امروز دوشنبه 01 مرداد 1403

Monday 22 July 2024

چرا تحصیل در انگلیس را انتخاب کنیم؟

1403/04/29
کد خبر : 2408775
دسته بندی : رپورتاژ
تعداد بازدید : 78 نفر

این روزها تب‌وتاب مهاجرت از هر وقت دیگری بیشتر است و بسیاری از افراد، از جوان تا پیر، به‌دنبال راهی برای مهاجرت هستند. مهاجرت تحصیلی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین رو‌ش‌ها دانست که دنیایی جدید از علم و دانش را به شما معرفی خواهد کرد. تحصیل در انگلیس یکی از فرصت‌های استثنایی است که نصیب هر کسی نمی‌شود. اگر دوست دارید در این کشور پیشرفته تحصیل کنید، باید از اصول مهاجرت تحصیلی به این کشور آگاه باشید. در ادامه این مقاله به توضیحاتی درباره مهاجرت تحصیلی به انگلیس خواهیم پرداخت. همراه ما باشید.

با مزایای تحصیل در انگلستان آشنا شوید

کسانی که به‌دنبال کسب علم و دانش هستند، حاضرند برای تحصیل در یک دانشگاه معتبر، تا دورترین کشورهای دنیا نیز سفر کنند. از سوی دیگر آن‌ها که در پی مهاجرت هستند، تحصیل را یکی از بهترین راه‌ها می‌دانند. به هر یک از این گروه‌ها که تعلق داشته باشید، انگلستان یکی از مطلوب‌ترین انتخاب‌ها برای شماست. اگر نگاه مختصری به مزایای تحصیل در انگلیس داشته باشید، به این موضوع پی می‌برید. در ادامه به برخی از مزایای تحصیل در این کشور خواهیم پرداخت.

تحصیل در بهترین دانشگاه‌های دنیا

مهم‌ترین مزیتی که با تحصیل در انگلستان از آن بهره‌مند خواهید شد، تحصیل در بهترین دانشگاه‌های دنیاست. این کشور بهترین دانشگاه‌های دنیا را دارد و می‌توانید از بالاترین کیفیت آموزش بهره‌مند شوید. دانشگاه آکسفورد که بهترین دانشگاه دنیاست، در این کشور واقع شده و بیش از ۳۹ کالج و ۱۰۰ کتابخانه دارد. ایمپریال کالج لندن، دانشگاه منچستر، دانشگاه بریستول، وارویک و … نیز از بهترین دانشگاه‌های دنیا هستند. اگر بتوانید برای یکی از این دانشگاه‌ها اپلای کنید، ویزای تحصیلی انگلیس برایتان صادر خواهد شد.

تحصیل به زبان انگلیسی

یکی از مزایای مهم تحصیل در انگلیس، عدم نیاز به یادگیری زبانی غیر از انگلیسی است. برای تحصیل در این کشور باید فقط بر زبان انگلیسی مسلط باشید. ازآنجاکه اغلب دانشجویان به سطح مطلوبی از زبان انگلیسی مسلط هستند، این یک پیشنهاد استثنایی برای آن‌هاست. اگر بتوانید نمره قابل قبولی را در آزمون آیلتس یا سایر آزمون‌های معتبر به‌دست آورید، می‌توانید به‌راحتی ویزای تحصیلی انگلیس را دریافت کنید.

بهره‌مندی از سطح بالای کیفیت زندگی

تحصیل در انگلستان می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد؛ چرا که از سطح بالای کیفیت زندگی بهره‌مند خواهید شد. امکانات فوق‌العاده‌ای برای زندگی در انگلستان وجود دارند که هرروز از آن‌ها بهره‌مند خواهید شد. از نظر رفاهی و تفریحی مراکز متعددی وجود دارند و تسهیلات گوناگونی هم به شما تعلق می‌گیرد. بدیهی است که کشوری مثل انگلستان، بهترین امکانات را در اختیار شهروندان خود قرار دهد. تحصیل در انگلیس شما را از این خدمات بهره‌مند خواهد ساخت.

ارائه انواع بورسیه‌های تحصیلی

بسیاری از افراد به‌دنبال آنند که بورسیه تحصیلی دریافت کنند تا بتوانند هزینه‌های تحصیل در انگلستان را کاهش دهند. برای تحصیل در این کشور، بورسیه‌های تحصیلی متنوعی ارائه می‌شوند که برخی از آن‌ها دولتی و برخی دیگر آزاد هستند. وجود دوره‌های آزاد متنوع باعث شده که بتوانید به طیف گسترده‌ای از دوره‌ها دسترسی داشته باشید. ازآنجاکه دانشگاه‌های زیادی هم در این کشور وجود دارند، دست شما برای انتخاب باز خواهد بود.

امکان داشتن کار دانشجویی

برای اینکه بتوانید بخشی از هزینه‌های زندگی در انگلیس را تأمین کنید، می‌توانید یک کار پاره‌وقت داشته باشید. کارهای متنوعی به‌عنوان کار دانشجویی در شهرهای انگلیس وجود دارند که بخشی از هزینه‌هایتان را تأمین خواهند کرد. البته برخی از بورسیه‌های تحصیلی اجازه کار همزمان با تحصیل را به شما نخواهند داد. پیش از اقدام باید درباره این موضوع تحقیق کنید.

اشتغال به کار پس از اتمام تحصیل

اگر دوست دارید پس از اتمام تحصیل مشغول به‌کار شوید و بتوانید ویزای تحصیلی را به ویزای کاری تبدیل کنید، انگلستان کشور مناسبی برای شماست. در انگلستان می‌توانید پس از تمام شدن دوره تحصیل، در یک شغل مربوط به رشته‌تان مشغول شوید و موقعیت‌های شغلی فوق‌العاده‌ای داشته باشید. خوشبختانه دستمزد پرداختی بابت مشاغل مختلف در انگلستان بالاست و می‌توانید سطح رفاه بالایی را تجربه کنید. این یک موقعیت استثنایی برای متقاضیان تحصیل در انگلیس است و می‌توانند به راحتی اقامت خود را تمدید کنند تا اقامت دائم را به‌دست آورند.

زندگی در یک محیط بین‌المللی

کشور انگلستان، مهاجرپذیر است و مهاجران متعددی از کشورهای مختلف به این ناحیه رفته‌اند تا به تحصیل یا کار بپردازند؛ به همین خاطر، محیط بین‌المللی با تنوع فرهنگی بی‌نظیری در انگلستان دیده می‌شود. در محیط دانشگاه یا محیط کار با افراد مختلفی آشنا می‌شوید که از فرهنگ‌های گوناگون هستند و شما را با دنیای جدیدی آشنا خواهند کرد. در جریان این معاشرت‌ها، دنیایی از اطلاعات به‌دست خواهید آورد و از این تبادل فرهنگی لذت خواهید برد.

سیم آخر؛ معتبرترین مرجع مشاوره مهاجرت از طریق تحصیل

دیدید که تحصیل در انگلیس یک فرصت استثنایی برای پیشرفت است و می‌تواند آینده شما را تضمین کند. ازآنجاکه این روزها تعداد افراد متقاضی مهاجرت بسیار زیاد است، کسانی موفق خواهند شد که مسیر درستی را پیش بگیرند. با توجه به اینکه افراد زیادی ادعای مشاوره مهاجرت تحصیلی را دارند، بسیار مهم است که بتوانید بهترین مرجع را انتخاب کنید. موسسه مهاجرتی سیم آخر، یک موسسه حرفه‌ای در این حوزه است که بهترین خدمات را توسط بهترین مشاوران ارائه می‌کند. ۲۱ سال سابقه فعالیت در این حوزه سبب شده که مراجعین بتوانند با خیال آسوده به آن اعتماد کنند. برای مشاوره مهاجرتی رایگان می‌توانید وارد سایت شوید و اطلاعات مورد نیاز را دریافت کنید. موسسه سیم آخر، بهترین مرجعی است که می‌توانید برای مهاجرت به آن مراجعه کنید.

گالری تصاویر

لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/2408775
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید