اول شده و می تواند مدتی طولانی با شما همراه باشد.

عطر تام فورد گری وتیور

در آخر نت سوم که شامل علف وتیور، عنبر، خزه اوکموس و نت های چوبی است، تا پاسی از شب شما را همراهی خواهد کرد.

  • رایحه اولیه: مريم گلي، گريپ فروت، شکوفه پرتقال
  • رایحه میانی: دانه جوز هندي، فلفل فرنگي (شيرين)، ريشه زنبق
  • رایحه پایه: وتيور، کهربا، نمونه هاي چوبي، خزه بلوط

مهم ترین نکات خرید آنلاین عطر

خوشحالیم که تا این قسمت از مقاله با ما همراه بوده اید. تا اینجای کار گفتیم که افراد بیش تر چه عطر هایی را از طریق اینترنت خریداری می کنند.

در ادامه قصد داریم چند نکته ی مهم را در خصوص خرید آنلاین عطر و ادکلن به شما بگوییم تا بتوانید مثل یک حرفه ای به خرید آنلاین عطر بپردازید.

- تحقیق کنید

مهم ترین نکته قبل از اینکه اقدام به خرید آنلاین عطر کنید، تحقیق کردن است. خیلی مهم است که جایگاه هر نت را در یک عطر بشناسید، و بدانید که هر نت می تواند چه نقشی داشته باشد.

علاوه بر آن شناخت رایحه هاست که اهمیت زیادی دارد. یکی از کار هایی که می توانید انجام بدهید این است که نام عطر هایی که پیش از این از آنها استفاده کرده اید را جست و جو کرده و روایح نت های آن را یادداشت کنید.

اینکار به شما کمک می کند تا بدانید چه رایحه هایی بیش تر مورد پسند شماست، و با الگو گرفتن از آن می توانید پی ببرید که عطر های دیگر نیز می توانند مورد پسند شما باشند یا خیر.

- بیش از حد به قیمت ها توجه نکنید

ضرب المثل «هیچ گرانی بی حکمت نیست» را فراموش کنید! در دنیای عطر ها لزوما قیمت بالا به معنای این نیست که شما عاشق آن عطر می شوید، همچنین داشتن قیمت پایین تر به معنای بی کیفیت بودن محصول نیست.

- به عناوین توجه کنید

اسم ها و عنوان هایی که برای معرفی عطر بکار برده می شود، مثل عطر تلخ، خنک، گرم، شیرین، دریایی، مرکباتی و ... همگی راهنمای خوبی هستند که به شما کمک می کنند تا یک دیدگاه و انتظار کلی نسبت به عطر داشته باشید.

- رنگ ها می توانند مهم باشند

دنیای تبلیغات و بازاریابی دهه هاست که از رنگ ها برای معرفی و نشان دادن ماهیت محصولات استفاده کرده است، و این قضیه در دنیای عطر و ادکلن نیز صدق می کند.

درست است که بسته بندی، رنگ بسته و رنگ شیشه همیشه نشان دهنده ی محتوای داخل شیشه ی عطر نیست، اما در بسیاری از موارد می توان یک دید اولیه با استفاده از رنگ شیشه ی عطر بدست آورد.

فراموش نکنید زمانی که شما نتوانید بوی عطر را حس کنید، هر سرنخی ارزشمند خواهد بود.

به عنوان مثال، عطر کازاموراتی زرژاف مفیستو که در ابتدای مقاله معرفی کردیم دارای شیشه ای آبی رنگ است، و از آنجایی که آبی یک رنگ سرد می باشد، می توان از قبل حدس زد همانطور که اشاره کردیم، با عطری خنک و سرد روبرو هستیم.

این چهار نکته پایه ترین و اصلی ترین نکاتی هستند که اگر نمی خواهید پیش از خرید عطری، تستر آن را خریداری کنید می بایست از آنها استفاده نمایید.

https://atrefarid.com/

فراموش نکنید که عطر فرید یکی از معتبر ترین و تخصصی ترین مراکز فروش عطر و اسانس عطر ایران می باشد و شما عزیزان می توانید جهت دریافت مشاوره و پرسیدن هرگونه سوال در خصوص عطر ها با این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

در نهایت امیدواریم که مطالب مطرح شده در این مقاله برای شما کاربردی بوده باشد و توانسته باشیم اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار بدهیم.

********************************

فروشگاه عطر فرید از سال 1380 فعالیت خود را ذر زمینه پخش و فروش اسانس عطر و دیگر محصولات شروع کرد

آدرس: تبریز انتهای بازار امیر(بازار طلا) فروشگاه عطر فرید

شماره تماس: 04135260172-09144077124

پست الکترونیک: [email protected]

********************************


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26171
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید