امروز یکشنبه 11 شهریور 1403

Sunday 01 September 2024

چاپ کاتالوگ در چاپخانه دیجیتال پرینت آرمانی


1401/07/27
کد خبر : 25733
دسته بندی : اقتصادی
تعداد بازدید : 20 نفر

حتی در عصر دیجیتال امروزی ، چاپ کاتالوگ راهی مهم ، محبوب و بسیار موثر برای ارتقا معرفی مشاغل ، رویدادها ، محصولات و خدمات در دنیای چاپ دیجیتال هستند. افراد بسیار بیشتر از اینکه بخواهند وقت مشابهی را برای خواندن مطالب به صورت آنلاین بگذرانند ، مایل به مرور یا مطالعه کتابچه چاپ شده هستند. کتابچه های چاپی را می توانید در هر مکان و در زمانی متناسب با خواننده یا مشتری بخوانید. این یکی از دلایلی است که باعث می شود کاتالوگ های چاپ شده درصد زیادی از بازاریابی ما را تشکیل دهند.چه در حال تهیه یک برنامه رویداد ، جزوه اطلاعاتی ، مجله ، کتاب مرجع یا حتی یک رمان سفر و دانستن قیمت تور استانبول باشید ، چاپ کتابچه بهترین راه برای بیرون آوردن پیام شماست.چاپ انواع کتابچه انواع بیشتری از آنچه بسیاری از مردم تصور می کنند وجود دارد ، بنابراین ما راهنمای نهایی چاپ کاتالوگ دیجیتال را برای کمک به شما در انتخاب بهترین نوع پروژه خود یا تولید کاتالوگهای با کیفیت در سفر به تور پوکت ایجاد کرده ایم.


 چاپ کاتالوگ

برای چه کاری می توانید از چاپ جزوه استفاده کنید؟

چاپ کتابچه روشی برای تولید هر کتاب ، مجله یا سند از هشت تا 700 صفحه چاپی است. بسته به روش شما می توانید کتابچه خود را به کوچکی 120x120 میلی متر یا به اندازه A3 داشته باشید. سه نوع صحافی در چاپ کتابچه به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرد و هر کدام مزایای منحصر به فرد خود را دارند.با کتاب های صحافی شده دوخته شده ، صفحات با منگنه (یا سیم) در امتداد ستون فقرات تا شده به هم متصل می شوند. جزوه های بسیار حرفه ای به نظر می رسند و هزینه آن کم است و به همین دلیل آنها را به یک انتخاب مداوم محبوب در بین مشتریان تبدیل می کند. اگر جزوه شما بیش از 40 صفحه طول دارد ، ما ستون فقرات را مربع می کنیم تا پایان بهتری داشته باشیم تا کتابچه شما را باز نکنیم. موارد استفاده شامل در این روش شامل بروشورها ، کاتالوگ ها ، برنامه های رویدادها ، خبرنامه ها و کتابچه های اطلاعاتی یا حتی کارت ویزیت است و صفحات جزوه برای هر سندی با طول بین هشت تا 64 صفحه مناسب است.اندازه کتابچه نیز برای کتابچه شما 11 اندازه مختلف وجود دارد که از 120 میلی متر مربع تا A4 متغیر است و شامل قالب های مربع ، عمودی و افقی است. بیشتر مشتریان چاپ آرمانی از حدود 150 گرم در صفحه داخلی و 250 گرم از صفحه برای جلد با ورقه در خارج استفاده می کنند. با این حال ، اگر کتابچه شما بیش از 28 صفحه باشد ، 130 گرم برای صفحات داخلی شما توصیه می شود.به یاد داشته باشید که کتابچه های از اسپردهای تا شده تهیه می شوند. هر اسپرد برای ایجاد چهار صفحه چاپ شده تا می شود ، بنابراین تعداد نهایی صفحات باید به چهار تقسیم شود. کارهای هنری خود را به صورت pdf چند صفحه ای ذخیره کنید که به صورت تک صفحه ای از جلد (صفحه یک) تا انتهای کتاب شما و شامل صفحات خالی که در کتاب پایان یافته وجود دارد ، ذخیره شود.


 چاپ کاتالوگ

چرا چاپ کتاب را در  پرینت آرمانی باید تجربه کرد؟

کتابهای کاملاً بسته شامل برگهای منفردی است که در یک بلوک مربع شکل انباشته شده و سپس در امتداد لبه عقب صفحات به هم چسبیده اند. سپس روکش دور آن پیچیده و به ستون فقرات متصل می شود. ما از یک چسب PUR بسیار قوی و انعطاف پذیر استفاده می کنیم که دمای شدید را تحمل می کند. این بدان معنی است که کتاب شما بدون ترک خوردن ستون فقرات یا شل شدن صفحات یا از بین رفتن آن ، می تواند به طور کامل تری باز شود.صحافی کامل ، کتابها یا اسنادی حرفه ای را تولید می کند که کاملاً صاف بسته می شوند و ما نیز روی ستون فقرات چاپ می کنیم ، بنابراین برای نمایش و همچنین روی هم قرار گرفتن عالی هستند.موارد استفاده شامل گزارش سالانه یا شرکتی ، بروشور ، مجله ، متن آموزشی ، کتاب مرجع و رمان است.یک مزیت بزرگ کتابهای کاملاً بسته این است که می توانند برای هر کتاب یا سندی از 28 صفحه طول تا 700 صفحه استفاده شوند. از مجلات گرفته تا رمان های پرفروش کاملاً محدود است.کتابهای کاملاً بسته در یازده اندازه کتابچه های دوخت شده با زین ، از 120 میلی متر تا A4 ارائه می شوند.
نکات و راهنمایی ها:
از آنجا که جلد و صفحات داخلی جداگانه تولید می شوند ، شما باید یک پی دی اف برای جلدهای داخلی و دیگری برای صفحات داخلی تهیه کنید. جلد را به صورت یک صفحه مسطح با ستون فقرات و صفحات داخلی را به صورت pdf چند صفحه ای ذخیره کنید که به صورت تک صفحه و به ترتیب اجرا شده اند. کتابهای کاملاً بسته کاملاً مسطح باز نمی شوند ، بنابراین روی آثار هنری شما ، یک مکان امن حداقل 12 میلی متری بین متن و داخل هر صفحه در کنار جایی که بسته می شود ، بگذارید.
منبع: پرینت آرمانی


لینک کوتاه :
https://aftabir.com/article/show/25733
PRINT
شبکه های اجتماعی :
PDF
نظرات

مشاهده بیشتر

با معرفی کسب و کار خود در آفتاب در فضای آنلاین آفتابی شوید
همین حالا تماس بگیرید