امروز جمعه 16 شهریور 1403

Friday 06 September 2024

چرا در حال حاضر خرید پکیج دست دوم با گارانتی از مراکز معتبر به صرفه تر از خرید پکیج نو می‌باشد؟


1401/07/27
کد خبر : 28719
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 13 نفر

البته لازم به ذکر است که در آن سال‌ها به دلیل کیفیت بالای محصولات تولیدی در کشور (به دلیل استفاده از قطعات اورجینال) خرید پکیج کارکرده زیاد صرفه اقتصادی نداشت.

چرا خرید پکیج دست دوم با گارانتی صرفه اقتصادی دارد؟

کیفیت پایین محصولات تولیدی فعلی به دلیل عدم واردات قطعات یدکی اورجینال از کشورهای اروپایی و استفاده بالاجبار از قطعات یدکی جایگزین و نهایتا تولیدات داخلی که عمر مفید دستگاه را به شدت کم خواهد کرد.
پکیج های دیواری که در چند سال گذشته وارد بازار کشور شده اند به دلیل کیفیت بالای قطعاتی که در آنها استفاده شده است عمر چندین برابر نسبت به پکیج های فعلی دارد

پکیج کارکرده را از کجا بخریم؟

با توجه به مسائل گفته شده آیا معقولانه است پکیج کارکرده را از هر فردی خرید کنیم؟ مطمئنا پاسخ خیر می‌باشد
زیرا پکیج کارکرده به دلیل مشخص نبودن سلامت داخلی قطعات حتما باید توسط مرکز معتبری به فروش برسد که هم دستگاه را صفر تا صد سرویس کرده و هم قطعات معیوب را تعویض نموده و در نهایت با ارائه گارانتی کتبی معتبر عرضه می‌کند.
لازمه تاکید کنم خرید پکیج دست دوم و کارکرده فقط با گارانتی از مراکز معتبر قابل اعتماد می‌باشد و صرفه اقتصادی دارد در غیر این صورت ممکنه در حال خرید یک دردسر بزرگ برای خود باشید.

پکیج کارکرده از کجا خریداری کنیم؟
شرکت پکیجکار بزرگترین مرکز خرید و فروش و تعمیر انواع پکیج در شهر تهران آماده ارائه انواع پکیج دست دوم با گارانتی کتبی می‌باشد.

خرید پکیج خراب
مشتریان گرامی اگر شما یک پکیج و رادیاتور دست دوم و حتی معیوب دارید این مجموعه اقدام به خرید پکیج خراب می‌نماید. پکیج خود را ارزان نفروشید



لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/28719
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید