امروز سه‌شنبه 13 شهریور 1403

Tuesday 03 September 2024

چرا بدنه خودرو خود را نانو سرامیک کنیم؟


1401/07/27
کد خبر : 27108
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 24 نفر

نانو سرامیک خودرو شما را به شکلی نگهداری می کند که همیشه زیبایی آن به صورت چشمگیر خودنمایی کند به همین دلیل برای افرادی که همیشه به این موضوع علاقه داشته اند که ماشینی که تهیه می کنند همیشه به شکل ظاهری که در روز اول در نمایشگاه دیده اند باشد، می توانند نانو سرامیک را استفاده کنند.
این پوشش سرامیکی به بدنه خودرو شما درخشش و ایمنی و دوام خاصی را می بخشد. به همین دلیل برای افرادی که نسبت به خودرو خود بسیار حساس هستند می تواند بسیار مناسب باشد. در ادامه ویژگی های بسیار دیگری از نانو سرامیک را آورده ایم.
برای معرفی بیشتر بهتر است بدانید که روکش سرامیک، از جنس پلیمر مایع می باشد که به صورت دستی بر روی بدنه‌ی خارجی خودرو مورد استفاد قرار می گیرد. این پوشش بدنه، در پیوند با رنگ فابریک خودرو، یک لایه‌ ی محافظتی بر روی سطح خارجی ایجاد خواهد کرد.
به بیان ساده، روکش سرامیکی بین بدنه‌ ی خودرو و محیط بیرونی قرار می‌ گیرد و مانع از برخورد این دو با یکدیگر می‌ شود. در نتیجه این موضوع موجب می شود تا خودرو شما همیشه تمیز و بدون خط و خش های سطحی بماند.
در ادامه برای شنایی بیشتر با این روش نگهداری از خودرو مزایا این این کار را مورد بررسی قرار می دهیم.
 

مزایای روکش سرامیکی خودرو

نانو سرامیک با رنگ خودرو درتماس است و از آن مراقبت می کند این پوشش نیمه دائمی می باشد. این نانو سرامیک ها ، پلیمر های مایع هستند که برای سطوح بیرونی خودرو ها می توانید از آن ها استفاده نمایید.
از مزایای این سرامیک پوشش آب گریز آن بر روی بدنه خودرو می باشد که موجب آن است تا لکه های آب بر روی ماشین نماند. این پوشش قابل مشاهده نمی باشد و مشکلی را در ظاهر خودرو ایجاد نمی کند و بر عکس می تواند جلوه زیباتری را به خودرو شما ببخشد.
در نهایت می توان گفت که با استفاده از یک نانوسرامیک، لایه ای محافظت کننده در برابر نور خورشید، باران های اسیدی و انواع آلودگی های محیطی برای خودرو ایجاد می شود. شما می توانید برای داشتن یک پوشش نانو سرامیک با کیفیت به سایت کارن فیکس مراجعه نمایید.
روکش ها ی نانو سرامیک برای رنگ های تیره ماشین بسیار مناسبتر می باشد زیرا از لکه های روی ماشین خودداری می کند. در ادامه به برخی از مزایای نانو سرامیک ها اشاره شده است و عمده ترین مزیت های استفاده از این نانوکاور عبارتند از:
•    جلوگیری از انجام واکنش اکسیداسیون ناشی از اشعه های خورشیدی در بدنه خودروها
•    داشتن خاصیت آبگریزی که در نتیجه مانع از نفوذ یا باقی ماندن لکه های آب روی خودرو می شود.
•    جلوگیری از خوردگی شیمیایی بدنه خودرو در اثر باران های اسیدی
•    دوام و ماندگاری بالا
•    عملکرد بهتر نانوسرامیک ها در مقایسه با انواع واکس های بدنه خودرو
•    صرفه اقتصادی
•    عدم ایجاد لکه های ناشی از انواع آلودگی های محیطی
•    عدم ایجاد خش در اثر برخورد سنگ یا سایر اجسام روی بدنه خودرو
از جمله سایر مزیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

زیبایی و درخشندگی خودرو با پوشش نانو سرامیک

دلیل اصلی طرفداران بسیار این نانو سرامیک خودرو شکل ظاهری زیبایی که برای ماشین ایجاد می کند می باشد، این سرامیک موجب می شود تا بدنه ماشین شما براق شده و درخشندگی بسیاری داشته باشد. کسانی که علاقه دارند خودروی خود را شبیه خودروهایی که در نمایشگاه‌ ها وجود دارند، ببینند می‌ توانند از این روش استفاده نمایند.
 

محافظت مناسب از بدنه‌ی خودرو، توسط روکش نانو سرامیکی

مهمترین مزیت روکش نانو سرامیکی خودرو، حفاظت از اتومبیل در برابر خط و خش می باشد که با استفاده از آن (دیگر نیازی به قلم خش گیر بدنه ماشین ندارید) ، همچنین این روکش سرامیکی گرد و غبار و آلودگی‌ های شیمیایی را از ماشین شما دور نگه می دارد.
از سویی دیگر، روکش سرامیکی، از بدنه‌ی خودرو در برابر اشعه ماوراء بنفش نیز محافظت می‌ کند. اگر خودروی شما برای مدت طولانی در معرض تابش نور خورشید قرار داشته باشد، پس از مدتی، رنگ آن شروع به اکسید شدن کرده و کیفیت بدنه را تحت تاثیر قرار می‌ دهد.
در نتیجه روکش نانو سرامیک مانع از آسیب بهرنگ خودرو شما خواهد شد و ا استفاده از آن می توانید آن را همیشه تمیز و با ظاهری زیبا نگهداری کنید.

دوام بیشتر سرامیک خودرو

پوشش سرامیکی خودرو، نسبت به رنگ عادی اتومبیل، دوام بیشتری دارد و می تواند بدو آسیب رسوندن به رنگ اتوموبیل شما از آن نیز محافظت نماید.

ماندگار بودن تمیزی خودرو، با پوشش سرامیک

پوشش نانو سرامیکی به دلیل ساختار مولکولی‌ که دارد، در ریزترین سطح بدنه‌ ی خودرو وظیفه‌ ی حفاظت را انجام می‌ دهد و به همین دلیل، از نفوذ گرد و غبار و دیگر مواد آسیب‌ زننده در امان است.
با استفاده از پوشش نانو سرامیک خودرو شما راحت تر تمیز خواهد شد بنابراین زمانی که نیاز به تمیز کردن بدنه باشد این کار به راحتی و تنها با یک پارچه قابل انجام خواهد بود؛ زیرا سطح بدنه، بسیار صاف و مسطح می باشد.
همین ویژگی است که باعث می‌ شود وقتی خودرو در جاده حرکت می‌ کند عوامل خارجی نتوانند روی سطح خودرو بنشینند؛ زیرا زمانی که به پوشش سرامیک بدنه برخورد می‌ کنند راهی برای نفوذ نداشته و به ناچار روی سطح خودرو غلت می‌ خورند و در نهایت روی پوشش سر می خورند. در نتیجه می توان گفت که با وجود سرامیک خودرو ماشینی همیشه تمیز خواهید داشت.
در نتیجه استفاده از پوشش نانو سرامیک بسیار راحت تر از تمیز کردن دائم خودرو می باشد.بری انتخاب راحت تر سرامیک خودرو می توانید با انواع آن ابتدا آشنا شوید و سپس از میان آن ها روکش مناسب خودرو خود را انتخاب نمایید. برای انجام این کار با کیفیت بالا می توانید به کارن فیکس مراجعه نمایید.

انواع سرامیک خودرو

سرامیک ها انواع مختلفی دارند که در ادامه آن ها را نام خواهیم برد:
•    سرامیک پلیمری
•    سرامیک کوارتزی
•    سرامیک هیبریدی
کارن فیکس شما را در انتخاب بهترین سرامیک خودرو بسته به شرایط شما راهنمایی می کند.


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/27108
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید