امروز شنبه 10 شهریور 1403

Saturday 31 August 2024

چرا برای تعمیر ماشین لباسشویی باید از تکنسین کمک بگیریم؟


1401/07/27
کد خبر : 26183
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 21 نفر

ماشین لباسشویی وسیلهٔ پیچیده‌ای است که تعمیر آن کار آسانی نیست، درصورتی‌که خودتان اقدام به تعمیر دستگاهتان کنید احتمال خرابی بیشتر وجود دارد پس بهتر است برای تعمیرات تخصصی ماشین لباسشویی حتماً از یک تکنسین ماهر کمک بگیرید، چراکه تعمیرات ماشین لباسشویی توسط افراد غیرمتخصص غیرممکن است و این اتفاق می‌تواند باعث خرابی بیشتری شود، درنتیجه بهتر است برای تعمیر ماشین لباسشویی آسیب‌دیده، آن را به متخصصان این کار بسپاریم.


 

عیب‌یابی ماشین لباسشویی در منزل

ماشین لباسشویی یکی از وسایلی است که تولید و کار کردن آن با تکنولوژی‌های روز دنیا جلو می‌رود، این دستگاه از لوازم پیشرفته محسوب می‌شود، امروزه افراد با جست‌وجو در اینترنت و فضای مجازی بسیاری از مشکلات را از طریق مقالات، عکس‌ها و ویدئوها حل می‌کنند، تعمیر ماشین لباسشویی از این طریق کار آسانی نیست و توصیه می‌شود که تکنسین ماهر تعمیرات به تعمیرات خرابی بپردازد.
قبل از تماس با تکنسین حتماً از پریز و اتصال دستگاه به پریز و سالم بودن پریز و دوشاخه مطمئن شوید پس‌ازآن از سالم بودن شلنگ و شیر آب مطمئن شوید، در صورت عدم وجود مشکل در این موارد دستگاه و فیلتر را تمیز کنید که اگر علت خرابی انسداد بود رفع کنید، در صورت رعایت همه نکات و حل نشدن مشکلات ماشین لباسشویی با تکنسین متخصص در ارتباط باشید.

چه زمانی به تعمیرات ماشین لباسشویی اقدام کنیم؟

در بسیاری از موارد با توجه به اطلاعات موجود در فضای مجازی و سایت‌ها، افراد علل خرابی ماشین لباسشویی و مشکلات رایجی که ممکن است موجب خرابی ماشین لباسشویی شده باشد را می‌دانند، اما در موارد اندکی علت خرابی تنها توسط تکنسین قابل‌تشخیص است، بهتر است قبل از هیچ‌گونه اقدامی برای تشخیص و علت خرابی در دستگاه از یک کارشناس در این زمینه کمک بگیریم.
در بعضی موارد دست‌کاری و اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی توسط افراد غیرمتخصص موجب خسارات جبران‌ناپذیری می‌شود.


 

مشکلات رایج در ماشین لباسشویی چیست‌اند؟

با توجه به پیشرفت علم و تولید ماشین لباسشویی‌های باکیفیت در شرکت‌های داخلی و خارجی، این دستگاه مانند سایر وسایل برقی ممکن است به علت استفاده نادرست یا علل دیگر دچار مشکل شده و نیاز به بررسی و چک کردن داشته باشد، اگرچه بسیاری از این مشکلات بدون صرف هزینه زیاد توسط تعمیرکاران حل خواهد شد اما به برخی از رایج‌ترین مشکلات ماشین لباسشویی‌ها اشاره می‌کنیم.
روشن نشدن لباسشویی، عدم تخلیه آب در ماشین لباسشویی، نشت آب از لباسشویی، لرزش و صدای زیاد دستگاه در حین کار کردن، وجود بوی بد در دستگاه، عدم انجام چرخه شست‌وشو به‌طور کامل، عدم پخش شدن مواد شوینده و ...
هر یک از مشکلاتی که در بالا به آن‌ها اشاره کردیم می‌تواند علت مشخصی داشته باشد که این علل در اثر معیوب شدن قطعه‌های خاصی در دستگاه ماشین لباسشویی اتفاق می‌افتد که باید به‌صورت دقیق عیب‌یابی و تعمیر گردند.

برای تعمیر ماشین لباسشویی‌ام به کدام شرکت مراجعه کنم؟

برای برطرف کردن ایرادات و خرابی‌ها در ماشین لباسشویی، از شرکتی که از اتحادیه تعمیر لوازم‌خانگی مجوز رسمی دارد استفاده کنید، مجموعه مستر امداد مجموعه‌ای باسابقه بالا و دارای مجوزهای رسمی و رضایت مشتریان است که می‌توانید در هنگام روبه‌رو شدن با مشکلات در ماشین لباسشویی‌تان، از طریق شماره‌های درج‌شده در صفحه با آن تماس بگیرید.


 

چرا برای تعمیر ماشین لباسشویی به مستر امداد مراجعه کنم؟

در مجموعه مستر امداد، تکنسین در زمان تعیین‌شده توسط مشتری و در منزل به تعمیر و در صورت نیاز تعویض قطعات ماشین لباسشویی می‌پردازد که این کار علاوه بر جلوگیری از حمل‌ونقل بیهوده، در بسیاری از هزینه‌ها و وقت مشتریان صرفه‌جویی می‌کند، برای ارتباط با تعمیرکاران و تکنسین‌های مستر امداد با شماره‌های درج‌شده در صفحه تماس حاصل فرمایید.

چه مدت‌زمانی تعمیر ماشین لباسشویی طول می‌کشد؟

مدت‌زمانی که برای تعمیر ماشین لباسشویی گذاشته می‌شود به میزان و نوع خرابی دستگاه شما بستگی دارد اما مستر امداد ضمانت می‌کند که در سریع‌ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کرده و به شما تحویل دهد.

ارائه ضمانت‌نامه کتبی توسط شرکت

اگر قطعه‌ای از دستگاه ماشین لباسشویی مشتری به تعویض نیاز داشته باشد، تکنسین دکتر آچار با رضایت مشتری اقدام به تعویض قطعه می‌کند، در صورت تعویض هر قطعه‌ای از هر برندی از قطعه‌ای اورجینال و اصل استفاده می‌شود، در پایان کار ضمانت‌نامه کتبی و همه هزینه‌های دیگر، توسط تکنسین به مشتری تقدیم می‌شود، در این صورت اگر قسمتی که توسط تکنسین مجموعه ما تعمیر شده دوباره دچار ایراد و خرابی شود مجموعه ما موظف است که با توجه به تاریخ درج‌شده بر روی ضمانت‌نامه دستگاه مشتری را بدون دریافت هزینه مجدد تعمیر کند.

هزینه‌های تعمیرات ماشین لباسشویی در مجموعه مستر امداد

قیمت و هزینه تعمیر ماشین لباسشویی را در این روزها که نوسانات بسیاری در بازار وجود دارد نمی‌توان به‌صورت کلی و عددی گفت، هزینه تعمیرات لوازم‌خانگی در مجموعه مستر امداد بر اساس نرخ مصوب اتحادیه و هزینه‌های مربوط به خرید قطعات بر اساس نرخ روز در بازار محاسبه می‌شود که از طریق تماس تلفنی می‌توانید از آن مطلع شوید.
منبع مستر امداد


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/26183
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید