امروز دوشنبه 12 شهریور 1403

Monday 02 September 2024

چرا به یکدیگر گل هدیه می دهیم


1401/07/27
کد خبر : 26268
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 19 نفر

فلوریوگرافی، زبان گل ها، در زمانی به وجود آمد که احساس نیاز به راهی مودبانه برای بیان احساسات خود با دیگری، ایجاد شد. این امر به ویژه در مورد احساس عشق، همدردی، پشیمانی و قدردانی اعمال می شود. احساسات شدیدی که می توان گفتن آنها با صدای بلند ناراحت کننده باشد.

گلها در سراسر جهان معانی و نمادین مختلفی دارند. با این اوصاف،به این دلیل می گوییم گل یک زبان جهانی است چراکه در تمام جهان برای برقراری ارتباط و ارتباط احساسی بیشتر انسان ها با یکدیگر است.

  خرید آنلاین گل

مزایای گل رز نسبت به دیگر انواع گل

به جرأت می توان گفت در تمام دنیا گل رز به دلایل مختلف بیشترین طرفدار را داشته و جایگاه ویژه ای در دسته گل عروس و ماشین عروس و غیره دارد. یکی از اصلی ترین دلایل برای این حجم از تقاضا بدون شک زیبایی ظاهری آن می باشد که با نوعی آرامش همراه است. علاوه براین، با مرور انواع مختلف این گل کاملا پی به تنوع بسیار بالای آن در گوشه و کنار دنیا خواهید شد.
جالب است بدانید که در دنیا بر اساس جنس گلبرگ ها حدود ۱۵۰ نوع رز وجود دارد که منشا رویش ۹۵ نوع آنها در کشورهای آسیایی می باشد. علاوه بر تنوع بسیار بالا از نظر شکل ظاهری و رنگ و بو و عطر آن، این گل برخلاف بسیاری از گل های تزئینی دیگر دارای خواص دارویی زیادی می باشد.
به عنوان مثال از جمله خواص دارویی آن می توان به وجود ویتامین E فراوان در گلبرگ های آن اشاره نمود. علاوه براین، دمنوش های این گل برای رفع عفونت و تقویت قلب بسیار موثر می باشد.
همان طور که اشاره شد، این گل دارای بیش از ۱۵۰ گونه می باشد که برخی با جنبه های زیبایی و تزئینی مورد استفاده قرار گرفته و برخی کاربرد دارویی و پزشکی دارند.

باکس گل

باکس گل یا جعبه گل محفظه ای با شکل و رنگ زیبا می باشد که علاوه بر قرار دادن گل، گزینه مناسبی برای قرار دادن هدیه و کادو می باشد. با توجه به ساختار و شکل زیبایی که گل ها در داخل جعبه پیدا می کنند و دست طراح برای شکل دادن به آن باز می باشد، به همین خاطر استفاده از آن بسیار رایج می باشد. گل بهار ارائه دهنده خرید اینترنتی باکس گل، دسته گل، تاج گل در ادامه به معرفی انواع جعبه گل و ویژگی های هر یک خواهد پرداخت.
سلیقه و خواسته افراد در انتخاب نوع گل و نحوه هدیه دادن آن متفاوت می باشد، به طوریکه برخی دسته گل را ترجیح می دهند و عده ای قرار دادن گل های زیبا در محفظه هایی با شکل های قلب یا شکل های هندسی را می پسندند. با توجه به متفاوت بودن سلیقه ها ما در گروه گل بهار، این جعبه ها را در شکل و رنگ و جنس های مختلف ارائه می دهیم که انتخابی شایسته برای هدیه دادن به عزیزانتان می باشد.
یکی از لوکس ترین و خاص ترین هدایایی که می توانید خریداری کنید، باکس های شیشه ای می باشند که زیبایی گل های درون آنها با بدنه مات جعبه صد چندان خواهد شد.
جنس بدنه این باکس ها ورق های پلکسی می باشد که بسیار شفاف بوده و به دلیل مقاومت بالایی که دارند در ماندگاری گل اثر زیادی خواهند داشت. برخلاف باکس های کاغذی که با کوچکترین ضربه دچار خرابی میشوند و زیبایی روز اول را نخواهند داشت،باکس های پلکسی یا شیشه ای را می توان سالها نگهداری کرد و به عنوان یک یادگاری همیشگی از آن استفاده نمود.


 خرید آنلاین گل

تاج گل

تاج گل یکی از بهترین شیوه ها برای هدیه دادن گل های طبیعی و مصنوعی به افراد مختلف به مناسبتهای گوناگون می باشد و تنوع بالایی در آنها وجود دارد. تاج گل عروس، خواستگاری، ترحیم و تبریک و افتتاحیه از جمله نمونه های بسیار پرکاربردی می باشند که می توان با توجه به نوع مراسم مورد نظر انتخاب و سفارش داد.

نمادهای گل برای مراسم های مختلف

تاج گل و یا هر گل دیگری بر اساس فرهنگ های مختلفی که در دنیا وجود دارد برای مراسم های مختلف شکل متفاوتی را به خود گرفته است. گل عموماً برای مراسم جشن و شادی مورد استفاده قرار می گیرد و از آنجایی که بوییدن گل سبب آرامش می شود به منظور تسلی دادن به خانواده های داغدیده از گل برای مراسم ترحیم نیز استفاده می شود.
نگاه کردن به گل خود سبب می شود انرژی مثبت منعکس شود و آرامش بیشتری برای افراد غم دیده فراهم شود. انسان از خاک است و هر آنچه که از خاک پدید می آید را دوست می دارد. گل هدیه ای بهشتی است که از دل خاک می روید و سبب می شود حال خوشی از عطر آن به شما القاء شود.

چرا برای مراسم ترحیم از تاج گل استفاده می شود؟

تاج گل یکی از گزینه های انتخابی شما است برای عزیزان غم دیده تان تا به آن ها نشان دهید که به یادشان بوده اید. این مهم را به یاد داشته باشید که خرید گل برای مراسم های مختلف متفاوت است؛ مثلا شما می توانید برای مراسم جشن و شادی و ابراز علاقه تنها از یک شاخه گل استفاده کنید اما بدون شک وجه خوبی ندارد که در مراسم ترحیم از یک شاخه گل استفاده شود.
در مراسم های بزرگ و عزاداری عموماً برای ابراز همدردی و احترام گذاشتن به طرف مقابل غالبا از تاج گل ها استفاده می شود.


 
 خرید آنلاین گل

خرید آنلاین گل

 
گالری گل بهار واقع در بازار گل محلاتی از متنوع ترین مراکز فروش گل می باشد.فروشگاه گل بهار به عنوان یکی از باسابقه ترین مراکز فروش انواع گل، تاج گل ترحیم و تسلیت، دسته گل و غیره، در مجموعه فعالیت و خدمات خود خرید آنلاین گل را قرار داده است.

 با خرید آنلاین  می توان از نمونه های مختلف آنها بر اساس سلیقه و خواسته خود بهترین طرح و رنگ و جنس را انتخاب و با قیمت مناسب خریداری نمود.

جهت اطلاع از شرایط خرید آنلاین باکس گل و سوالات و ابهاماتی که در این زمینه وجود دارند، می توانید با شماره های  ۰۲۱۹۱۳۰۵۲۷۳ و ۰۹۱۲۳۷۶۴۹۶۴ تماس برقرار نمایید.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26268
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید